daar doe ik niet aan meequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef Shirley het volgende:
Alweer? Doe maar snel een kruisje voor je msn naam dan maar!
Het staat nu ook al op teletekst.quote:
quote:
Komt uit 2004 dat topic.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef Tafkahs het volgende:
http://forum.spelpunt.nl/showthread.php?t=57852
komt op msn een gast naar me toe.... welke versie heb jij dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:17 schreef -AnneX- het volgende:
Komt net zown gast op msn naar me toe, datie op het nieuws had gezien dat eminem dood was geschoten
waar of niet waar?
VRT teletekstquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het staat nu ook al op teletekst.
Verdomme, waarom vind ik dit grappig?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
VRT teletekst
Vanmiddag rond één uur is de rapper Eminem op straat door een jehova-getuigen doodgeschoten.
De man in rode jurk, die tevergeefs een bijdrage vroeg aan de rapper, schoot met een catapult, vanaf één meter Eminem door z'n linker knie.
De rapper smekend om genade kreeg het genadeschot een paar tellen later.
De Jehova-getuigen Breznimandoer caplosdranemser schreeuwde naar de toegestroomde menigte dat ie er zelf om had gevraagd.
Toen één van de omstanders aan Breznimandoer vroeg wat Eminem had gevraagd dan antwoorde hij :
'Ja da wik ok nie, m'n Engels is niet zo best.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |