Dat is dus een tekstbestandje met grapjes dat jij hebt??quote:
Is je "t" kapotquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:45 schreef Paltos het volgende:
Alsjeblief
Hoi Tomquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hola.
Whaha, je zei 'stieken'.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:45 schreef Paltos het volgende:
----
----
----
Als er iemand Bupatih op een spelfout betrapt geef dan eens stieken die post aan me door? Alsjeblief.
.
Ah.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeetje. Na die hartverscheurend slechte cover van Bittersweet Symphony door Limp Bizkit doet nu een negerin een leuk dansje op You Get What You Give van de New Radicals..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Bupatih kent 'm al, maar de rest misschien nog niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kende hem nog niet, knurft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Je kon het ook totaal niet verwachten ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kende hem nog niet, knurft.Maar gelukkig heb ik een supersnelle hand-oog-coördinatie, waardoor ik snel met mijn hand bij de box was om het geluid te dempen.
Ja sorry hoor, ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:
Maar normaal ken jij de links die ik post wel alquote:
Ik heb een keer een nummer van Doe Maar omgedraaid! En toen hoorde je "En of, ze is, ze is een hoer".quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een keer een nummer van Doe Maar omgedraaid! En toen hoorde je "En of, ze is, ze is een hoer".![]()
![]()
http://media.putfile.com/Doe-maar---raam-eodquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een keer een nummer van Doe Maar omgedraaid! En toen hoorde je "En of, ze is, ze is een hoer".![]()
![]()
Het ging over stomme muziek!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
Ja sorry hoor, ik heb geen idee waar je het over hebt..
Een leuk dansje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeetje. Na die hartverscheurend slechte cover van Bittersweet Symphony door Limp Bizkit doet nu een negerin een leuk dansje op You Get What You Give van de New Radicals..
Dat is nooit leuk natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:54 schreef Bupatih het volgende:
http://media.putfile.com/Doe-maar---raam-eod
Soms kan ik echt genieten van mijn toffe bevindingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |