Getver.quote:Op zondag 11 december 2005 15:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik en PeRi hebben een geheime relatie Christine, wist je dat niet?
Vanavond!quote:Op zondag 11 december 2005 15:40 schreef PeRi het volgende:
Ik moest giechelen
Wanner mag ik komen meten?
.
Succes!!!quote:Op zondag 11 december 2005 15:41 schreef Zhenar het volgende:
YES! Ik ben ontboden! Even broertje optrommelen en dan gaan met die banaan!
Succes!quote:Op zondag 11 december 2005 15:41 schreef Zhenar het volgende:
YES! Ik ben ontboden! Even broertje optrommelen en dan gaan met die banaan!
"Marie-Antoinette" gaat 't heten toch?quote:Op zondag 11 december 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Trailer van haar nieuwe film.
Push the button!
Yuppersquote:Op zondag 11 december 2005 15:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
"Marie-Antoinette" gaat 't heten toch?
Wel meepuffen dan he!quote:Op zondag 11 december 2005 15:45 schreef Zhenar het volgende:
Bedankt!
Persen laat ik maar aan anderne over, Tom!!
1. Wel - Ik heb er 3 hier in het huis rondlopen. Wat die soms producerenquote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
Luister vriend... er zijn een aantal dingen die je moet onthouden:
1- vrouwen poepen niet
2- vrouwen kotsen niet
3- vrouwen drinken geen bier
4- vrouwen eten geen hamburgers
5- vrouwen laten geen scheten los!!!!!!
Geef eens wat sappige details.quote:Op zondag 11 december 2005 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
1. Wel - Ik heb er 3 hier in het huis rondlopen. Wat die soms produceren![]()
![]()
Kakkertjes zijn een beschermd diersoort en kunnen niet tegen een stootje en moeten daarom beschermd wordenquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Kakkertjes zijn een beschermd diersoort en kunnen niet tegen een stootje en moeten daarom beschermd worden.
Aldus Copycat.
Een ander topic is al geopend in KLG.quote:
R&P is niet bedoeld voor dit soort generaliserende schimpscheutjesquote:Op zondag 11 december 2005 19:17 schreef pberends het volgende:
Kakkertjes zijn een beschermd diersoort en kunnen niet tegen een stootje en moeten daarom beschermd worden.
Aldus Copycat.
Zie de R&P feedback, dat andere topic verlang ik wel terug. Belachelijk dat je het in ONZ heb gegooid omdat het een genant onderwerp is. Ja gaat impotentie topics toch ook niet in ONZ zetten?quote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
R&P is niet bedoeld voor dit soort generaliserende schimpscheutjes.
Aldus Copycat.
Wie is GVH?quote:Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef Dizer het volgende:
It wasn't me... Alicey zal je daar wel op antwoorden.quote:Op zondag 11 december 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Zie de R&P feedback, dat andere topic verlang ik wel terug. Belachelijk dat je het in ONZ heb gegooid omdat het een genant onderwerp is. Ja gaat impotentie topics toch ook niet in ONZ zetten?
Ja, fout programmaquote:Op zondag 11 december 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
Heeft van jullie hier wel eens 'Passion for Fashion' gezien?.
Gadgets Video en HiFi...quote:
Ja, dat komt altijd 's nachts voor boston public. Irritant mens die dat presenteert.quote:Op zondag 11 december 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
Heeft van jullie hier wel eens 'Passion for Fashion' gezien?.
Wat een gezeur zeg.quote:Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
It wasn't me... Alicey zal je daar wel op antwoorden.
![]()
Volgens mij is het nu ookquote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, dat komt altijd 's nachts voor boston public. Irritant mens die dat presenteert.
Ik kan toch niet voor haar antwoorden waarom ze dat topic naar ONZ heeft gegooid? In R&P hebben we een onderlinge afspraak dat de mod die op een persoonlijke actie door een user aangesproken wordt, daar zelf antwoord op geeft.quote:
Wat een onzin, als ze nu gaat pitten leest ze het pas over 12 uur ofzo. Gewoon beide moeten modden.quote:Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan toch niet voor haar antwoorden waarom ze dat topic naar ONZ heeft gegooid? In R&P hebben we een onderlinge afspraak dat de mod die op een persoonlijke actie door een user aangesproken wordt, daar zelf antwoord op geeft.
Hier doen Duiveltja en ik daar minder moeilijk over.
Gelukkig maar.
Niks moet...quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin, als ze nu gaat pitten leest ze het pas over 12 uur ofzo. Gewoon beide moeten modden.
Alicey ligt meestal niet zo vroeg te slapen, en zo prangend is het probleem nu ook weer niet.quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
Wat een onzin, als ze nu gaat pitten leest ze het pas over 12 uur ofzo. Gewoon beide moeten modden.
HEH, waarom zou je het topic sluiten? Ik snap het gewoon niet.quote:Op zondag 11 december 2005 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alicey ligt meestal niet zo vroeg te slapen, en zo prangend is het probleem nu ook weer niet.
Ben blij dat ze er ook niet voor koos om het topic te sluiten... Dat had ik ws wel gedaan.
En ik ben hier niet als R&P mod, trouwens.
Hier verder: R&P Feedbackquote:Op zondag 11 december 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
[..]
HEH, waarom zou je het topic sluiten? Ik snap het gewoon niet.
Waar ben jij eigenlijk mod van?quote:
Maar een verademing vergeleken met Looking Good. Die graftakken die dat presenterenquote:
Ik ken hem wel.quote:Op zondag 11 december 2005 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niemand die deze man (behalve Sven) kent? Hij was de meester van de standup comedy.
Hij krijgt een (half)broertje/zusje.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef Zhenar het volgende:DE WEEËN ZIJN BEGONNEN!!!!! Mijn (half)broertje/zusje wordt vanavond/morgen geboren!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
En nu kun je het wel goed schrijven hequote:
Yep.quote:
Da's vroeg.quote:Op zondag 11 december 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
Weltrusten. Ja ik ga nu al naar bed
...
Niemand?quote:
Spannendquote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef Zhenar het volgende:DE WEEËN ZIJN BEGONNEN!!!!! Mijn (half)broertje/zusje wordt vanavond/morgen geboren!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |