Ik zou het je met liefde uitleggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stel, wij zouden samen wat hebben. Wij zitten op de bank naar de GG te kijken. Dat wil je me er echt niet bij hebbenIk ga dan de hele tijd vragen: Waarom is die zo... wat doet ie nou? Is die nou zwanger? Heeft zij nou een relatie met die? Haten die elkaar? Hoe zit het met die twee? Hebben zij nou iets gehad samen?
Ik bedoel, ik krijg het zelfs voor elkaar om op kerstavond twee vriendinnen van mij (waar ik elk jaar met hun vier) dat ze All You Need Is Love gaan opnemen ipv kijken. Ze worden helemaal gek van me
Zegt de man die tot jaren terug verhaallijnen van GTST kan uitspellen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stel, wij zouden samen wat hebben. Wij zitten op de bank naar de GG te kijken. Dat wil je me er echt niet bij hebbenIk ga dan de hele tijd vragen: Waarom is die zo... wat doet ie nou? Is die nou zwanger? Heeft zij nou een relatie met die? Haten die elkaar? Hoe zit het met die twee? Hebben zij nou iets gehad samen?
Ik bedoel, ik krijg het zelfs voor elkaar om op kerstavond twee vriendinnen van mij (waar ik elk jaar met hun vier) dat ze All You Need Is Love gaan opnemen ipv kijken. Ze worden helemaal gek van me
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
Oorlogsfilms!
Als ik echt het idee heb, dat er niks meer te maken is van mijn leven, ga ik misschien wel eens oorlogsfilms kijken, Dizert!
Ja, en nu moest ik dus quoten om te zien welke smileys daar stonden he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En je hebt het verspild door met Bupaspelletjes
via
MSN
te doen
![]()
quote:
En vooral: snelquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
En GG is fantastich omdat ze er zo heerlijk sarcastisch/ironisch/whatever kunnen praten!
Ik zou het niet weten of dat leuk is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en nu moest ik dus quoten om te zien welke smileys daar stonden he?
Hoewel het niet echt een verrassing was
Spelletjes doen met mij is leuk hoor![]()
Wij kunnen tenminste een keuze maken en daarbij blijven!quote:
Alstjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]Dus jij hebt geen enkele Oorlogsfilm gezien? Geen Saving Private Ryan? Of Band Of Brothers?
![]()
Breezersletjes, bleeeeh!quote:
Hmmm...hier spreek ik mezelf dus eigenlijk tegen. Want als ik het nooit gezien heb, hoe kan ik dan weten of het saai isquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alstjeblieft zeg.! Als ik iets saai vind.
.
Heeftquote:
Ja dat is weer een ander verhaal. Het is ook echt de enige uitschieter van allemaalquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zegt de man die tot jaren terug verhaallijnen van GTST kan uitspellen.![]()
Snelquote:
Ik kan me alleen Black Hawk Down herinneren. Vond er niet veel aan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]Dus jij hebt geen enkele Oorlogsfilm gezien? Geen Saving Private Ryan? Of Band Of Brothers?
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wij kunnen tenminste een keuze maken en daarbij blijven!
Is het een keuze dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wij kunnen tenminste een keuze maken en daarbij blijven!
Toen was je 9, zat je dus op de basisschool, had je geen lerares Nederlands, maar gewoon een juf Hendrikje ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat is weer een ander verhaal. Het is ook echt de enige uitschieter van allemaal
GTST kijken begon echt heel vreemd. Mijn lerares Nederlands zei toen tegen mij: Morgen begint er een tv serie op televisie. Ga dat volgen, is goed voor je Nederlands... 15 jaar geleden dus. Sinds dien verslaafd.... en mijn broer ook
Wow..quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alstjeblieft zeg.! Als ik iets saai vind.
.
NEE IDIOOT! Ik ben toch niet hier geboren, dus had ik extra les in Nederlands om dat snel op te pikkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen was je 9, zat je dus op de basisschool, had je geen lerares Nederlands, maar gewoon een juf Hendrikje ofzo.
Nee.quote:
Nog zo iets.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow..
Mijn perfecte alleenstaand-avond is een oorlogsfilm + een sixpack amstel
" Van twee walletjes eten "quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat haalt niet weg dat jij niet kunt kiezen!
Je was toch drie toen je hier heen kwamquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEE IDIOOT! Ik ben toch niet hier geboren, dus had ik extra les in Nederlands om dat snel op te pikken![]()
::r
![]()
;7 :& &: 9:9: 9:9
:R : :: 99;
Waar zijn je rosé-tjes?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog zo iets.. Waarom zou je alleen Amstel drinken? Al het bier smaakt hetzelfde
!
Ik heb nu een Lidl-biertje (), en straks neem ik en Brand of een Warsteiner ofzo
. En volgende week zit ik misschien wel aan de Amstel of Heineken.
Ach, het is nou niet bepaald relwaardig.quote:
Een man hoort achter zijn vaste bier te staanquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog zo iets.. Waarom zou je alleen Amstel drinken? Al het bier smaakt hetzelfde
!
Ik heb nu een Lidl-biertje (), en straks neem ik en Brand of een Warsteiner ofzo
. En volgende week zit ik misschien wel aan de Amstel of Heineken.
8... maar vanaf mijn 3e elk jaar op vakantie naar Nederland. Waarvan 1x vakantie uitliep tot 12 maanden vakantiequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was toch drie toen je hier heen kwam?
Hij is niet zo vlot?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was toch drie toen je hier heen kwam?
Tussen de bedrijven door...quote:
Godzijdank.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou he! En het gaat ook nog eens nergens over. Niet eens over politiek
.
Nee, dat valt dan weer tegen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het is nou niet bepaald relwaardig..
Nee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een man hoort achter zijn vaste bier te staan![]()
Maaruh serieus.. proef jij echt geen verschil? Ik dus wel
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
8
Voor degene met de meeste persoonlijkheid. Denk ik dat een biseksueel zou antwoordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
Zeg Zhenar, als je nou op een avond in de kroeg bent en er is een hele lekkere gozer en een hele lekkere vrouw en ze zijn allebij in je geïntereseerd, met wie zou je dan gaan? En nee, beiden is geen optie
Als je met een willekeurig iemand uit de kroeg mee naar huis gaat voor een nacht vol ruige, hete sex denk ik dat de persoonlijkheid niet zo belangrijk is als het uiterlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Voor degene met de meeste persoonlijkheid. Denk ik dat een biseksueel zou antwoorden. Zij gaan immers voor persoon en niet voor geslacht.
Neeeuh... ik moet en zal Amstel drinken. En anders Heineken. Het is natuurlijk niet zo dat ik een avondje niet ga drinken omdat er toevallig bij die ene persoon thuis of in die ene kroeg geen Amstel is. Drink wel al het bier behalve BokBier.. daar moet ik echt in de stemming voor zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee.. Maar dat is juist mooi meegenomen, ik kan gewoon bier drinken waar ik wil
!
Ow is dat de bedoeling... In dat geval zou hij gaan voor de persoon met de meest sexy uitstralingquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je met een willekeurig iemand uit de kroeg mee naar huis gaat voor een nacht vol ruige, hete sex denk ik dat de persoonlijkheid niet zo belangrijk is als het uiterlijk.
Als ik moest kiezen tussen twee vrouwe, ga ik voor de grootste tietuhquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je met een willekeurig iemand uit de kroeg mee naar huis gaat voor een nacht vol ruige, hete sex denk ik dat de persoonlijkheid niet zo belangrijk is als het uiterlijk.
Goede keusquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen twee vrouwe, ga ik voor de grootste tietuh
Ook al heeft ze een paardenkopquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen twee vrouwe, ga ik voor de grootste tietuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |