Oh jah, niksan en tania of anders nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kent de Bupa-meetingsformule toch wel?
Die is er niet!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kent de Bupa-meetingsformule toch wel?
O ja, dat is hem.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh jah, niksan en tania of anders niet
riep de volendammer die ook niet komtquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Al zouden die 3 komen dan kwam je nog niet.
Dat wilde ik eigenlijk ook zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Mel B = Scaryquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef Airelle het volgende:
Mel. B (Was dat scary of sporty spice?)
Tegenwoordig: Mel. C
Posh (Victoria) en ?? (Geri Hailliwel) heb ik nooit gemogen.
Ja, maar Beev stelt geen suffe voorwaarden als flauw excuus.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
riep de volendammer die ook niet komt
Echt wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
riep de volendammer die ook niet komt
Eigenlijk is dat hetzelfde excuus als dat van Bupatih.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]Er zijn maar héél weinig FOK!kers die ik zou willen meeten.
Yeah right.quote:
Pfffquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]Er zijn maar héél weinig FOK!kers die ik zou willen meeten.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat hetzelfde excuus als dat van Bupatih.![]()
Alleen dan vanuit het negatieve bekeken.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:07 schreef Dizer het volgende:
Van Melanie Chrisholm heb ik haar eerste solo album!
If That Were Me
Northern Star![]()
Never Be The Same Again![]()
+
Goin' Down
Why![]()
I Turn To You![]()
![]()
Suddenly Monday
Trommel de Grote Drie maar op.quote:
Dat is bij mij dus diequote:Er zijn maar héél weinig FOK!kers die ik zou willen meeten.
Maar da's toch feitelijk wat Bupa ook zegt? Alleen hij noemt de namen van de mensen die hij wel de moeite waard vindt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
. Maar waar ik bij de ene het nog wel leuk zou vinden die eens irl te spreken enzo, heb ik dat bij anderen weer helemaal niet
.
Niet stom, er was gewoon geen bal aan... Oh wacht..dashetzelfdequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe kun je Amelie stom vinden.
-1 voor smaak.
Nou ja, misschien welquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar da's toch feitelijk wat Bupa ook zegt? Alleen hij noemt de namen van de mensen die hij wel de moeite waard vindt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet stom, er was gewoon geen bal aan... Oh wacht..dashetzelfde
Kijk daarom heeft BVO van mij de CZA gekregen.quote:
En 'jeux interdits' al heeeeeeelemaal nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Dan ben jeJeux d'enfants
ook niet waard.
![]()
IK ZOU HET OOK TOF VINDEN ALS JIJ ZOU KOMEN MAAR DAT DOE JE OOK NIET WE KRIJGEN NIET ALLEMAAL WAT WE GRAAG WILLEN!!1!!1!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden als jij naar een meet zou komen een keer.
Alleen timbob krijgt wat 'ie wilquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IK ZOU HET OOK TOF VINDEN ALS JIJ ZOU KOMEN MAAR DAT DOE JE OOK NIET WE KRIJGEN NIET ALLEMAAL WAT WE GRAAG WILLEN!!1!!1!!(:
((( !11!!: Rr
![]()
!11!!!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
En 'jeux interdits' al heeeeeeelemaal niet.
Een clitoris?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Alleen timbob krijgt wat 'ie wil.
Een Franse film, gebaseerd op een een boek over twee opgroeiende kinderen in de tweede wereldoorlog. Een elitair meisje en een boerenzoonquote:
Ga jij eens lekker mokkeltjes schakenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Mel C is gewoon erg lekker, en Mel B is ook nog wel paalbaar
* Zhenar noteert.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een Franse film, gebaseerd op een een boek over twee opgroeiende kinderen in de tweede wereldoorlog. Een elitair meisje en een boerenzoon.
Is dat die middeleeuwse serie over Rome en zo? Die schijnt heel goed te zijn... Is dat niet een mini serie? IMDB??quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:20 schreef Zhenar het volgende:
Nu we toch tips geven:
DIZER GA NOU EENS ROME KIJKEN! Super gave serie, echt iets voor jou! (denk ik soort van)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |