De Middeleeuwen kwamen daarna pasquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat die middeleeuwse serie over Rome en zo? Die schijnt heel goed te zijn... Is dat niet een mini serie? IMDB??
Is dat op DVD of moet ik het downloadenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De Middeleeuwen kwamen daarna pas.
Maar het is inderdaad een hele goede serie, twaalf delen en met mogelijk een tweede reeks op komst. De eerste keer dat ik de Val van Julius Caesar historisch correct op het scherm heb mogen aanschouwen.
En het is een HBO serie, dus lekker veel gescheld, veel naakt, lesbische sex en bruut Romeins geweld!![]()
Is geloof ik net uit op DVD. Of het komt binnenkort...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat op DVD of moet ik het downloaden
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:Er zijn maar héél weinig FOK!kers die ik zou willen meeten.
Verkapte "lik je bij me in!"-post?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]Er zijn maar héél weinig FOK!kers die ik zou willen meeten.
Ik vond Jeux d'enfants véééééél leuker dan Amelie. En L'auberge Espagnole was ook tofquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Dan ben jeJeux d'enfants
ook niet waard.
![]()
Ik vond allebei leuk en die herberg ken ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond Jeux d'enfants véééééél leuker dan Amelie. En L'auberge Espagnole was ook tof.
Tania18Emma.quote:
O.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond allebei leuk en die herberg ken ik niet.
Svensational die Tania18 zegtquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tania18..
Tania18 die PI's gebruikt..
.
Zullen we anders met de meet die kat gaan kicken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:12 schreef MissBliss het volgende:
Zou de grap niet leuker zijn als je zou vragen wat een stekkerdoos haar geaardheid is?
Onze kat heeft een vechterswond, door die witte grafkat dus
Ja, dat kan idd niet.quote:
Met alle liefdequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we anders met de meet die kat gaan kicken?![]()
? [ruk smiley]quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:15 schreef Bupatih het volgende:
Eerst MB in SC naar de meet, toen niksan, en nu Tania.
Ik toon berouw en zulks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |