Ja, maar jij kon in de hilarische "wij doen elkaar na" topics slechts één keer eenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
Ik vind de grap in geen enkele vorm leuk.
Dat topic was nog humorlozer dan de grap van Bupatih inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar jij kon in de hilarische "wij doen elkaar na" topics slechts één keer eenopbrengen.
Humorloze drol die je d'r bent!
![]()
Alleen in het begin.quote:
Wat is eigenlijk wel jouw "smaak qua humor"?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat topic was nog humorlozer dan de grap van Bupatih inderdaad.
Van mij mag het wel wat scherperquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk wel jouw "smaak qua humor"?![]()
Ja. En jij bent fan van Gordon.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat topic was nog humorlozer dan de grap van Bupatih inderdaad.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:45 schreef Dizer het volgende:
Ik ga iets zeggen wat mij heel duur zal komen te staan. Ik zal hierdoor minder geliefd worden...
Ik heb gisteren Amelie samen met een vriendin voor het eerst gezien en we hebben de dvd na een uur op stop gezet... we vonden er geen bal aan...![]()
maar stiekem ga ik hem een keer wel afkijken...
He bah, doe maar nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En jij bent fan van Gordon..
Ja, OK, dat is óók leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Van mij mag het wel wat scherper.
Beetje valse opmerkingen hou ik wel van.
Ik las 'Airelle' in plaats van 'Amelie'.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:45 schreef Dizer het volgende:
Ik ga iets zeggen wat mij heel duur zal komen te staan. Ik zal hierdoor minder geliefd worden...
Ik heb gisteren Amelie samen met een vriendin voor het eerst gezien en we hebben de dvd na een uur op stop gezet... we vonden er geen bal aan...![]()
maar stiekem ga ik hem een keer wel afkijken...
...en toen stopte ik ff met lezen.quote:Ik heb gisteren Airelle samen met een vriendin voor het eerst gezien
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik las 'Airelle' in plaats van 'Amelie'.
[..]
Oh dat ontken ik ook niet hoor, de onderhuidse steken die erin zaten waren soms best leukquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, OK, dat is óók leuk!
Maar dat topic zat vol met valse opmerkingen, vond ik zelf.![]()
Owwwww Dizer, met dat pruillipje van je krijg je ook alles voor elkaar!quote:
WTF... ging je de meeting cancelen omdat je dacht dat ik Airelle had gezien op dvd en geen bal aan vond van haar performance?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef manou het volgende:
ik had victoria en geri als favo
Nog iemand!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef manou het volgende:
ik had victoria en geri als favo
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Owwwww Dizer, met dat pruillipje van je krijg je oko alles voor elkaar!![]()
* Zhenar herinitieert de meet.
Praat jij gewoon ff een hele andere taal.quote:
Nee, want ik las nog een keer goed en zag toen dat er Amelie stond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF... ging je de meeting cancelen omdat je dacht dat ik Airelle had gezien op dvd en geen bal aan vond van haar performance?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:40 schreef Zhenar het volgende:
WAT DUURDE HET LANG!!!!!
Kan iemand het OP plaatje in #562 veranderen?
En dit plaatje erin doen:
[afbeelding]
Hoe latent van je.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef LeBeau het volgende:
Ik was vroeger ook altijd de enige die Posh Spice het leuk vond.
Ik gok: Nee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:57 schreef Dizer het volgende:
Sven.. kom je nou wel of niet naar de meet?
Mijn hoop, wat doe je?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
Nee.
LUL... het was volgens mij nog min of meer jouw ideequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
Nee.
Gelukkig is dat sowieso een toffe groep.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Dizer het volgende:
Wie gaan er nou eigenlijk zeker?
Zhenar
MissBliss + aanhang
Dizer
Tom_Tom-
Dat zijn er weer lekker veel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Dizer het volgende:
Wie gaan er nou eigenlijk zeker?
Zhenar
MissBliss + aanhang
Dizer
Tom_Tom-
babette moet komen. En airellequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig is dat sowieso een toffe groep.
Maar er moet nog wel een meisje bij voor evenwicht.
quote:
Ja!quote:
Je kent de Bupa-meetingsformule toch wel?quote:
Nou sorry hoor maar dat is niet waar... ik bedoel... dubbel dquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zoals zoveel dingen in het leven: het gaat er niet om hoe groot de groep is, maar wat je er mee doet!
![]()
Oh jah, niksan en tania of anders nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kent de Bupa-meetingsformule toch wel?
Die is er niet!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kent de Bupa-meetingsformule toch wel?
O ja, dat is hem.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh jah, niksan en tania of anders niet
riep de volendammer die ook niet komtquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Al zouden die 3 komen dan kwam je nog niet.
Dat wilde ik eigenlijk ook zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Mel B = Scaryquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef Airelle het volgende:
Mel. B (Was dat scary of sporty spice?)
Tegenwoordig: Mel. C
Posh (Victoria) en ?? (Geri Hailliwel) heb ik nooit gemogen.
Ja, maar Beev stelt geen suffe voorwaarden als flauw excuus.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
riep de volendammer die ook niet komt
Echt wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
riep de volendammer die ook niet komt
Eigenlijk is dat hetzelfde excuus als dat van Bupatih.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]Er zijn maar héél weinig FOK!kers die ik zou willen meeten.
Yeah right.quote:
Pfffquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat hetzelfde excuus als dat van Bupatih.![]()
Alleen dan vanuit het negatieve bekeken.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:07 schreef Dizer het volgende:
Van Melanie Chrisholm heb ik haar eerste solo album!
If That Were Me
Northern Star![]()
Never Be The Same Again![]()
+
Goin' Down
Why![]()
I Turn To You![]()
![]()
Suddenly Monday
Trommel de Grote Drie maar op.quote:
Dat is bij mij dus diequote:Er zijn maar héél weinig FOK!kers die ik zou willen meeten.
Maar da's toch feitelijk wat Bupa ook zegt? Alleen hij noemt de namen van de mensen die hij wel de moeite waard vindt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
. Maar waar ik bij de ene het nog wel leuk zou vinden die eens irl te spreken enzo, heb ik dat bij anderen weer helemaal niet
.
Niet stom, er was gewoon geen bal aan... Oh wacht..dashetzelfdequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe kun je Amelie stom vinden.
-1 voor smaak.
Nou ja, misschien welquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar da's toch feitelijk wat Bupa ook zegt? Alleen hij noemt de namen van de mensen die hij wel de moeite waard vindt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet stom, er was gewoon geen bal aan... Oh wacht..dashetzelfde
Kijk daarom heeft BVO van mij de CZA gekregen.quote:
En 'jeux interdits' al heeeeeeelemaal nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Dan ben jeJeux d'enfants
ook niet waard.
![]()
IK ZOU HET OOK TOF VINDEN ALS JIJ ZOU KOMEN MAAR DAT DOE JE OOK NIET WE KRIJGEN NIET ALLEMAAL WAT WE GRAAG WILLEN!!1!!1!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden als jij naar een meet zou komen een keer.
Alleen timbob krijgt wat 'ie wilquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IK ZOU HET OOK TOF VINDEN ALS JIJ ZOU KOMEN MAAR DAT DOE JE OOK NIET WE KRIJGEN NIET ALLEMAAL WAT WE GRAAG WILLEN!!1!!1!!(:
((( !11!!: Rr
![]()
!11!!!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
En 'jeux interdits' al heeeeeeelemaal niet.
Een clitoris?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Alleen timbob krijgt wat 'ie wil.
Een Franse film, gebaseerd op een een boek over twee opgroeiende kinderen in de tweede wereldoorlog. Een elitair meisje en een boerenzoonquote:
Ga jij eens lekker mokkeltjes schakenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Mel C is gewoon erg lekker, en Mel B is ook nog wel paalbaar
* Zhenar noteert.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een Franse film, gebaseerd op een een boek over twee opgroeiende kinderen in de tweede wereldoorlog. Een elitair meisje en een boerenzoon.
Is dat die middeleeuwse serie over Rome en zo? Die schijnt heel goed te zijn... Is dat niet een mini serie? IMDB??quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:20 schreef Zhenar het volgende:
Nu we toch tips geven:
DIZER GA NOU EENS ROME KIJKEN! Super gave serie, echt iets voor jou! (denk ik soort van)![]()
De Middeleeuwen kwamen daarna pasquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat die middeleeuwse serie over Rome en zo? Die schijnt heel goed te zijn... Is dat niet een mini serie? IMDB??
Is dat op DVD of moet ik het downloadenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De Middeleeuwen kwamen daarna pas.
Maar het is inderdaad een hele goede serie, twaalf delen en met mogelijk een tweede reeks op komst. De eerste keer dat ik de Val van Julius Caesar historisch correct op het scherm heb mogen aanschouwen.
En het is een HBO serie, dus lekker veel gescheld, veel naakt, lesbische sex en bruut Romeins geweld!![]()
Is geloof ik net uit op DVD. Of het komt binnenkort...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat op DVD of moet ik het downloaden
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:Er zijn maar héél weinig FOK!kers die ik zou willen meeten.
Verkapte "lik je bij me in!"-post?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
Ik vond Jeux d'enfants véééééél leuker dan Amelie. En L'auberge Espagnole was ook tofquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Dan ben jeJeux d'enfants
ook niet waard.
![]()
Ik vond allebei leuk en die herberg ken ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond Jeux d'enfants véééééél leuker dan Amelie. En L'auberge Espagnole was ook tof.
Tania18Emma.quote:
O.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond allebei leuk en die herberg ken ik niet.
Svensational die Tania18 zegtquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tania18..
Tania18 die PI's gebruikt..
.
Zullen we anders met de meet die kat gaan kicken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:12 schreef MissBliss het volgende:
Zou de grap niet leuker zijn als je zou vragen wat een stekkerdoos haar geaardheid is?
Onze kat heeft een vechterswond, door die witte grafkat dus
Ja, dat kan idd niet.quote:
Met alle liefdequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we anders met de meet die kat gaan kicken?![]()
? [ruk smiley]quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:15 schreef Bupatih het volgende:
Eerst MB in SC naar de meet, toen niksan, en nu Tania.
Ik toon berouw en zulks.quote:
De duivel hale zijn ziel!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met alle liefde
Ik was echt al van plan hem de volgende keer dat ik hem iets zie doen, toch minstens subtiel te schoppen.. Stom kreng, dit is al de zoveelste keer dat mn kat auw heeft
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
* Poeslief
Toen de kat mij krabte
en ik enigszins verslapte
merkte ik dat zij er geen was
om zonder handschoenen aan te pakken
Da's mijn favo!quote:
Juistquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaa, het fotoboek en de smileys doen het weer en Fok! is weer op normale snelheid
Had je dequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaa, het fotoboek en de smileys doen het weer en Fok! is weer op normale snelheid
Bij mij al een week lang niet dusquote:
ja, die wel, want die werd niet gehost door Fok!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had je debabyfoto
dan ook nog niet gezien?
Maar dat kon natuurlijk ook uit beleefdheid zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ja, die wel, want die werd niet gehost door Fok!
En ik had er ook met de nodige-tjes op gereageerd hoor
Ik ben geen Bupaquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:32 schreef MissBliss het volgende:
Maar je mag hem nog een keer posten!![]()
Nope, was een lieve fotoquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dat kon natuurlijk ook uit beleefdheid zijn.![]()
Ik zoek zelf wel even terugquote:Ik ben geen Bupa![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zoek zelf wel even terug
Dat kan namelijk.. met deze snelheid
Het soort dat voortdurend dezelfde foto's blijft posten (zij het wellicht in verschillende groottes). Jeweetochquote:
Jij zou er idd een van kunnen zijnquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het soort dat voortdurend dezelfde foto's blijft posten (zij het wellicht in verschillende groottes). Jeweetoch!
Ik haat je.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
of
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Ziek.![]()
![]()
![]()
of
[afbeelding]
Ooooh...Je bedoelt deze:
[afbeelding]
Ach ja...
quote:
Zal ik het komen goedmaken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:46 schreef MissBliss het volgende:
Wytske
Kristin Davis
Charisma Carpenter
Nou, bedankt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef Zhenar het volgende:
Bij Wibi moet ik altijd aan Bupa denken:
Verfijnd
Getalenteerd
Exotisch![]()
Okequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik het komen goedmaken?
Als je begrijpt wat ik bedoel? [afbeelding]
MSN.....spel....jeweettoch?
Die smiley, OMG... Die is zo LAME dat ik hem hilarisch vind!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, bedankt. [afbeelding]
Die laatste drie woorden zijn wel, maar Wibi....
Ik wil ook eens meedoen met jullie spelletjes!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke
Ik zwicht zó makkelijk voor een spelletje
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die smiley, OMG... Die is zo LAME dat ik hem hilarisch vind!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke
Ik zwicht zó makkelijk voor een spelletje
Damn, mijn openingszin was weer eens voortreffelijk.quote:
Of MBabe lachte me gewoon uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn, mijn openingszin was weer eens voortreffelijk..
Heb jij msn dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil ook eens meedoen met jullie spelletjes!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit epos titel ik: "De onzekerheid van de paranoïde geest"quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of MBabe lachte me gewoon uit.Dat kan natuurlijk ook [afbeelding]
Ik heb nog wel wat accountjes liggen.quote:
Bedoel je die op msn? 'Hoiquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oftewel: geef je MSN eens!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat accountjes liggen.![]()
Zie profielquote:
quote:
Ja, die was fantastischquote:
Done.quote:
Voeg mij ook eens toe, lamlul!quote:
NL, vandaag kreeg Bree uitslag van 'm.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:01 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ik haat hem ook.
Volg jij de USA uitzendingen, of de Nederlandse?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
NL, vandaag kreeg Bree uitslag van 'm.
GEK HE?
ACCEPT ME DAN!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voeg mij ook eens toe, lamlul!
Mail [afbeelding] en dan ......dan krijg je wat
Nu helemaal!quote:
Hij gaat haar verkrachten nuquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
NL, vandaag kreeg Bree uitslag van 'm.
GEK HE?
Ja, deze aflevering is wel een van de ergste kwa George-ness.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu helemaal!OK, heb het al gezien, maar toch
Nee.quote:
Das gewoon Bupatih door je naam vervangenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Mail eerst maar naar dat e-mail adres en dan krijg je mijn echte MSN-adres.
Een soort internet speurtocht, met als beloning jouw MSN!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Mail eerst maar naar dat e-mail adres en dan krijg je mijn echte MSN-adres.
True. Maar ik weet niet of Zhenar mijn echte naam kent.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Das gewoon Bupatih door je naam vervangen.
Whehequote:
Wibi toch?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True. Maar ik weet niet of Zhenar mijn echte naam kent.
gabberzquote:
quote:
quote:
quote:
En Zhenar...jij ook bedankt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Christine, bedankt, hè?Daar gaat mijn heerlijk avondje.
Waarom zegt C_A dan "ik zie je donderdag!"quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef BVO het volgende:
Krijg ik de kans omRaff
zaterdag te zien, gaat het **** toch niet
![]()
.
Zaterdagquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom zegt C_A dan "ik zie je donderdag!"
Agossie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Zaterdag.
Nou, ik kon die kaartjes dus ook krijgen, maar:
Heb dus tóch geen vervoer .
Blijk per se ergens heen te moeten waarvan ik pas om nou rond 1915 op zn vroegst thuis ben denk ik ![]()
.
* BVO is nu dus zielig.
Een uur lang:quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een uur lang:
[afbeelding]![]()
![]()
De linker dus!
Argh, ik haat het dat niemand hier de USA afleveringen kjikt!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh, ik haat het dat niemand hier de USA afleveringen kjikt!Nu kan ik niet spoileren.
![]()
Hoezo vrouwenserie?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:18 schreef Airelle het volgende:
[..]. GG
.
Het is echt de allerleukste vrouwenserie die er bestaat..
Ja maar jij bent ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk ook DH en GV. En ik keek vroeger MvdW en RG&WL..
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo vrouwenserie?!De meeste mensen die hem hier kijken zijn mannen.
Daar hebben we het al vaker over gehad, Svenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo vrouwenserie?!De meeste mensen die hem hier kijken zijn mannen.
GV? De rest van de afkortingen weet ik zowaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk ook DH en GV. En ik keek vroeger MvdW en RG&WL..
Natuurlijk niet zulke geweldige testosteron-overloaded beren als jij.quote:
Ehm. Ik ben Zhenar hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar hebben we het al vaker over gehad, Sven.
Moet ik nou nog een keer gaan zeggen dat de meeste mannen hier geen 'echte' mannen zijn. Het is niet voor niets SHO natuurlijk
. Het is trouwens niet dat ik 'echte' mannen verkies boven jullie
.
Ik haat mensen die de USA-afleveringen kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh, ik haat het dat niemand hier de USA afleveringen kjikt!Nu kan ik niet spoileren.
![]()
Geen commercials, kijken wanneer je wilt... WAAAAY better dan de Nederlandse uitzendingen. Die midden in het seizoen stoppen. En opeens afleveringen overslaan. Enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik haat mensen die de USA-afleveringen kijken. Stomme nieuwsgierige mensen die niet willen wachten.
.
Wat, hij zegt toch niet dat alle mannen 'm kijkenquote:
Gooische Vrouwen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
GV? De rest van de afkortingen weet ik zowaar![]()
Sorry hoor, maar dat zijn gewoon vrouwen seriesquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet zulke geweldige testosteron-overloaded beren als jij.![]()
!
Kijken wanneer je wilt is niet tof! Dan kun je er niet met andere mensen over praten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geen commercials, kijken wanneer je wilt... WAAAAY better dan de Nederlandse uitzendingen. Die midden in het seizoen stoppen. En opeens afleveringen overslaan. Enzo.![]()
rrr!
Ja!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat, hij zegt toch niet dat alle mannen 'm kijken? Of wou je zeggen dat je een vrouw bent
?
Dat kijk ik dan weer nietquote:
Als je dat volgt, ben je gewoon homoquote:
En vrouwen vinden dat doorgaans veel leuker dan mannen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat zijn gewoon vrouwen series
Het is alleen maar gekakel van vrouwen over mannen..
DH is nog een beetje ok. Daar zit nog wat mysterie in. Hoewel ik dat ook niet volg.
Ik kijk dan ook alleen voor de vrouwen (Charlotte en Grace)quote:
Mijn vrienden maken gelukkig goed gebruik van internet, dus kan ik lekker wel met ze over nieuwe episodes praten. HAH!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijken wanneer je wilt is niet tof! Dan kun je er niet met andere mensen over praten.. En reclame is goed voor pies-poep-drank-sex tussendoor.
!
Whahahahahhahahahahahahahahah!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook alleen voor de vrouwen (Charlotte en Grace)
En waarom denk je dat ik hier al een hele tijd in ShowChat zit?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook alleen voor de vrouwen (Charlotte en Grace)
Mijn hele huis volgde dat, vrouwen, mannen, hetero's, homo's... lesbo's hadden we nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je dat volgt, ben je gewoon homo
Maar W&G is verreweg de leukste sitcomIk bedoel, Just Jack
Karen en RosarioWill met zijn cynische grappen
Inderdaad. Waarom zou een man nou leuk vinden wat een vrouw kakelt over hoe leuk zo een man is. Wij mannen horen puur alleen maar bier te zuipen en orologsfilms te kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
En vrouwen vinden dat doorgaans veel leuker dan mannen.
En je hebt het verspild door met Bupaquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja, Gooise Vrouwen.
CHELLO STERF!!11!1![]()
![]()
![]()
Het was net weer goed, en nu is het weer kut
Wel 2 uur snel Fok!
Nouja.. alleen alleenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom zou een man nou leuk vinden wat een vrouw kakelt over hoe leuk zo een man is. Wij mannen horen puur alleen maar bier te zuipen en oorlogsfilms te kijken
Spelletjesquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En je hebt het verspild door met Bupaspelletjes
via
MSN
te doen
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom zou een man nou leuk vinden wat een vrouw kakelt over hoe leuk zo een man is. Wij mannen horen puur alleen maar bier te zuipen en orologsfilms te kijken
Jij meet met twee maten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nouja.. alleen alleen. Dat zeg ik nou ook weer niet. Best gezellig als mijn vriendje mee zou kijken naar GG
.
Pourquoi? Ik vind het een vrouwenserie maar ik vind het ook gezellig als een eventueel vriendje mee zou kijken. Daarbij heb ik nooit gezegd dat het voor homo's of iets dergelijks is.quote:
Stel, wij zouden samen wat hebben. Wij zitten op de bank naar de GG te kijken. Dat wil je me er echt niet bij hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nouja.. alleen alleen. Dat zeg ik nou ook weer niet. Best gezellig als mijn vriendje mee zou kijken naar GG
.
OK, dan ben je gewoon hypocriet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pourquoi? Ik vind het een vrouwenserie maar ik vind het ook gezellig als een eventueel vriendje mee zou kijken. Daarbij heb ik nooit gezegd dat het voor homo's of iets dergelijks is.
Iets?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pourquoi? Ik vind het een vrouwenserie maar ik vind het ook gezellig als een eventueel vriendje mee zou kijken. Daarbij heb ik nooit gezegd dat het voor homo's of iets dergelijks is.
Ik zou het je met liefde uitleggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stel, wij zouden samen wat hebben. Wij zitten op de bank naar de GG te kijken. Dat wil je me er echt niet bij hebbenIk ga dan de hele tijd vragen: Waarom is die zo... wat doet ie nou? Is die nou zwanger? Heeft zij nou een relatie met die? Haten die elkaar? Hoe zit het met die twee? Hebben zij nou iets gehad samen?
Ik bedoel, ik krijg het zelfs voor elkaar om op kerstavond twee vriendinnen van mij (waar ik elk jaar met hun vier) dat ze All You Need Is Love gaan opnemen ipv kijken. Ze worden helemaal gek van me
Zegt de man die tot jaren terug verhaallijnen van GTST kan uitspellen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stel, wij zouden samen wat hebben. Wij zitten op de bank naar de GG te kijken. Dat wil je me er echt niet bij hebbenIk ga dan de hele tijd vragen: Waarom is die zo... wat doet ie nou? Is die nou zwanger? Heeft zij nou een relatie met die? Haten die elkaar? Hoe zit het met die twee? Hebben zij nou iets gehad samen?
Ik bedoel, ik krijg het zelfs voor elkaar om op kerstavond twee vriendinnen van mij (waar ik elk jaar met hun vier) dat ze All You Need Is Love gaan opnemen ipv kijken. Ze worden helemaal gek van me
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
Oorlogsfilms!
Als ik echt het idee heb, dat er niks meer te maken is van mijn leven, ga ik misschien wel eens oorlogsfilms kijken, Dizert!
Ja, en nu moest ik dus quoten om te zien welke smileys daar stonden he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En je hebt het verspild door met Bupaspelletjes
via
MSN
te doen
![]()
quote:
En vooral: snelquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
En GG is fantastich omdat ze er zo heerlijk sarcastisch/ironisch/whatever kunnen praten!
Ik zou het niet weten of dat leuk is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en nu moest ik dus quoten om te zien welke smileys daar stonden he?
Hoewel het niet echt een verrassing was
Spelletjes doen met mij is leuk hoor![]()
Wij kunnen tenminste een keuze maken en daarbij blijven!quote:
Alstjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]Dus jij hebt geen enkele Oorlogsfilm gezien? Geen Saving Private Ryan? Of Band Of Brothers?
![]()
Breezersletjes, bleeeeh!quote:
Hmmm...hier spreek ik mezelf dus eigenlijk tegen. Want als ik het nooit gezien heb, hoe kan ik dan weten of het saai isquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alstjeblieft zeg.! Als ik iets saai vind.
.
Heeftquote:
Ja dat is weer een ander verhaal. Het is ook echt de enige uitschieter van allemaalquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zegt de man die tot jaren terug verhaallijnen van GTST kan uitspellen.![]()
Snelquote:
Ik kan me alleen Black Hawk Down herinneren. Vond er niet veel aan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]Dus jij hebt geen enkele Oorlogsfilm gezien? Geen Saving Private Ryan? Of Band Of Brothers?
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wij kunnen tenminste een keuze maken en daarbij blijven!
Is het een keuze dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wij kunnen tenminste een keuze maken en daarbij blijven!
Toen was je 9, zat je dus op de basisschool, had je geen lerares Nederlands, maar gewoon een juf Hendrikje ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat is weer een ander verhaal. Het is ook echt de enige uitschieter van allemaal
GTST kijken begon echt heel vreemd. Mijn lerares Nederlands zei toen tegen mij: Morgen begint er een tv serie op televisie. Ga dat volgen, is goed voor je Nederlands... 15 jaar geleden dus. Sinds dien verslaafd.... en mijn broer ook
Wow..quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alstjeblieft zeg.! Als ik iets saai vind.
.
NEE IDIOOT! Ik ben toch niet hier geboren, dus had ik extra les in Nederlands om dat snel op te pikkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen was je 9, zat je dus op de basisschool, had je geen lerares Nederlands, maar gewoon een juf Hendrikje ofzo.
Nee.quote:
Nog zo iets.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow..
Mijn perfecte alleenstaand-avond is een oorlogsfilm + een sixpack amstel
" Van twee walletjes eten "quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat haalt niet weg dat jij niet kunt kiezen!
Je was toch drie toen je hier heen kwamquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEE IDIOOT! Ik ben toch niet hier geboren, dus had ik extra les in Nederlands om dat snel op te pikken![]()
::r
![]()
;7 :& &: 9:9: 9:9
:R : :: 99;
Waar zijn je rosé-tjes?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog zo iets.. Waarom zou je alleen Amstel drinken? Al het bier smaakt hetzelfde
!
Ik heb nu een Lidl-biertje (), en straks neem ik en Brand of een Warsteiner ofzo
. En volgende week zit ik misschien wel aan de Amstel of Heineken.
Ach, het is nou niet bepaald relwaardig.quote:
Een man hoort achter zijn vaste bier te staanquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog zo iets.. Waarom zou je alleen Amstel drinken? Al het bier smaakt hetzelfde
!
Ik heb nu een Lidl-biertje (), en straks neem ik en Brand of een Warsteiner ofzo
. En volgende week zit ik misschien wel aan de Amstel of Heineken.
8... maar vanaf mijn 3e elk jaar op vakantie naar Nederland. Waarvan 1x vakantie uitliep tot 12 maanden vakantiequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was toch drie toen je hier heen kwam?
Hij is niet zo vlot?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was toch drie toen je hier heen kwam?
Tussen de bedrijven door...quote:
Godzijdank.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou he! En het gaat ook nog eens nergens over. Niet eens over politiek
.
Nee, dat valt dan weer tegen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het is nou niet bepaald relwaardig..
Nee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een man hoort achter zijn vaste bier te staan![]()
Maaruh serieus.. proef jij echt geen verschil? Ik dus wel
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
8
Voor degene met de meeste persoonlijkheid. Denk ik dat een biseksueel zou antwoordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
Zeg Zhenar, als je nou op een avond in de kroeg bent en er is een hele lekkere gozer en een hele lekkere vrouw en ze zijn allebij in je geïntereseerd, met wie zou je dan gaan? En nee, beiden is geen optie
Als je met een willekeurig iemand uit de kroeg mee naar huis gaat voor een nacht vol ruige, hete sex denk ik dat de persoonlijkheid niet zo belangrijk is als het uiterlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Voor degene met de meeste persoonlijkheid. Denk ik dat een biseksueel zou antwoorden. Zij gaan immers voor persoon en niet voor geslacht.
Neeeuh... ik moet en zal Amstel drinken. En anders Heineken. Het is natuurlijk niet zo dat ik een avondje niet ga drinken omdat er toevallig bij die ene persoon thuis of in die ene kroeg geen Amstel is. Drink wel al het bier behalve BokBier.. daar moet ik echt in de stemming voor zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee.. Maar dat is juist mooi meegenomen, ik kan gewoon bier drinken waar ik wil
!
Ow is dat de bedoeling... In dat geval zou hij gaan voor de persoon met de meest sexy uitstralingquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je met een willekeurig iemand uit de kroeg mee naar huis gaat voor een nacht vol ruige, hete sex denk ik dat de persoonlijkheid niet zo belangrijk is als het uiterlijk.
Als ik moest kiezen tussen twee vrouwe, ga ik voor de grootste tietuhquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je met een willekeurig iemand uit de kroeg mee naar huis gaat voor een nacht vol ruige, hete sex denk ik dat de persoonlijkheid niet zo belangrijk is als het uiterlijk.
Goede keusquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen twee vrouwe, ga ik voor de grootste tietuh
Ook al heeft ze een paardenkopquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen twee vrouwe, ga ik voor de grootste tietuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |