Agossie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Zaterdag.
Nou, ik kon die kaartjes dus ook krijgen, maar:
Heb dus tóch geen vervoer .
Blijk per se ergens heen te moeten waarvan ik pas om nou rond 1915 op zn vroegst thuis ben denk ik ![]()
.
* BVO is nu dus zielig.
Een uur lang:quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een uur lang:
[afbeelding]![]()
![]()
De linker dus!
Argh, ik haat het dat niemand hier de USA afleveringen kjikt!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh, ik haat het dat niemand hier de USA afleveringen kjikt!Nu kan ik niet spoileren.
![]()
Hoezo vrouwenserie?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:18 schreef Airelle het volgende:
[..]. GG
.
Het is echt de allerleukste vrouwenserie die er bestaat..
Ja maar jij bent ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk ook DH en GV. En ik keek vroeger MvdW en RG&WL..
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo vrouwenserie?!De meeste mensen die hem hier kijken zijn mannen.
Daar hebben we het al vaker over gehad, Svenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo vrouwenserie?!De meeste mensen die hem hier kijken zijn mannen.
GV? De rest van de afkortingen weet ik zowaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk ook DH en GV. En ik keek vroeger MvdW en RG&WL..
Natuurlijk niet zulke geweldige testosteron-overloaded beren als jij.quote:
Ehm. Ik ben Zhenar hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar hebben we het al vaker over gehad, Sven.
Moet ik nou nog een keer gaan zeggen dat de meeste mannen hier geen 'echte' mannen zijn. Het is niet voor niets SHO natuurlijk
. Het is trouwens niet dat ik 'echte' mannen verkies boven jullie
.
Ik haat mensen die de USA-afleveringen kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh, ik haat het dat niemand hier de USA afleveringen kjikt!Nu kan ik niet spoileren.
![]()
Geen commercials, kijken wanneer je wilt... WAAAAY better dan de Nederlandse uitzendingen. Die midden in het seizoen stoppen. En opeens afleveringen overslaan. Enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik haat mensen die de USA-afleveringen kijken. Stomme nieuwsgierige mensen die niet willen wachten.
.
Wat, hij zegt toch niet dat alle mannen 'm kijkenquote:
Gooische Vrouwen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
GV? De rest van de afkortingen weet ik zowaar![]()
Sorry hoor, maar dat zijn gewoon vrouwen seriesquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet zulke geweldige testosteron-overloaded beren als jij.![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |