Hé, doerak! Ben je ook weer van de partij?quote:
Dit mag best bij die chantage-quotes van je, Christine!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:11 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar luistert "Alain Clark - Ringtone"
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, doerak! Ben je ook weer van de partij?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
Die TT's worden wel steeds minder he?!.
[..]
Dit mag best bij die chantage-quotes van je, Christine!![]()
Alain Clark is briljant in zijn sneuheid.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit mag best bij die chantage-quotes van je, Christine!![]()
Ach, schavuit! Maak je niet sappel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
Hé, Airelle.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:14 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
Weet je dat je mij nu taalkundig heerlijk bevredigt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, schavuit! Maak je niet sappel.
Dus als ik in mijzelf praat, doe ik aan zelfbevrediging?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet je dat je mij nu taalkundig heerlijk bevredigt?![]()
![]()
![]()
Wellicht!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus als ik in mijn zelf praat, doe ik aan zelfbevrediging?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus als ik in mijzelf praat, doe ik aan zelfbevrediging?
Ik had het al ge-edit, kleine smeerpijp.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wellicht!
Ik ben niet helemaal zeker over jouw "mijn zelf" uitdrukking, trouwens.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het al ge-edit, kleine smeerpijp.
Het klinkt als manuele arbeidquote:
Smeerpijp!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Stereophonics - Maybe Tomorrow en moet aan niksan, masturberend in het gras, denken.
quote:
Niet. Denken aan een in een bucolisch graslandschap huppelende niksan is sereen.quote:
Lees mijn quote nog maar eens goed!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet. Denken aan een in een bucolisch graslandschap huppelende niksan is sereen.
Hihi. Ik zie nou pas jouw edit. Wat ben je toch ook een belhamel, hè.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet. Denken aan een in een bucolisch graslandschap huppelende niksan is sereen.
Een scoundrel. Hihi.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi. Ik zie nou pas jouw edit. Wat ben je toch ook een belhamel, hè.
Je zou een oorvijg moeten krijgen, boefje.quote:
20 cm is inderdaad niet zo groot voor een skistok. Kan me voorstellen dat hij wel even moet zoeken daarnaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zei een vriend van me laatst.
Wat is 'eerdat'?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zei een vriend van me laatst.
Oehh ja, en wat zou je nog meer met me willen doen? * Pakt tissues.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zou een oorvijg moeten krijgen, boefje.
het ging over zijn kerstboomquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
20 cm is inderdaad niet zo groot voor een skistok. Kan me voorstellen dat hij wel even moet zoeken daarnaar.![]()
Nou, als ik me echt kwaad maak, kun je wellicht ook een muilpeer verwachten, rekel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oehh ja, en wat zou je nog meer met me willen doen? * Pakt tissues.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Airelle het volgende:
Oeh, ik word helemaal link van die fimpjes. Het is altijd de schuld van iemand anders!! Ja hoor tuurlijk, ga eens fatsoenlijk...GRRRR!!!!.
Ach...kom, kom, deerne.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Airelle het volgende:
Oeh, ik word helemaal link van die fimpjes. Het is altijd de schuld van iemand anders!! Ja hoor tuurlijk, ga eens fatsoenlijk...GRRRR!!!!.
Nou dat is toch wel een van de ergste dingen waar Nederland mee te kampen heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...kom, kom, deerne.Er zijn ergere dingen in de wereld. Kop op!
Ik dacht dat je het over de kwaliteit van het filmpje had. Wat ben ik soms toch ook een warhoofd, hè?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat is toch wel een van de ergste dingen waar Nederland mee te kampen heeft..
Ik had het over probleemwijken vol met tienermoeders, hoeren en uitkeringtrekkers.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de kwaliteit van het filmpje had. Wat ben ik soms toch ook een warhoofd, hè?
Daar word zelfs ik niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het over probleemwijken vol met tienermoeders, hoeren en uitkeringtrekkers.
Ben ik in één klap mijn lieve, onschuldigequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het over probleemwijken vol met tienermoeders, hoeren en uitkeringtrekkers.
Of zelfs alledrie. Maar dan maak ik het echt te bont.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik in één klap mijn lieve, onschuldige-imago kwijt als ik zeg dat die eerste twee gewoon hetzelfde zijn?
Nee, dat is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik in één klap mijn lieve, onschuldige-imago kwijt als ik zeg dat die eerste twee gewoon hetzelfde zijn?
Ga er toch niet zo serieus op in, mallerd.quote:
Mallard, joh! [insert homo-smiley]quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga er toch niet zo serieus op in, mallerd.
Je bedoelt deze (quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mallard, joh! [insert homo-smiley].
Dolletjes! Dankjewelquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bedoelt deze ([afbeelding]), gekkie?
wie is die homo in je ava?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mallard, joh! [insert homo-smiley].
Eigenlijk moet er zo'n smiley gemaakt worden die erbij knipoogt, toch?quote:
Oja dat wist ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prince William. Oh hij is geen homo
.
Wacht maar tot 'ie mij ziet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prince William. Oh hij is geen homo
.
www.hotsexwithprincewilliam.comquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Die foto wilde een cookie op mijn pc plaatsen
Ik vind hem maar eng. En hij is nu al kalende.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
www.hotsexwithprincewilliam.com.
Ava komt van:
[afbeelding]
Hee wat leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
--> pberends. http://video.google.com/videoplay?docid=3454926109632668936&q=probleemwijken
Waarvoor?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hee wat leuk.![]()
, die best goed te gebruiken.
![]()
Uit protest tegen jouw smiley- en PI-gebruik in dit topic is dit mijn eerste én laatste post in dit topicquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er zo'n smiley gemaakt worden die erbij knipoogt, toch?
De "quote:
Tut tut. Ik ben nu bezig die smiley te maken. Nog even geduld, poppekontje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uit protest tegen jouw smiley- en PI-gebruik in dit topic is dit mijn eerste én laatste post in dit topic
Gelukkig gaat dat allemaal veranderen als Wouter straks minister president isquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
Schuil maar lekker achter je "quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:47 schreef Bupatih het volgende:
Of zelfs alledrie. Maar dan maak ik het echt te bont.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat allemaal veranderen als Wouter straks minister president is
Hé, Dadaatje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:22 schreef Dada het volgende:
[..]
[..]
Schuil maar lekker achter je ""
Wij kennen jouw kortzichtige oppervlakkige blik toch wel
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, Dadaatje.! Alles kits achter de rits, rakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |