Ja, retro jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:49 schreef LeBeau het volgende:
Retro?
I knowquote:
Nee, als ik dus twee mega lekkere vrouwen tegen kom en een van de twee moet kiezen... dan zal ik het verschil zoeken in de tieten. De rest is gelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ook al heeft ze een paardenkop?
Op welke manier? Ik volg het niet.quote:
O.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
Sven... waar slaat die TT nou op? Je gaat niet eens mee
Alsof ik die TT verzonnen hebquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
Sven... waar slaat die TT nou op? Je gaat niet eens mee
quote:
Waar slaat die O. op? Is dat boers voor Ik ga wel mee?quote:
Maar ik welquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gáát Svén nú óók ál níét méér méé?
O.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar slaat die O. op? Is dat boers voor Ik ga wel mee?
GODVERDOMME SVEN HOU DAAR NOU MEE OPquote:
Whehequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
GODVERDOMME SVEN HOU DAAR NOU MEE OP![]()
(:R: R:R R;R; r;R
![]()
![]()
:8: : (;9;9 9;( (:(:(:
Ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil PeRi.
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil PeRi.
Enjoyquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat schikt, want ik wil d'r niet delen..
Nee, maar de TT is een quote van jou uit het allereerste SC-topic.quote:
Frans wel dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat schikt, want ik wil d'r niet delen..
Het begon leuk met een aaaah.. wat lief...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar de TT is een quote van jou uit het allereerste SC-topic.. Vandaar de "retro
"
En het eindigde met een doodsverwensingquote:Alsof ik ooit zulke spelfouten zou maken![]()
![]()
.
Huhquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het begon leuk met een aaaah.. wat lief......
[..]
En het eindigde met een doodsverwensing![]()
Nou je begon zo leuk.. en daarna trapte je me de grond in met je spelfouten en zoquote:
Hij vond je eerst lief, nu wil hij je dood hebben.quote:
Ik trapte je niet de grond inquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou je begon zo leuk.. en daarna trapte je me de grond in met je spelfouten en zo
Jij verandert vaker van avatar, dan ik van onderbroekquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
Yoyoyooooo!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bei einem Dreier betreiben 3 Personen Sex miteinander.
Bei Sex mit drei Personen, tut man im Grunde dasselbe wie beim Sex zu zweit: Küssen, Liebkosen, Oralsex, Streicheln der Geschlechtsteile sowie Geschlechtsverkehr.
Es können alle drei gleichzeitig aktiv sein oder es können zwei Personen Sex haben, während die dritte Person zusieht. Nach einer Weile werden die Rollen getauscht.
Viele Personen phantasieren über Sex zu dritt. Obwohl das sehr erregend sein kann, ist es in Wirklichkeit meist ziemlich kompliziert. Es kann schwierig sein, alle Handlungen aufeinander abzustimmen. Meist fühlt sich einer von den Dreien ausgegrenzt.
Ein Dreier hat mehr mit Lust als mit Liebe zu tun. Wenn ein Paar innerhalb ihrer Beziehung einen Dreier ausprobiert, kann dies ganz anders ausfallen, als sie erwartet hatten. Es kann leicht Eifersucht aufkommen. Wirklich kompliziert wird es, wenn eine Person den Sex zu dritt nicht wiederholen will, während die beiden anderen diese Triole öfter erleben möchten.
Jawohl!
Ah, dus dát stinkt er zo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Jij verandert vaker van avatar, dan ik van onderbroek!
Vanwege die exit donderdag en omdat ik dit plaatje wel heel ergquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Affentiten geil!quote:
Één keer per week, meestal minder vaak?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Selectie punt 1: wie is het lekkerst?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
Zeg Zhenar, als je nou op een avond in de kroeg bent en er is een hele lekkere gozer en een hele lekkere vrouw en ze zijn allebij in je geïntereseerd, met wie zou je dan gaan? En nee, beiden is geen optie
quote:
Jeetje, meen je dat nou?quote:Jemandem einen blasen bedeutet, den Penis des Jungen mit dem Mund, den Lippen, der Zunge, etc. zu stimulieren. Es hat also nichts mit dem tatsächlichen Blasen zu tun, dass du bei einer zu heißen Suppe machst.
Ik snap er geen hol van..quote:
Ik hou weer van jequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van..
Als het nou Frans was
Wat een kutfilm was datquote:
quote:
Die heb ik van de week nog gezien, die was veel beter iddquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]Leuk mên.
Al was Phileine zegt sorry leuker.
condoomsquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tiiiiiiiiiiina! Wieviel kosten die Kondomen?
Daar ben ik gelukkig nooit aan begonnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het boek is niet veel beter.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh, Duivel gaat voor de SOA's en zwangerschappen..
Nou, ze is me iets te overheersendquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ze is me iets te overheersend.
Wel eens van de pil of een soatest gehoord?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh, Duivel gaat voor de SOA's en zwangerschappen..
Ik lees eigenlijk alleen (daar gaan we weer) oorlogsboeken. En ben nu met een 8-delige serie bezig genaamd: "The Brotherhood Of War" en ben nu bijna halverwege deel #2quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen Harry Potter..
Ja, maar stel he, je gaat eens voor een nachtje met een aantrekkelijke deerne mee naar huis, ga je dan eerst inwendig onderzoek doen alvorens je haar inwendig gaat, euh, onderzoeken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
Wel eens van de pil of een soatest gehoord?
Ze gelooft het ook nogquote:
Maar als jij in een discotheek of kroeg ofzo een meisje ontmoet en 't is gezellig die avond heb je niks aan die SOA-testquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel eens van de pil of een soatest gehoord?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar als jij in een discotheek of kroeg ofzo een meisje ontmoet en 't is gezellig die avond heb je niks aan die SOA-test.
Whehehe, ik kan posts deletenquote:
Ze is weer bezig... ze denkt dat Amy dood is... en dat terwijl een paar maanden geleden nog dat hele verhaallijn gaande wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft ook totaal geen benul welke smilies ze post, ze slaan nooit ergens op.
Whehehehee en ik kan klachten indienenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehe, ik kan posts deleten!
Dan altijd regenjas aan natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar stel he, je gaat eens voor een nachtje met een aantrekkelijke deerne mee naar huis, ga je dan eerst inwendig onderzoek doen alvorens je haar inwendig gaat, euh, onderzoeken?.
Ja daar ben ik het wel mee eens. Vaste realtie = weg met condooms. Condooms geven me altijd het gevoel dat ik vastgesloten zit of zo...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan altijd regenjas aan natuurlijkDenk je nou echt dat ik het in dat geval zonder zou doen
In het geval van een vaste relatie is het een ander verhaal. Sex met condoom is natuurlijk minder dan zonder
![]()
Lieve Zhenar,quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
IK WORD GEK!!!!!
Die ik vervolgens weer kan deleten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehehehee en ik kan klachten indienen!
Je moet hem natuurlijk alleen over je dingetje doen hequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Vaste realtie = weg met condooms. Condooms geven me altijd het gevoel dat ik vastgesloten zit of zo...
Ik vind het knap dat jij in mijn persoonlijke mail en in die van Yvonnen kan kijken en deletenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ik vervolgens weer kan deleten.
Kon je dat niet eerder zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet hem natuurlijk alleen over je dingetje doen he.
Yvonnenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij in mijn persoonlijke mail en in die van Yvonnen kan kijken en deleten!
Drie...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yvonnen? Hoeveel zijn er wel niet
?
Het is gewoon minder lekker. Vasgesloten? Gebruik je het dan wel goed?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Vaste realtie = weg met condooms. Condooms geven me altijd het gevoel dat ik vastgesloten zit of zo...
Oftwel, ga gewoon wegquote:
Zo bedoel ik het niet. Ik voel me gewoon minder vrij. Lastig uit te leggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is gewoon minder lekker. Vasgesloten? Gebruik je het dan wel goed?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet hem natuurlijk alleen over je dingetje doen he.
Nou... dan ga ik weg... en kom ik nooit meer terugquote:
Jezus, die award heb je allang gewonnen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou... dan ga ik weg... en kom ik nooit meer terug
Heb je hem weerquote:
Als er íéts kut isquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hela, ik heb m'n 40.000e post gemist..
ficken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Ik zeg:
Condooms zijn crap.
Ik zeg:
Test en pil!
En ook:
Weltrusten!
Morgen weer een volle dag voor de boeg.
![]()
Op z'n Duits?quote:
Wat is op z'n Duits?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op z'n Duits?
Eerst even je gezondheidsverklaring overleggen!
Godver, hoeveel klonen heb je wel niet Dizertquote:
Ja, ficken is toch duitsquote:
Ficken...quote:
Zie je wel: nasty (sauer)krauts.quote:
Ik heb het over ficken op z'n Duitsquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ficken is toch duits!!!!
Gejodel in de grot?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ficken...
Hoe het in z'n werk gaat, weet ik niet. Maar ik vermoed dat er bratwurst und sauerkraut aan de pas komt.
En gejodel, heel veel gejodel.
![]()
Hmz. I learned some Dutch when I was leading the secret mission to free Arnheim. Correct me if I'm wrong. There are some clones of God in the desert?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godver, hoeveel klonen heb je wel niet Dizert?
En uitkijken voor die Duivelsche vleermuizen!quote:
Ja, had je dat niet door danquote:
MajorWinters is er nogquote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Dizer het volgende:
Godver... ik heb zowel Tom Cruise als Major Winters gemist
Ja fuck off.. ze zijn dus echt niet van mij hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, had je dat niet door dan?
Nou zeg.. dit is echt niet leuk gewoonquote:Op woensdag 14 december 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
Puhleaase Dizer, drop the act!
Whehehehequote:Op woensdag 14 december 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
SVEEEEN GTST #162: Nina, je bloeit uit tot een echte prinses!
2 vaste klonenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godver, hoeveel klonen heb je wel niet Dizert?
WTF... wat is jouw probleem opeens?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Dizer doe niet zo stom
Ben ik meervoudquote:
Deze moeten we inlijsten.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
WTF van jullie , van jullie vraag ik mij af !
Die eerste zin begrijp ik niet, maar mij mogen het toch best over jou hebben? Omdat we je gewoon grappig vinden, niks mis mee toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
WTF van jullie , van jullie vraag ik mij af !
Laat mij met rust.
Ik wou dat ik ook persoonlijk stalkers hadquote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die eerste zin begrijp ik niet, maar mij mogen het toch best over jou hebben? Omdat we je gewoon grappig vinden, niks mis mee toch?
Zeg, loop mij niet zo achterna te stalkenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook persoonlijk stalkers had
Jij stalkt mij hoor..quote:Op woensdag 14 december 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, loop mij niet zo achterna te stalken.
Newsflash: ik kwam eerder in de GVH-SC dan jij. Dus dan staan we quittequote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij stalkt mij hoor..![]()
Wie duikt opeens in de DVD topics?
Wie duikt opeens in de GVH SC?
Stalker
Niet dus. Want ik ben ShowChat gestart en ben jij dus mij achterna gekomen in:quote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Newsflash: ik kwam eerder in de GVH-SC dan jij. Dus dan staan we quitte. Achternastalkert
![]()
.
ONM en GTST zat ik allebei eerderquote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet dus. Want ik ben ShowChat gestart en ben jij dus mij achterna gekomen in:
ShowChat
DVD Topics
en ik jou in GVH
Maakt het dus 2 tegen 1![]()
Svensational: Geregistreerd op: woensdag 7 mei 2003 @ 14:52quote:Op woensdag 14 december 2005 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
ONM en GTST zat ik allebei eerder. 3-2. Ik deed eerder tournaments dan jij. 4-2.
EN IK HEB EEN Mr Fok TAG EN DAT IS NOG ALTIJD 20 PUNTEN MEER DAN JOUW 20 PUNTEN DIE MEER ZIJN DAN MIJN PUNTENquote:Op woensdag 14 december 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
EN IK BEN BLAUW DUS IK HEB ALTIJD 20 PUNTEN MEER DAN JIJ. NO MATTER WHAT..
* FA erbijhaaltquote:Op woensdag 14 december 2005 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
EN IK HEB EEN Mr Fok TAG EN DAT IS NOG ALTIJD 20 PUNTEN MEER DAN JOUW 20 PUNTEN DIE MEER ZIJN DAN MIJN PUNTEN![]()
Daar kan dat zich student noemende schorriemorrie inderdaad nog wat van leren!quote:Op woensdag 14 december 2005 09:13 schreef Zhenar het volgende:
Staan wij arbeiders maar weer mooi paraat!![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 09:36 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag vrij.
Ga iets nuttigs doen!quote:
20 pogingen zonder ook maar 1 spel uit te spelenquote:Op woensdag 14 december 2005 09:13 schreef Zhenar het volgende:
Staan wij arbeiders maar weer mooi paraat!![]()
Zelfs na de frusterende, eindeloze poging gisteren om met MB solitaire shootout uit te spelen... f#kk#ng anderhalf uur lang!![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
20 pogingen zonder ook maar 1 spel uit te spelen![]()
Oh, ik heb ook vrij vandaag
quote:
Je bedoelt zóveel pogingen doen tot ik een spel uitgespeeld heb?quote:
Jaaahquote:Op woensdag 14 december 2005 11:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bedoelt zóveel pogingen doen tot ik een spel uitgespeeld heb?![]()
Onze tijd komt nog wel... MUHAHAHA!!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bedoelt zóveel pogingen doen tot ik een spel uitgespeeld heb?![]()
Ik denk zelfs dat het dan in 1 keer luktquote:Op woensdag 14 december 2005 11:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Onze tijd komt nog wel... MUHAHAHA!!!!![]()
Niet overmoedig wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het dan in 1 keer lukt![]()
Misschien heb ik het nu al verpest met die uitspraakquote:
Ik kortgerokt en hooggehaktquote:
Wat staat er op?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik draag vandaag zo'n heel erg fijne hoodie..
Geeen idee. Het is er zoeen van de H&M van afgelopen winter.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:18 schreef Dizer het volgende:
Wat staat er op?
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Geeen idee. Het is er zoeen van de H&M van afgelopen winter.
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, witgelig (dat klinkt ranzig, I know) met bruine vage letters.
Met of zonder BH?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:06 schreef Copycat het volgende:
Maar ik draag wél een sweater...
Okay, met afhangschouder.
Met natuurlijk.quote:
Ik vind de combinatie afhangende schouder met zichtbaar bh-bandje vaak een beetje ordinair.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met natuurlijk.
Als ik anders de trap wat te snel op- of afloop heb ik nog blauwere ogen.
Ja same here dusquote:Op woensdag 14 december 2005 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kak
Een overhemd met een trui eroverheen
Soms is een beetje ordinair een boel lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 12:36 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind de combinatie afhangende schouder met zichtbaar bh-bandje vaak een beetje ordinair.![]()
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms is een beetje ordinair een boel lekker.
Daaromquote:Op woensdag 14 december 2005 12:41 schreef Duiveltja het volgende:
Of iets ordi is hangt heel erg van de persoon af. Wat bij de een ordi is, kan bij de de ander sexy staan
Vind je dat écht?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie afhangende schouder met zichtbaar bh-bandje vaak een beetje ordinair.![]()
Maar zo te horen kijkt daar bij jou toch niemand naar met al die afleidende lichaamsdelen.![]()
Dat is wel zo ja. Ik had een vriendin en die kon niet eens een hempje aandoen zonder er sletterig uit te zien. Gelukkig heb ik dat nietquote:Op woensdag 14 december 2005 12:41 schreef Duiveltja het volgende:
Of iets ordi is hangt heel erg van de persoon af. Wat bij de een ordi is, kan bij de de ander sexy staan
Foto + NAW gegevens?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Ik had een vriendin en die kon niet eens een hempje aandoen zonder er sletterig uit te zien. Gelukkig heb ik dat niet
Dat hoeft voor bepaalde zaken in principe weinig uit te makenquote:
Nee, maar het was meer als in: trut dus geen contact meer met haarquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoeft voor bepaalde zaken in principe weinig uit te maken.
Jou ken ik al (min of meer)quote:Op woensdag 14 december 2005 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fotoboek van MissBliss
Maar je bedoelde haar zeker?
Pech, want het is een trut
Trutten hebben vaak wel de neiging om vals te spelen, mens-erger-je-niet zal ik er dus niet snel mee spelen.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoeft voor bepaalde zaken in principe weinig uit te maken.
Potje pesten?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Trutten hebben vaak wel de neiging om vals te spelen, mens-erger-je-niet zal ik er dus niet snel mee spelen.
Hey, ik ben heel lief!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jou ken ik al (min of meer)
Ik heb ervaring met trutten. [afbeelding] Niks mis mee, een beetje trut zijn vind ik zelfs beter.
Dierenbeul!quote:
Die 2 zinnen kwamen zo overquote:Op woensdag 14 december 2005 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je dat niet was.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:
Geez! Hij heeft het over die vriendin van je, DOOS!quote:
Hemd met daarover een gestreepte vestquote:Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Geitenwollen trui, mickey mouse sokken, spijkerbroek (met een lapje erop), jampotglazen en dikke bretels (rood met witte stippen)? Ofzo...?
NATUURLIJK NIET BEMOEIALquote:Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geez! Hij heeft het over die vriendin van je, DOOS!![]()
Jaja, jij bent ook liefquote:
Nou hequote:Op woensdag 14 december 2005 13:44 schreef LeBeau het volgende:
Wat heerlijk zo, al die liefde aan het begin van de dag.
Al krijg ik natuurlijk weer helemaal niks van die 'liefde'.quote:
Ik stel me bij jou nu zoiets voor:quote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hemd met daarover een gestreepte vest
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al krijg ik natuurlijk weer helemaal niks van die 'liefde'.
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al krijg ik natuurlijk weer helemaal niks van die 'liefde'.
Je wordt een beetje overschaduwd door MissB.quote:
quote:
quote:
GRAAG OF NIET, GREPPELSLET DIE JE D'R BENT!!!111!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al had ik natuurlijk wel meer SHO-liefde () verwacht.
NEEM JIJ DIE DRUPPEL VAN JE EN GA TOCH LEKKER OP EEN ANDERE GLOEIENDE PLAAT DRUIPEN!!!111quote:Op woensdag 14 december 2005 14:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GRAAG OF NIET, GREPPELSLET DIE JE D'R BENT!!!111!!!(( (:(
![]()
![]()
rr
:R
rrr: :8
![]()
:
![]()
!1
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
NEEM JIJ DIE DRUPPEL VAN JE EN GA TOCH LEKKER OP EEN ANDERE GLOEIENDE PLAAT DRUIPEN!!!111;r:R
![]()
![]()
; (!!
quote:
Ik heb gewoon veel liefde in mequote:Op woensdag 14 december 2005 14:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij hebt de subtiliteit van een kanonskogel!
![]()
Maar weinig solitaire-powers!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel liefde in me
Dat lag dus aan jou, want bij Bupa heb ik nooit problemen om te winnenquote:
quote:
quote:
Wat is er mis met je huidige abo dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ik kan pas oktober 2006 mijn adsl abo opzeggen. Of nu overstappen op een ander abo.
Ik slaap er nog even een nachtje over.
Dat ik daarmee ook vast zit aan KPN, terwijl ik nooit bel met mijn vaste telefoon. Zonde geld.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
Wat is er mis met je huidige abo dan?
Je kan een goedkoper KPN Abo nemen, dan liggen je tarieven wel iets hoger. Nadeel is dat je daar dan ook weer een jaar aan vastzitquote:Op woensdag 14 december 2005 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ik daarmee ook vast zit aan KPN, terwijl ik nooit bel met mijn vaste telefoon. Zonde geld.
En volgens mijn snelle berekeningen ben ik met een uitgebreider abo (met telefonie erbij) goedkoper uit. Maar eigenlijk wil ik kabel, zodat ik helemaal geen vaste telefoonlijn meer nodig heb. En eigenlijk ben ik ook niet goed in snel rekenen.
Ja, maar dan heb ik nog steeds én een internetprovider én een kpn abo en dat wil ik dus niet meer.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:22 schreef Duiveltja het volgende:
Je kan een goedkoper KPN Abo nemen, dan liggen je tarieven wel iets hoger. Nadeel is dat je daar dan ook weer een jaar aan vastzit
Klopt, maar je betaalt dan wel maandelijks de helft minder aan kosten. Nu betaal je 19.66 dat wordt dan 9,67 p/m. In dat geval bespaar je 9.99 per maand op je telefoon. Als je dat maal 12 doet is dat 119.88 op jaarbasis. Dat kan je beter besteden neem ik aanquote:Op woensdag 14 december 2005 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik nog steeds én een internetprovider én een kpn abo en dat wil ik dus niet meer.
Als een bepaald iemand me nu eerder eraan had herinnerd dat ik even moest bellen met mijn provider!
Je kunt tegenwoordig ook niets meer aan anderen overlaten.
Dat moet je me nog maar eens een keer op zijn Jip en Janneke's uitleggen.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:34 schreef Duiveltja het volgende:
Klopt, maar je betaalt dan wel maandelijks de helft minder aan kosten. Nu betaal je 19.66 dat wordt dan 9,67 p/m. In dat geval bespaar je 9.99 per maand op je telefoon. Als je dat maal 12 doet is dat 119.88 op jaarbasis. Dat kan je beter besteden neem ik aan
Welke rel?quote:
De vernedering!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
ZIE JE ZHENAR!!1!1!! HET KAN WEL!!!!1!1
Alles voor het goede doel Bupa... alles voor het goede doel.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vernedering!
En public belachelijk gemaakt worden!
Mijn verlies open en bloot ten toon spreiden op een publiekelijk forum!
Grrmbl! Ik zal je eens een poepie laten ruiken!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alles voor het goede doel Bupa... alles voor het goede doel.
Ik had expres onze namen eraf geknipt voor je privacy trouwens, dus je verraadt jezelfquote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grrmbl! Ik zal je eens een poepie laten ruiken!
Je had de namen er niet af geknipt.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had expres onze namen eraf geknipt voor je privacy trouwens, dus je verraadt jezelf
Ik bedoelde die aan de onderkantquote:Op woensdag 14 december 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je had de namen er niet af geknipt.![]()
Enne...
[afbeelding]
Welke? Die waar jij 123 punten hebt en ik 94?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedoelde die aan de onderkant
Die jaquote:Op woensdag 14 december 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke? Die waar jij 123 punten hebt en ik 94?
Dat wou ik altijd alquote:Op woensdag 14 december 2005 17:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb in twee weken tijd al twee Nederlandse wereldkampioenen gesproken.
Willen jullie me nu aanraken?
![]()
Maar nu nog meer, hè!quote:
Boeiendquote:Op woensdag 14 december 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
Ik heb een vraag over Anouk - Girl, maar gaat dat nummer precies over, wat is het verhaal?
quote:
Beetje laat hequote:Ik ga vanavond sinterklaas vieren.
Ow dit topic gaat snelquote:Op woensdag 14 december 2005 18:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Beetje laat he!!!!!!!!!!!
Ik vier het een aantal keer. Met tennis, met LP en met vriendinnen.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:10 schreef LeBeau het volgende:
Waarom vier je nu pas Sinterklaas, Eef?
Ik dacht psies hetzelfde toen ik zijn vraag lasquote:
Wat jij nietquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Tania18 het volgende:
Ik niet, persoonlijk.
Ook niet met mij, niksan en MB?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Tania18 het volgende:
Ik niet, persoonlijk.
Oh, okee.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Geinterseeerd () in een meeting
![]()
Niet met jullie nee, maar voor Emma maak ik graag een uitzonderingquote:
Oh! En wel met die ene loser met zijn paraplu enzo!!!!!?!!!quote:
Dat was echte liefdequote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh! En wel met die ene loser met zijn paraplu enzo!!!!!?!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Met hem wilde je wél meeten.quote:
Op de foto leek hij heel leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met hem wilde je wél meeten.![]()
Maar toen was je nog jong, he?Jong en onbevangen
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef Svensational het volgende:
Was dat die ene die voordat hij je zoende tegen zich zelf moest zeggen dat hij geen ckicken was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |