De duivel hale zijn ziel!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met alle liefde
Ik was echt al van plan hem de volgende keer dat ik hem iets zie doen, toch minstens subtiel te schoppen.. Stom kreng, dit is al de zoveelste keer dat mn kat auw heeft
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
* Poeslief
Toen de kat mij krabte
en ik enigszins verslapte
merkte ik dat zij er geen was
om zonder handschoenen aan te pakken
Da's mijn favo!quote:
Juistquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaa, het fotoboek en de smileys doen het weer en Fok! is weer op normale snelheid
Had je dequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaa, het fotoboek en de smileys doen het weer en Fok! is weer op normale snelheid
Bij mij al een week lang niet dusquote:
ja, die wel, want die werd niet gehost door Fok!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had je debabyfoto
dan ook nog niet gezien?
Maar dat kon natuurlijk ook uit beleefdheid zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ja, die wel, want die werd niet gehost door Fok!
En ik had er ook met de nodige-tjes op gereageerd hoor
Ik ben geen Bupaquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:32 schreef MissBliss het volgende:
Maar je mag hem nog een keer posten!![]()
Nope, was een lieve fotoquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dat kon natuurlijk ook uit beleefdheid zijn.![]()
Ik zoek zelf wel even terugquote:Ik ben geen Bupa![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zoek zelf wel even terug
Dat kan namelijk.. met deze snelheid
Het soort dat voortdurend dezelfde foto's blijft posten (zij het wellicht in verschillende groottes). Jeweetochquote:
Jij zou er idd een van kunnen zijnquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het soort dat voortdurend dezelfde foto's blijft posten (zij het wellicht in verschillende groottes). Jeweetoch!
Ik haat je.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
of
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Ziek.![]()
![]()
![]()
of
[afbeelding]
Ooooh...Je bedoelt deze:
[afbeelding]
Ach ja...
quote:
Zal ik het komen goedmaken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:46 schreef MissBliss het volgende:
Wytske
Kristin Davis
Charisma Carpenter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |