Maar die grap was al eens eerder gemaakt door user JimCarreyquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:26 schreef Bupatih het volgende:
Raymann-is-Laat-woordspelings-grapje-dinges
Ik wou al zeggen ja! Ik heb toch het alleenrecht daaropquote:
Sinds wanneer heb jij de goedkeuring van anderen nodig?quote:
Duh, sinds nooit!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij de goedkeuring van anderen nodig?
Oh, wachtquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh, sinds nooit!
Maar ik probeer me gewoon in te likken bij de mods, laat me toch?![]()
Daar zijn betere manieren voor hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh, sinds nooit!
Maar ik probeer me gewoon in te likken bij de mods, laat me toch?![]()
Tijd voor een stapje hoger, (F)A'squote:Op vrijdag 23 december 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht![]()
Ik bén al mod.Whehe, nu hoef ik niet meer krampachtig aardig te doen tegen die zakkenwassers.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar zijn betere manieren voor hoor![]()
quote:
Pffffquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tijd voor een stapje hoger, (F)A's.
Dit zegt yvonne ook niet zomaar.quote:
Lees je in in het vorige topic en het topic daarvoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef MissBliss het volgende:
Wat is grapjes.txt?
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees je in in het vorige topic en het topic daarvoor.
Ik heb jou gisteren ook een samenvatting gegeven van de finale van BB... Dat drama rememberquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees je in in het vorige topic en het topic daarvoor.
Jajaja, kijk nou maar boven je.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb jou gisteren ook een samenvatting gegeven van de finale van BB... Dat drama remember
Dat is dus een tekstbestandje met grapjes dat jij hebt??quote:
Is je "t" kapotquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:45 schreef Paltos het volgende:
Alsjeblief
Hoi Tomquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hola.
Whaha, je zei 'stieken'.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:45 schreef Paltos het volgende:
----
----
----
Als er iemand Bupatih op een spelfout betrapt geef dan eens stieken die post aan me door? Alsjeblief.
.
Ah.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeetje. Na die hartverscheurend slechte cover van Bittersweet Symphony door Limp Bizkit doet nu een negerin een leuk dansje op You Get What You Give van de New Radicals..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Bupatih kent 'm al, maar de rest misschien nog niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kende hem nog niet, knurft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Je kon het ook totaal niet verwachten ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kende hem nog niet, knurft.Maar gelukkig heb ik een supersnelle hand-oog-coördinatie, waardoor ik snel met mijn hand bij de box was om het geluid te dempen.
Ja sorry hoor, ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:
Maar normaal ken jij de links die ik post wel alquote:
Ik heb een keer een nummer van Doe Maar omgedraaid! En toen hoorde je "En of, ze is, ze is een hoer".quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een keer een nummer van Doe Maar omgedraaid! En toen hoorde je "En of, ze is, ze is een hoer".![]()
![]()
http://media.putfile.com/Doe-maar---raam-eodquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een keer een nummer van Doe Maar omgedraaid! En toen hoorde je "En of, ze is, ze is een hoer".![]()
![]()
Het ging over stomme muziek!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
Ja sorry hoor, ik heb geen idee waar je het over hebt..
Een leuk dansje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeetje. Na die hartverscheurend slechte cover van Bittersweet Symphony door Limp Bizkit doet nu een negerin een leuk dansje op You Get What You Give van de New Radicals..
Dat is nooit leuk natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:54 schreef Bupatih het volgende:
http://media.putfile.com/Doe-maar---raam-eod
Soms kan ik echt genieten van mijn toffe bevindingen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja! Dat vind ik toch wel het toppunt! Dat doe ik nog niet eens!
Zhenar toch! overdag slapen?!. Foei!
.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:43 schreef MissBliss het volgende:
Overdag slapen
Werken jullie bij Talpa ofzo, ook al van die verderfelijke lui!
Uitslaapsletten zijn jullie! ALLEMAAL!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zhenar denkt echt alleen maar aan zichzelf."Boehoe, ik kan niet uitslapen! Boehoe, zeur!
"
Bitch, please!Wat denk je van ons? Van de mensen die wel uit kunnen slapen?1) Denk je dat wij geen gevoelens hebben? Egoïstische zeiksnol.
1) Nou ja, ik vandaag dus niet.
'Simpsons aflevering' -> 'Simpsons-aflevering'quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:10 schreef Paltos het volgende:
Dit doe me denken aan die ene Simpsons aflevering waar Bart in een boysband zit en Yva Neth Nioj (ofzoiet) zingt.
Als je dat achterwaards afspeelt komt er ineens een kerel gillend op je scherm!.
Die 'ofzoiet' komt door m'n domme vrienden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Simpsons aflevering' -> 'Simpsons-aflevering'
'ofzoiet' -> 'of zoiets'
'achterwaards' -> 'achterwaarts'
Ik deed het alleen maar, zodat je nóg meer zin krijgt om mij op eventuele fouten te betrappen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Die 'ofzoiet' komt door m'n domme vrienden!![]()
Nuja, sorry.![]()
Goh, je hebt geen idee!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik deed het alleen maar, zodat je nóg meer zin krijgt om mij op eventuele fouten te betrappen.
Relax!quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:22 schreef Paltos het volgende:
Ach nee. Ik ben me al te buiten gegaan aan een dolce far niente vandaag.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
VOOR DE EERSTE KEER PRESENTEERT BUPATIH DE:
[afbeelding]
WAT NOU SAAIE AWARDS? DOE MEE MET DE BUPAWARDS ALS JE EEN KEER WAT ANDERS WIL
* NOMINATIES GELIEVE AAN TE GEVEN MIDDELS DE BOLD-TAGLeukste Sapristi-moment
Lekkerste Andijvie-babe
Grootste Bupatih-fan
Beste KD-lookalike
Een-na-beste Zoolander-imitator
Stemmen worden waarschijnlijk op 23 april 2018 geteld
Onzin is een paar straten verderquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
VOOR DE EERSTE KEER PRESENTEERT BUPATIH DE:
[afbeelding]
WAT NOU SAAIE AWARDS? DOE MEE MET DE BUPAWARDS ALS JE EEN KEER WAT ANDERS WIL
* NOMINATIES GELIEVE AAN TE GEVEN MIDDELS DE BOLD-TAGLeukste Sapristi-moment
Lekkerste Andijvie-babe
Grootste Bupatih-fan
Beste KD-lookalike
Een-na-beste Zoolander-imitator
Stemmen worden waarschijnlijk op 23 april 2018 geteld
Ga toch slotjes zetten, piemel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Onzin is een paar straten verder
Maar die quote heb ik niet in grapjes.txt staan!quote:
Die staat waarschijnlijk in fantasieën.txt of to-do.txt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar die quote heb ik niet in grapjes.txt staan!
Inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die staat waarschijnlijk in fantasieën.txt of to-do.txt.
Nope. Daar staat 'ie niet bij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef Bupatih het volgende:
- Ervoor zorgen dat andijviestamppot populairder wordt bij de jeugd;
- Een kekke comedy maken met Jim Carrey;
- De vierde Vliegende Panter worden (uit de dood herrezen Tuinbouw bijvoorbeeld);
- Aan telefoonsex doen met een doofstomme vrouw uit Australië om één uur 's nachts;
- Bekend worden en dan in een show echt élke BN'er belachelijk maken, zodat niemand in Hilversum mijn vriend wilt zijn;
- Een nummer schrijven zodat Ramses Shaffy en Herman van Veen het samen kunnen inzingen;
- Vergelijkbare acties als die van Andy Kaufman uitvoeren op nationaal niveau;
- Een dichtbundel uitbrengen.
Tjah, voornemen voor het nieuwe jaar?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:06 schreef Copycat het volgende:
Ik rook te veel...
![]()
![]()
![]()
En heel illegaal op mijn kamer.
Nope.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef Airelle het volgende:
Tjah, voornemen voor het nieuwe jaar?.
hoe cliché...
Whahah, dat noem ik nog eens een 'goed' voornemen. Ik doe overigens niet aan goede voornemens, ik leef al gezondquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope.
Mijn enige goede voornemen voor 2006 is mijn lidmaatschap van de sportschool op te zeggen. Omdat ik er toch niet naar toe ga en ik die 50 Euro per maand wel beter kan besteden.
Goede voornemens hebben niet alleen met gezond leven te maken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whahah, dat noem ik nog eens een 'goed' voornemen. Ik doe overigens niet aan goede voornemens, ik leef al gezond.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Goede voornemens hebben niet alleen met gezond leven te maken.
Voor zo'n kinderachtige award, zekerquote:
Apufff. Bij die van mij mag je tenminste op jezelf stemmen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zo'n kinderachtige award, zeker.
Dus de stemmen die je in de SHO awards aan jezelf toebedeelde kan ik als verloren beschouwen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apufff. Bij die van mij mag je tenminste op jezelf stemmen! [afbeelding]
Neeeeee!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus de stemmen die je in de SHO awards aan jezelf toebedeelde kan ik als verloren beschouwen?
Goh, die komt niet uit Harry Potter.quote:
Harry Potter.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Goh, die komt niet uit Harry Potter.![]()
[afbeelding]
Magische andijvie.!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:34 schreef pberends het volgende:
Hiphopkneusjes..
Graag in de gaten houden die gast. Hij heeft me al een stuk of 20 keer (totaal offtopic) voor extreem-rechts uitgemaakt. 1 of 2 keer doet hij maar, maar elke keer weer begint het aardig op een demonisatie te lijken.
Ik dacht eerst dat het topic in ONZ stond. Daarom zei ik er ook wat van tegen hem. Maar het topic blijkt in KLB te staan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:34 schreef pberends het volgende:
Hiphopkneusjes..
Graag in de gaten houden die gast. Hij heeft me al een stuk of 20 keer (totaal offtopic) voor extreem-rechts uitgemaakt. 1 of 2 keer doet hij maar, maar elke keer weer begint het aardig op een demonisatie te lijken.
Waarom? Een algemene ban lijkt me terechter aangezien hij in allerlei topics die ik open op allerlei verschillende topics mij voor extreem-rechts uitmaakt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet in het feedbacktopic van KLB zijn?
Ja hoor.quote:
En dus post je het in ShowChat... Yepz... heel logischquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:37 schreef pberends het volgende:
Waarom? Een algemene ban lijkt me terechter aangezien hij in allerlei topics die ik open op allerlei verschillende topics mij voor extreem-rechts uitmaakt.
Tja, ik snap ook niet wat spelling van een woord of een onzinnige KLG-topic met extreem-rechtse insinuaties te maken heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het topic in ONZ stond. Daarom zei ik er ook wat van tegen hem. Maar het topic blijkt in KLB te staan.Nou ja, dan nog mag hij niet dom offtopic lullen.
Dudette.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hoor.
Voor usertjes die nog nat achter de oren zijn en nog inen
geloven!
Ow ja, en die gast nog meer plezier gunnen... waarom hebben jullie geen centraal topicquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus post je het in ShowChat... Yepz... heel logisch.
Open dan een topic in Feedback... of maak een topic report.
quote:
Hebben we... alleen heb jij daar geen toegang tot...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja, en die gast nog meer plezier gunnen... waarom hebben jullie geen centraal topic.
Hoi!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hoor.
Voor usertjes die nog nat achter de oren zijn en nog inen
geloven!
Ach, mens! Ga toch Yuri of Rens interviewen!!!!111quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dudette
![]()
Net zo uitgekauwd en afgeserveerd alsDude
.
Rens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, mens! Ga toch Yuri of Rens interviewen!!!!111
Kun je geen report makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben we... alleen heb jij daar geen toegang tot...
Dat kan jij ook zelf doen in de betreffende topics, waarin OJ offtopic gaat.quote:
OJ Simpsonquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan jij ook zelf doen in de betreffende topics, waarin OJ offtopic gaat.
Wat hij zegt, dus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef Bupatih het volgende:
Dat kan jij ook zelf doen in de betreffende topics, waarin OJ offtopic gaat.
Dan geef je in die topicreport een linkje naar de desbetreffende reactie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef pberends het volgende:
[..]
OJ Simpson.
Maar dan moet een moderator tig pagina's gaan controleren...
Ja, dus?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef pberends het volgende:
Maar dan moet een moderator tig pagina's gaan controleren...
Net zo kinderachtig als offtopic gaan, moet je maar denken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
Aha, zo werkt dat dus. Wel kinderachtig eigenlijk.
Werkt dat anoniem invoeren eigenlijk? Dat heb ik niet gedaan, maar dat anoniem is zeker de reinste bullshit.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net zo kinderachtig als offtopic gaan, moet je maar denken.
Wat is er kinderachtig aan het feit dat de subfora allen hun eigen moderators hebben en dat die dus ook gaan over zaken die hun subfara betreffen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
Aha, zo werkt dat dus. Wel kinderachtig eigenlijk.
Ja, dat werkt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:49 schreef pberends het volgende:
Werkt dat anoniem invoeren eigenlijk? Dat heb ik niet gedaan, maar dat anoniem is zeker de reinste bullshit.
Het werkt wel. Maar admins kunnen, als ze het willen, wel achterhalen wie anoniem een TR geplaatst heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Werkt dat anoniem invoeren eigenlijk? Dat heb ik niet gedaan, maar dat anoniem is zeker de reinste bullshit.
Bedoelt hij niet dat het kinderachtig is om via een topicreport iemand er 'bij te naaien'?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig aan het feit dat de subfora allen hun eigen moderators hebben en dat die dus ook gaan over zaken die hun subfara betreffen?
Lijkt mij alleen maar efficiënter...
Zou kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:52 schreef Bupatih het volgende:
Bedoelt hij niet dat het kinderachtig is om via een topicreport iemand er 'bij te naaien'?
Wantrouwig? Aangezien je een vrouw bent, zou ik je naief willen noemen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat werkt.
Jezus, wat ben jij wantrouwig, zo vlak voor kerst!
Ja, dat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet dat het kinderachtig is om via een topicreport iemand er 'bij te naaien'?
Dat zou je wel willen, hè.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:58 schreef pberends het volgende:
Wantrouwig? Aangezien je een vrouw bent, zou ik je naief willen noemen!.
Omdat Fok je naait waar je bij staat? Het heet niet voor niets Fok?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen, hè.
Maar als je anoniem een TR plaatst, dan zien de moderators iig niet van wie die TR afkomstig is. (F)A's zouden dat eventueel wel kunnen zien. Maarwaarom zouden ze dat willen weten, als het een serieus TR is?
Tja, jullie zijn allemaal moddereters.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:01 schreef Svensational het volgende:
Is dit ineens het FB-topic geworden?
Ja, bij Knut ja, maar die reageert niet zoals gewoonlijk.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:01 schreef Svensational het volgende:
Is dit ineens het FB-topic geworden?
Ik heb vakantie al 4 dagen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee
![]()
Het is bijna weekend!
![]()
Ik ben niet klaar met werken.
![]()
Wat is het probleem? Waarom ben je geband van het fotoboek? En sinds wanneer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, bij Knut ja, maar die reageert niet zoals gewoonlijk.
Wat ken ik pb toch goed.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar ik vind in een slowchattopic van een ander subforum gaan lopen klagen eigenlijk nog kinderachtiger.
Die topicreport functie is er niet voor niets en ik vind het wel een handige tool.
Sinds een half jaar ofzo. Ik maakte een paar rake opmerkingen die sommige sloeries niet leuk vonden. Maar ik vind dat ik wel een unban heb verdiendquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Waarom ben je geband van het fotoboek? En sinds wanneer?
*onthoudt*quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat.
Van mij mag iedereen mij voor uit de baarmoedergerukte klotehommel uitmaken, maar dan moet iemand dat wel leuk brengen.
Mja, maar dit zijn echt (sub)forum/FOK!gerelateerde klachten waarvoor hij hier antwoorden verwacht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
Ach...hij komt hier vaker, dus waarom zou die niet mogen klagen?Half ShowChat loopt dagelijks in dit topic te klagen.
Dan mag pb er wat mij betreft ook wel bij.
En we hebben hem toch mooi geholpen?
Pfff, vind ik van niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, maar dit zijn echt (sub)forum/FOK!gerelateerde klachten waarvoor hij hier antwoorden verwacht.
Vind ik net even iets anders dan klagen over school/werk/klimaat.
Apufff.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:20 schreef Copycat het volgende:
Dan zijn we het daarover dus oneens.
Heb je een klacht/vraag mbt een specifiek subforum, dan vind ik dat je die daar moet stellen en niet in een slowchattopic van een ander subforum.
Ik ga toch ook niet bij de feestwinkel vragen waarom de slager geen halalvlees verkoopt?
Wat een drogredenen zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apufff.
Als die feestwinkel-eigenaar daar toevallig antwoord op weet en jij bent daar welkom, why not?
Maar goed...wat boeit het allemaal?!
Al maanden lang worden hier vragen gesteld, relatie-problemen besproken, oplossingen gevraagd en wat dies meer zij... Terwijl al die users nét zo goed naar psychiaters, docenten en wat voor ander professioneel er nog meer is kunnen gaan.En van school- en relatie-problemen zeg je niks?
pberends komt wel vaker in ShowChat, nu weer. En hij stelt toevallig een vraag over een specifiek subforum. So?
De volgende keer vraagt bar_rel welke film die moet gaan kijken, Christine wat ze moet doen met de leuke Marokkaan die naar haar lachte in de bus en Dizer welke mp3-speler hij moet gaan kopen.Het is opgelost en het is bijna Kerstmis
quote:
Wij mogen hier ook niet ongestoord over BB of politiek pratenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
Blaat.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef Copycat het volgende:
Je mist het punt... het gaat over een subforum gerelateerde vraag. Waar de mods van het desbetreffende subforum beter antwoord op kunnen geven En eventueel actie kunnen ondernemen.
Wees blij.quote:Daarbij, zo breed uitgemeten heb ik in mijn tijd hier nooit iets als relatie problemen voorbij zien komen.
quote:Maar het is inderdaad bijna Kerst en ik ga zo lekker naar huis en vanavond naar de film. En nee, ik heb geen hulp nodig bij het kiezen van de film.
En tóch doen jullie dat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij mogen hier ook niet ongestoord over BB of politiek praten.
We praten erover, maar niet ongestoord, aangezien er na 2 posts erover al "quote:
En ik verbied het toch niet, ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij mogen hier ook niet ongestoord over BB of politiek praten.
Tut tut, gisteren (of was dat eergisteren) heb ik me nog redelijk ingehouden met zulke smileys.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef BVO het volgende:
[..]
We praten erover, maar niet ongestoord, aangezien er na 2 posts erover al "", "
" ">>POL" reacties komen
.
Nou ja, 't zal wel.
Dat is het ook niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
Dat is ook zo.En dat heb ik ook nooit ontkend.
Maar het is toch geen probleem áls hij een keer zoiets vraagt hier? Daar ging het me om.
Gelukkig kom ik niet of nauwelijks in R&Pquote:Wees blij.!!
En had ik je gezegd datmijn regels wet zijn in SHOquote:En anders had ik je wel doorverwezen naar FTR
HP of KKquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Welke film ga je dan kijken, Copycat?
Dictator!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Copycat het volgende:
En had ik je gezegd dat mijn regels wet zijn in SHO.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het ook niet.
Alleen gaan wij dan op de stoel van onze KLB collegae zitten en dát lijkt me niet de bedoeling. Wel gezellig, samen zo op een stoel...
Whehe.quote:Gelukkig kom ik niet of nauwelijks in R&P.
quote:En had ik je gezegd datmijn regels wet zijn in SHO.
Fijne avond allen!
![]()
Ze wist dat toch al lang!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
Matter.
Maar jij vindt Eminem dus goed? Een freudiaanse fout heet dat dacht ikquote:
Ik kots op Eminem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef Dada het volgende:
[..]
Maar jij vindt Eminem dus goed? Een freudiaanse fout heet dat dacht ik
Jaaaaa Buup, hij heet Mathers
Ik dus niet, zulke vragen zou ik zelf ook gesteld kunnen hebben als ik geen mod was geweestquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik doelde eigenlijk meer op die andere vragen van hem (wat hij moet doen, hoe die een tr moet plaatsen, of dat anoniem gaat, etc..)
PeRi, jou heb ik lang niet gezien zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef PeRi het volgende:
Helleuh!
Ik was ziek in het bed van mijn vriendje! Nu ben ik weer thuis! Hoi hübschen!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi, jou heb ik lang niet gezien zeg!
Wat een mooi woordquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
Bekant.
Dan moet je ook niet in het bed van je vriendje gaan liggen domoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was ziek in het bed van mijn vriendje! Nu ben ik weer thuis! Hoi hübschen!!!!!
Dat leek mij ook.quote:
Brabantquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
Bekant.
Tja, hij is nogal links jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef Airelle het volgende:
Ik kots op Eminem.
Jawel!! Want ik moest naar hem toe van hem en toen gingquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in het bed van je vriendje gaan liggen domoor..
Hübschen
!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja, hij is nogal links jaSowieso al die artiesten die hun linksheid naarbuiten brengen
Wordt dan homo ofzo
De peel, en de kempen en de meijerijquote:
Oh, je kende 'm al.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef PeRi het volgende:
De peel, en de kempen en de meijerij
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij.!!
Zou je dat voor mij zingen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij.
Haha, had vandaag weer eens m'n oude postwijkjequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij.
Bekant, een verbastering van het Nederlandse 'bijkans'. Voor het eerst gehoord in de 14de eeuw als 'bicans', wat bijna betekent. Gevormd door bi (bij, omtrent) en cant (kant, rand, grans).quote:
6-jarigen bijten niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:35 schreef PeRi het volgende:
Ik denk het meisje in je avatar.
Tut tut.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:27 schreef FlyingFox het volgende:
''Oeh, eng! Een onbekende in onze reeks.''
Oh, wacht...quote:
Ksssssst!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:27 schreef FlyingFox het volgende:
''Oeh, eng! Een onbekende in onze reeks.''
Je grappen worden wel met de dag minder zeg.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht...Dat kan haast iedere mod zeggen.
![]()
![]()
AHHHH nee, je hebt buikgriep. Zit je minstens twee dagen thuisquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
Net nu ik vanavond uit wilde gaan metkrijg ik buikpijn
.
Zal wel weer wat verkeerds op hebben.
Misschien zijn het wel 'vlinders'?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
Griep heb ik 2 weken terug al gehad.
En 't is niet dat ik doodziek ben ofzo, maar het rammelt wel in me buik.
Ksst.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je grappen worden wel met de dag minder zeg.
Wat heb ik gedaanquote:
Ik vind hem leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ksst.FF uitlachen omdat hij zo kort mod was, is tof.
!! NET ALS DIT !!
Dan moet ze de quote-optie gebruikenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze was het waarschijnlijk met je eens.
Aren't we all?!?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet ze de quote-optie gebruiken! Nu lijk het gewoon alsof ze op mij verliefd is.
Het wordt wel steeds ergerquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
Griep heb ik 2 weken terug al gehad.
En 't is niet dat ik doodziek ben ofzo, maar het rammelt wel in me buik.
Ik vond het best sneu, maar woest is wel erg overdreven. Het was ook wel weer grappigquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:31 schreef BVO het volgende:
Tania, was jij ook zo woest om Roels exit gisteravond?
Ik heb in een deuk gelegenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vond het best sneu, maar woest. Het was ook wel weer grappig![]()
Maar ik vond Roel ook wel leuk, itt jullie allemaal![]()
De verklaring van je ziek zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb in een deuk gelegen.
Maar ik was zo'n beetje de enige, hier op het BB-forum en bij RTL Boulevard zijn ze woest en vinden ze me ziek en walgelijk dat ik er om moest lachen.
Zulks een toffe en op waarheid berustende opmerkingquote:
quote:![]()
Ik heb met veel plezier gekekenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:05 schreef Airelle het volgende:
'De wereld draait door' was vandaag wel oké trouwens.
Manwijf?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb met veel plezier gekekenVan Nieuwkerk is veel beter dan die interneteikel, dat helpt natuurlijk
Maar de gasten waren leuk. Frits iets te voorzichtig vond ik, Zwagerman lekker de valse nicht van het stel en dat manwijf van BNN deed het ook leuk. Maar ze is mij iets te jongens-achtig/ADHD-achtig.
Dat dacht ik dus ook toen ik dacht fijn de herhaling van afl. 2 te kunnen zienquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:18 schreef Airelle het volgende:
Waarom zijn er op vrijdag avond geen VUURZEE herhalingen meer?.
Geef eens antwoord op mijn vraag man!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
ONM #162 ~ De tieten van Shirina!
Tja...ben geen fan zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:23 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Ja je hebt wel een beetje gelijk. Maar ik vind haar wel op een leuke manier jongensachtig, niet lomp ofzo. Vandaag zag ze er wel wat fleuriger uit toch?
Ik vind haar wel een aanwinst voor BNN. Maargoed, we verschillen van mening dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja...ben geen fan zal ik maar zeggen.
Dat wou ik eigenlijk net tegen jou zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag man!
Waar dan?, ik zie niets.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wou ik eigenlijk net tegen jou zeggen.. Zie eerder in ShowChat.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet ze de quote-optie gebruiken! Nu lijk het gewoon alsof ze op mij verliefd is.
>>>>> ONM TOPIQUEquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:28 schreef Svensational het volgende:
Ik weet trouwens niet over welke vraag jij het hebt...
Wat een eerquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef Airelle het volgende:
Ik houd gewoon van je Sven. Je bent mijn op drie na tofste (mannelijke) user.
Daar ging het eigenlijk niet over, ze zat nog wel aan de telefoon, maar dat was het ook...quote:Maar nu ONM. Hoe liep het af met Miss Golddigger? Zoals gezegd keek ik voor een keertje naar De wereld draait door en WIV is te eigenwijs om het te vertellen.
Maar nu ONM. Hoe liep het af met Miss Golddigger? Zoals gezegd keek ik voor een keertje naar De wereld draait door en WIV is te eigenwijs om het te vertellenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een eer. Maar het wat dus niet om iets wat ik zei
??
Jewel. Maar het was een soort van tussen neus en lippen door, implicitiet enzo. Het sloeg op een opmerking jegens Bupaquote:Daar ging het eigenlijk niet over, ze zat nog wel aan de telefoon, maar dat was het ook...
Jij wisselt de twee reacties omquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:32 schreef Airelle het volgende:
Wat loop je te kutten met de quote knop trouwens. En dan zeggen dat ik het niet kan
.
Nee ze stond buiten met zo'n ventquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
??
[..]
Daar ging het eigenlijk niet over, ze zat nog wel aan de telefoon, maar dat was het ook...
quote:U hebt gezocht op implicitiet:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ik maakte geen fouten. Ik quote gewoon simpelweg jouw post.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
WTF, nou heb ik jouw bericht ge-edit!
Dan moet je maar niet dezelfde fouten maken als ik!!!!
Ja, maar daar ging het dus niet meer over, niks meer van gezien en zoquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ze stond buiten met zo'n vent.
Ow.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het dus niet meer over, niks meer van gezien en zo!
Ik dacht dat je geen fouten maaktequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik maakte geen fouten. Ik quotete gewoon simpelweg jouw post.
En deze reactie wordt weer genegeerd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij wisselt de twee reacties om![]()
!
Het is je vergeven (voor deze keer).quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen fouten maakte?
Maar ik heb dus per ongeluk jouw bericht ge-edit, maar dat was niet de bedoeling enzo.
Dudequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Maar ik heb dus per ongeluk jouw bericht ge-edit, maar dat was niet de bedoeling enzo.
Het ging dus eigenlijk wel om iets wat je zei dus (zoals ik al zei). Maar ik quoteTE je niet omdat ik het niet te expliciet wilde makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
??
[..]
Daar ging het eigenlijk niet over, ze zat nog wel aan de telefoon, maar dat was het ook...
Ik heb alleen van de [/quote] een [quote] gemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:44 schreef Airelle het volgende:
JAA HALLLO!!! Dat heb jij veranderd!!!!!.
Ik antwoorde gewoon in een verhaaltje op jouw post. Zonder een goede volgorde. Dat jij daar in moet gaan lopen kutten
.
Niet bij mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
He Hallo je hebt echt lopen klooien. Nu staat mijn post onder een post waarin jij mijn post quote.
Dat KAN helemaal niet!
Echnie!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
Ja, Airelle, want dat is gewoon zo!
eenquote:
Misschien moet je van iemands post afblijven?quote:gemaakt!
Maar aan de andere kant: het was wel zijn fout en niet de mijne. Maargoed het was MIJN post.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
een
[..]
Misschien moet je van iemands post afblijven?
I know. Wel op prime timequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is wel een herhaling, hè? [afbeelding]
Je hebt de teletubbie-look in windows xpquote:
Anders lees je alles even terug:quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Gewoon van andermans post afblijven als daar geen goede reden voor is (iets tegen de policy ofzo)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
WTF, nou heb ik jouw bericht ge-edit!
Dan moet je maar niet dezelfde fouten maken als ik!!!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Ben ik de chagerijn of de wannabeFAquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen chagerijn en wannabe FA!!!
Tot welke voel je je aangesproken? De eerste, de tweede, of geen van beide?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben ik de chagerijn of de wannabeFA?
Waar dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat je die reactie twee keer postte!
ShowChat #575: Let's do the Heatwave! Woooooh!
Goedenavond PERI.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen chagerijn en wannabe FA!!!
Duidelijk niet. Ze zijn identiek. En ik heb het niet twee keer hetzelfde gepost. Het komt louter en alleen (mooi hoor Bupa) door jou wonderbaarlijke quote-kunsten.quote:
Die laatste. En Bupatih heeft zich ook gerealiseerd dat ik gelijk had, aangezien hij niet meer reageert.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tot welke voel je je aangesproken? De eerste, de tweede, of geen van beide?.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:Het is opgelost en het is bijna Kerstmis
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Daar hebben we Dizer met z'n stomme rooie minnetje.
Maar ik reargeer nog welquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die laatste. En Bupatih heeft zich ook gerealiseerd dat ik gelijk had, aangezien hij niet meer reageert.. Dus oftewel:
[..]
Jij hebt tenminste een mooi blauw plusjequote:
Ja, ik kan het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar ik reargeer nog wel. Maar jij reargeert niet meer op mijn bewijsstuk
.
Kerstmis is het bijna ja.
Dank, dank.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een mooi blauw plusje!
quote:reargeren
Uhh....met bier en roséquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dank, dank.
Hoe ga jij kerst doorbrengen?
Je krabbelt al terug dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kan het me niet herinneren.. Volgens mij heb ik alleen dat quote-dinges aangepast, omdat ik dus dacht dat het mijn post was en ik het ook fout had gedaan. Maar ja, het zal allemaal wel.
.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
En Bupatih heeft zich ook gerealiseerd dat ik gelijk had, aangezien hij niet meer reageert..
Airelle, wat bedoelde je nou met 'mooi hoor Bupa'?quote:
Ik verander mijn minnetje in een plusje als jij naar de meet komt woensdagquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Daar hebben we Dizer met z'n stomme rooie minnetje.
Is er alweer een meet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik verander mijn minnetje in een plusje als jij naar de meet komt woensdag
Niets hoor schatquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Airelle, wat bedoelde je nou met 'mooi hoor Bupa'?
Woensdag aanstaande.... je weet wel, die meet waar jij niet naar wou gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is er alweer een meet?. Ik wil wel foto's he
.
Ik meet alleen één-op-één en dat weet jequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Woensdag aanstaande.... je weet wel, die meet waar jij niet naar wou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |