Ja, retro jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:49 schreef LeBeau het volgende:
Retro?
I knowquote:
Nee, als ik dus twee mega lekkere vrouwen tegen kom en een van de twee moet kiezen... dan zal ik het verschil zoeken in de tieten. De rest is gelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ook al heeft ze een paardenkop?
Op welke manier? Ik volg het niet.quote:
O.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
Sven... waar slaat die TT nou op? Je gaat niet eens mee
Alsof ik die TT verzonnen hebquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
Sven... waar slaat die TT nou op? Je gaat niet eens mee
quote:
Waar slaat die O. op? Is dat boers voor Ik ga wel mee?quote:
Maar ik welquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gáát Svén nú óók ál níét méér méé?
O.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar slaat die O. op? Is dat boers voor Ik ga wel mee?
GODVERDOMME SVEN HOU DAAR NOU MEE OPquote:
Whehequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
GODVERDOMME SVEN HOU DAAR NOU MEE OP![]()
(:R: R:R R;R; r;R
![]()
![]()
:8: : (;9;9 9;( (:(:(:
Ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil PeRi.
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil PeRi.
Enjoyquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat schikt, want ik wil d'r niet delen..
Nee, maar de TT is een quote van jou uit het allereerste SC-topic.quote:
Frans wel dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat schikt, want ik wil d'r niet delen..
Het begon leuk met een aaaah.. wat lief...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar de TT is een quote van jou uit het allereerste SC-topic.. Vandaar de "retro
"
En het eindigde met een doodsverwensingquote:Alsof ik ooit zulke spelfouten zou maken![]()
![]()
.
Huhquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het begon leuk met een aaaah.. wat lief......
[..]
En het eindigde met een doodsverwensing![]()
Nou je begon zo leuk.. en daarna trapte je me de grond in met je spelfouten en zoquote:
Hij vond je eerst lief, nu wil hij je dood hebben.quote:
Ik trapte je niet de grond inquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou je begon zo leuk.. en daarna trapte je me de grond in met je spelfouten en zo
Jij verandert vaker van avatar, dan ik van onderbroekquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
Yoyoyooooo!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bei einem Dreier betreiben 3 Personen Sex miteinander.
Bei Sex mit drei Personen, tut man im Grunde dasselbe wie beim Sex zu zweit: Küssen, Liebkosen, Oralsex, Streicheln der Geschlechtsteile sowie Geschlechtsverkehr.
Es können alle drei gleichzeitig aktiv sein oder es können zwei Personen Sex haben, während die dritte Person zusieht. Nach einer Weile werden die Rollen getauscht.
Viele Personen phantasieren über Sex zu dritt. Obwohl das sehr erregend sein kann, ist es in Wirklichkeit meist ziemlich kompliziert. Es kann schwierig sein, alle Handlungen aufeinander abzustimmen. Meist fühlt sich einer von den Dreien ausgegrenzt.
Ein Dreier hat mehr mit Lust als mit Liebe zu tun. Wenn ein Paar innerhalb ihrer Beziehung einen Dreier ausprobiert, kann dies ganz anders ausfallen, als sie erwartet hatten. Es kann leicht Eifersucht aufkommen. Wirklich kompliziert wird es, wenn eine Person den Sex zu dritt nicht wiederholen will, während die beiden anderen diese Triole öfter erleben möchten.
Jawohl!
Ah, dus dát stinkt er zo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Jij verandert vaker van avatar, dan ik van onderbroek!
Vanwege die exit donderdag en omdat ik dit plaatje wel heel ergquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Affentiten geil!quote:
Één keer per week, meestal minder vaak?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Selectie punt 1: wie is het lekkerst?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
Zeg Zhenar, als je nou op een avond in de kroeg bent en er is een hele lekkere gozer en een hele lekkere vrouw en ze zijn allebij in je geïntereseerd, met wie zou je dan gaan? En nee, beiden is geen optie
quote:
Jeetje, meen je dat nou?quote:Jemandem einen blasen bedeutet, den Penis des Jungen mit dem Mund, den Lippen, der Zunge, etc. zu stimulieren. Es hat also nichts mit dem tatsächlichen Blasen zu tun, dass du bei einer zu heißen Suppe machst.
Ik snap er geen hol van..quote:
Ik hou weer van jequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van..
Als het nou Frans was
Wat een kutfilm was datquote:
quote:
Die heb ik van de week nog gezien, die was veel beter iddquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]Leuk mên.
Al was Phileine zegt sorry leuker.
condoomsquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tiiiiiiiiiiina! Wieviel kosten die Kondomen?
Daar ben ik gelukkig nooit aan begonnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het boek is niet veel beter.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh, Duivel gaat voor de SOA's en zwangerschappen..
Nou, ze is me iets te overheersendquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ze is me iets te overheersend.
Wel eens van de pil of een soatest gehoord?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh, Duivel gaat voor de SOA's en zwangerschappen..
Ik lees eigenlijk alleen (daar gaan we weer) oorlogsboeken. En ben nu met een 8-delige serie bezig genaamd: "The Brotherhood Of War" en ben nu bijna halverwege deel #2quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen Harry Potter..
Ja, maar stel he, je gaat eens voor een nachtje met een aantrekkelijke deerne mee naar huis, ga je dan eerst inwendig onderzoek doen alvorens je haar inwendig gaat, euh, onderzoeken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
Wel eens van de pil of een soatest gehoord?
Ze gelooft het ook nogquote:
Maar als jij in een discotheek of kroeg ofzo een meisje ontmoet en 't is gezellig die avond heb je niks aan die SOA-testquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel eens van de pil of een soatest gehoord?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar als jij in een discotheek of kroeg ofzo een meisje ontmoet en 't is gezellig die avond heb je niks aan die SOA-test.
Whehehe, ik kan posts deletenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |