Ik had gisteren een uitgeprinte foto bij me die ik rond heb laten gaan, alleen was jij er toen nog niet, anders had je hem gisteren kunnen zienquote:Op maandag 11 juli 2005 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
daniman, waar blijven de foto's?
dat lijkt mij wel een goed ideequote:Op maandag 15 augustus 2005 09:09 schreef inkie1010 het volgende:
Is het trouwens niet leuk / handig om in dit topic ook zo'n eerste post met de namen en gb.datum van de neefjes & nichtjes te zetten?
Oe dies echt precies 1 weekje jonger dan Larsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ook even trots zijn op mijn neefjeKian 25 maart 2005
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:07 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Oe dies echt precies 1 weekje jonger dan Lars
hier staan de foto's die je bedoelt.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef smurfinnetje het volgende:
Trotse tante van Emma!!! de dochter van Jelief en Mikeair...Kan niet genoeg krijgen van die kleinge meid. Ben nu al vier keer wezen kijken! Wat is het toch een droppie!
moet nog ff uitvogelen hoe ik een foto plaats.....beetje newbie hier...sorry...maar als je haar wil zien kan je kijken bij zwangerschap en geboorte!
![]()
vind je zus dat wel leuk?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:49 schreef sararaats het volgende:
de kindjes van mijn zus zijn 5 en bijna 2
het zijn echte schatten
tuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind je zus dat wel leuk?
Huh, voor iemand van 5 maanden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:27 schreef Beaker het volgende:
Bij de Hema heb je van die knutsel pakketten die vallen meestal wel in de smaak
Ritselboekje? Iets dat rammelt (knuffeltje met rammeltje erin)? Iets om lekker op te kluiven (voor de tandjes)?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:10 schreef Koningin het volgende:
De 19e gaan we weer eens naar ons nichtje toe.
We willen wat leuks meenemen, maar wat neem je mee voor een meisje van 5,5 maand?
Dat heeft ze al.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ritselboekje? Iets dat rammelt (knuffeltje met rammeltje erin)? Iets om lekker op te kluiven (voor de tandjes)?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef draculettetje het volgende:
Hallo allemaal!
Ooit heb ik hier al wel eens trotst mijn nichtje en 2 neefjes rond gestrooid
maar ik mag het nu eindelijk ook vertellen dat er een volgend nichtje of neefje wordt verwacht!
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Wanneer moet het gaan gebeuren?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef draculettetje het volgende:
Hallo allemaal!
Ooit heb ik hier al wel eens trotst mijn nichtje en 2 neefjes rond gestrooid
maar ik mag het nu eindelijk ook vertellen dat er een volgend nichtje of neefje wordt verwacht!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |