Ik kortgerokt en hooggehaktquote:
Wat staat er op?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik draag vandaag zo'n heel erg fijne hoodie..
Geeen idee. Het is er zoeen van de H&M van afgelopen winter.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:18 schreef Dizer het volgende:
Wat staat er op?
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Geeen idee. Het is er zoeen van de H&M van afgelopen winter.
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, witgelig (dat klinkt ranzig, I know) met bruine vage letters.
Met of zonder BH?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:06 schreef Copycat het volgende:
Maar ik draag wél een sweater...
Okay, met afhangschouder.
Met natuurlijk.quote:
Ik vind de combinatie afhangende schouder met zichtbaar bh-bandje vaak een beetje ordinair.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met natuurlijk.
Als ik anders de trap wat te snel op- of afloop heb ik nog blauwere ogen.
Ja same here dusquote:Op woensdag 14 december 2005 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kak
Een overhemd met een trui eroverheen
Soms is een beetje ordinair een boel lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 12:36 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind de combinatie afhangende schouder met zichtbaar bh-bandje vaak een beetje ordinair.![]()
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms is een beetje ordinair een boel lekker.
Daaromquote:Op woensdag 14 december 2005 12:41 schreef Duiveltja het volgende:
Of iets ordi is hangt heel erg van de persoon af. Wat bij de een ordi is, kan bij de de ander sexy staan
Vind je dat écht?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie afhangende schouder met zichtbaar bh-bandje vaak een beetje ordinair.![]()
Maar zo te horen kijkt daar bij jou toch niemand naar met al die afleidende lichaamsdelen.![]()
Dat is wel zo ja. Ik had een vriendin en die kon niet eens een hempje aandoen zonder er sletterig uit te zien. Gelukkig heb ik dat nietquote:Op woensdag 14 december 2005 12:41 schreef Duiveltja het volgende:
Of iets ordi is hangt heel erg van de persoon af. Wat bij de een ordi is, kan bij de de ander sexy staan
Foto + NAW gegevens?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Ik had een vriendin en die kon niet eens een hempje aandoen zonder er sletterig uit te zien. Gelukkig heb ik dat niet
Dat hoeft voor bepaalde zaken in principe weinig uit te makenquote:
Nee, maar het was meer als in: trut dus geen contact meer met haarquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoeft voor bepaalde zaken in principe weinig uit te maken.
Jou ken ik al (min of meer)quote:Op woensdag 14 december 2005 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fotoboek van MissBliss
Maar je bedoelde haar zeker?
Pech, want het is een trut
Trutten hebben vaak wel de neiging om vals te spelen, mens-erger-je-niet zal ik er dus niet snel mee spelen.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoeft voor bepaalde zaken in principe weinig uit te maken.
Potje pesten?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Trutten hebben vaak wel de neiging om vals te spelen, mens-erger-je-niet zal ik er dus niet snel mee spelen.
Hey, ik ben heel lief!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jou ken ik al (min of meer)
Ik heb ervaring met trutten. [afbeelding] Niks mis mee, een beetje trut zijn vind ik zelfs beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |