quote:
quote:
Nee, de tijden zijn op het moment dat het mailtje verzonden is, niet wanneer ik het opvraag.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:20 schreef remlof het volgende:
Dat is de tijd waarop jouw mailserver het heeft ontvagen, dat zegt weinig over de tijd van verzending...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:20 schreef remlof het volgende:
Dat is de tijd waarop jouw mailserver het heeft ontvangen, dat zegt weinig over de tijd van verzending...
Nee hoor, mailclients gebruiken altijd het laatste tijdstip uit de mailheader, dat is het het tijdstip waarop de mail op de laatste server in het traject aankwam (en dat is dus jouw mailserver)quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, de tijden zijn op het moment dat het mailtje verzonden is, niet wanneer ik het opvraag.
Heb ik gezien, overal staat na 19.00quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, mailclients gebruiken altijd het laatste tijdstip uit de mailheader, dat is het het tijdstip waarop de mail op de laatste server in het traject aankwam (en dat is dus jouw mailserver)
Bekijk de hele header maar eens, dan kan je ook zien hoe laat het daadwerkelijk is verzonden.
Ok, dan hebben ze inderdaad paddo's op!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb ik gezien, overal staat na 19.00.
Ik laat mensen nadenkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan hebben ze inderdaad paddo's op!
Maar dat is niet direct uit dat plaatje af te leiden...
[/miereneukmode]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |