Kijken wanneer je wilt is niet tof! Dan kun je er niet met andere mensen over praten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geen commercials, kijken wanneer je wilt... WAAAAY better dan de Nederlandse uitzendingen. Die midden in het seizoen stoppen. En opeens afleveringen overslaan. Enzo.![]()
rrr!
Ja!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat, hij zegt toch niet dat alle mannen 'm kijken? Of wou je zeggen dat je een vrouw bent
?
Dat kijk ik dan weer nietquote:
Als je dat volgt, ben je gewoon homoquote:
En vrouwen vinden dat doorgaans veel leuker dan mannen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat zijn gewoon vrouwen series
Het is alleen maar gekakel van vrouwen over mannen..
DH is nog een beetje ok. Daar zit nog wat mysterie in. Hoewel ik dat ook niet volg.
Ik kijk dan ook alleen voor de vrouwen (Charlotte en Grace)quote:
Mijn vrienden maken gelukkig goed gebruik van internet, dus kan ik lekker wel met ze over nieuwe episodes praten. HAH!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijken wanneer je wilt is niet tof! Dan kun je er niet met andere mensen over praten.. En reclame is goed voor pies-poep-drank-sex tussendoor.
!
Whahahahahhahahahahahahahahah!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook alleen voor de vrouwen (Charlotte en Grace)
En waarom denk je dat ik hier al een hele tijd in ShowChat zit?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook alleen voor de vrouwen (Charlotte en Grace)
Mijn hele huis volgde dat, vrouwen, mannen, hetero's, homo's... lesbo's hadden we nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je dat volgt, ben je gewoon homo
Maar W&G is verreweg de leukste sitcomIk bedoel, Just Jack
Karen en RosarioWill met zijn cynische grappen
Inderdaad. Waarom zou een man nou leuk vinden wat een vrouw kakelt over hoe leuk zo een man is. Wij mannen horen puur alleen maar bier te zuipen en orologsfilms te kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
En vrouwen vinden dat doorgaans veel leuker dan mannen.
En je hebt het verspild door met Bupaquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja, Gooise Vrouwen.
CHELLO STERF!!11!1![]()
![]()
![]()
Het was net weer goed, en nu is het weer kut
Wel 2 uur snel Fok!
Nouja.. alleen alleenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom zou een man nou leuk vinden wat een vrouw kakelt over hoe leuk zo een man is. Wij mannen horen puur alleen maar bier te zuipen en oorlogsfilms te kijken
Spelletjesquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En je hebt het verspild door met Bupaspelletjes
via
MSN
te doen
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom zou een man nou leuk vinden wat een vrouw kakelt over hoe leuk zo een man is. Wij mannen horen puur alleen maar bier te zuipen en orologsfilms te kijken
Jij meet met twee maten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nouja.. alleen alleen. Dat zeg ik nou ook weer niet. Best gezellig als mijn vriendje mee zou kijken naar GG
.
Pourquoi? Ik vind het een vrouwenserie maar ik vind het ook gezellig als een eventueel vriendje mee zou kijken. Daarbij heb ik nooit gezegd dat het voor homo's of iets dergelijks is.quote:
Stel, wij zouden samen wat hebben. Wij zitten op de bank naar de GG te kijken. Dat wil je me er echt niet bij hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nouja.. alleen alleen. Dat zeg ik nou ook weer niet. Best gezellig als mijn vriendje mee zou kijken naar GG
.
OK, dan ben je gewoon hypocriet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pourquoi? Ik vind het een vrouwenserie maar ik vind het ook gezellig als een eventueel vriendje mee zou kijken. Daarbij heb ik nooit gezegd dat het voor homo's of iets dergelijks is.
Iets?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pourquoi? Ik vind het een vrouwenserie maar ik vind het ook gezellig als een eventueel vriendje mee zou kijken. Daarbij heb ik nooit gezegd dat het voor homo's of iets dergelijks is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |