Moest dat nou vier uur durenquote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, Sven.Jij kan ook nooit met je tengels van de note-knop afblijven, hè. [afbeelding]
Typische newbie-mod..
Ja.quote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moest dat nou vier uur duren?
Weet ik veel.. heb wat gezegd... Wat kun je anders doen in Amsterdam...quote:Op maandag 5 december 2005 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]A.s. zondag!
Ik ben niet het hele weekend in A'dam, maar kan wel tijd vrijmaken.
Maarrehhh... shoppen?![]()
En het is nog een herhalingsTT ookquote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef MissBliss het volgende:
Whahahahahaha
Ik was er 1 aan het maken met precies dezelfde TT! Alleen de OP-pagina deed het niet bij mij en ik was sloom en er zijn er nu 3
Vandaar dat hij in mijn hoofd opkwam denk ikquote:
Whassup whassuuuup?!quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
Yooo.
Ja hé, wij zijn Orginial niet.quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
GODVER!! Moet ik nou 1 dag wachten op 13 posts voor GTST topic
Had je mij er laatst maar niet zo uit moeten bitchen met je "hee joh, naarling, je mag hier niet slowchatten"-geblêr.quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
GODVER!! Moet ik nou 1 dag wachten op 13 posts voor GTST topic
Jij kijkt GTST niet.. das heel andersquote:
Ach, driekwart van de notes is nutteloos.quote:
Was dit een "ik doe of ik wegga maar zeg nog iets zodat jullie een reden hebben nieuwsgierig te worden en mij vragen te stellen waardoor ik toch nog wat langer blijf"-post?quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben weg.!
Morgen naar een synagoge..
.
[Karin Walker]quote:
Ik ben in het echt een onwijze natte wind.quote:Op maandag 5 december 2005 22:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, als er ShowChatters komen lijkt het me al snel leukwant die ken ik toch het meest van Fok! Maar goed, of ze in het echt ook leuk zijn weet je nooit natuurlijk.
Nee, dat was het niet!quote:Op maandag 5 december 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was dit een "ik doe of ik wegga maar zeg nog iets zodat jullie een reden hebben nieuwsgierig te worden en mij vragen te stellen waardoor ik toch nog wat langer blijf"-post?
Zo ja:
Tof! Wat ga je daar doen?!
Vergeef mequote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had je mij er laatst maar niet zo uit moeten bitchen met je "hee joh, naarling, je mag hier niet slowchatten"-geblêr.![]()
Ja hallo, zó hip ben ik ook weer niet dat ik dat begrijp!quote:
Duh ben ik nog leukquote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben leuk, Cc is leuk, PeRi is leuk....ben jij nog leuk tegenwoordig? De rest weet ik het niet
Ik kon vijf minuten lang niet slapen daardoor!quote:
Das Rotterdams voor...quote:Op maandag 5 december 2005 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hallo, zó hip ben ik ook weer niet dat ik dat begrijp!![]()
Écht niet.quote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, driekwart van de notes is nutteloos..
quote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kon vijf minuten lang niet slapen daardoor!![]()
![]()
Zoiets dacht ik al van jouquote:Op maandag 5 december 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
Ow ja, hier wilde ik nog op antwoorden:
[..]
Ik ben in het echt een onwijze natte wind.
Ik was ook leuk geweest als ik op het Leidseplein was ipv het Rembrandtsplein!quote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Duh ben ik nog leuk![]()
Skaai is leuk, Christine is leuk, timbob is leuk, QyRoZ is leuk, dat waren ze wel van de (ex) ShowChatters die ik ken
Dude.quote:Op maandag 5 december 2005 22:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben leuk, Cc is leuk, PeRi is leuk....ben jij nog leuk tegenwoordig? De rest weet ik het niet
En Barbapappa voorlezen?quote:Op maandag 5 december 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]Sorry
Volgende keer als je niet kan slapen, laat het me weten, dan kom ik je even instoppen
![]()
Ok just checkingquote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Duh ben ik nog leuk![]()
Skaai is leuk, Christine is leuk, timbob is leuk, QyRoZ is leuk, dat waren ze wel van de (ex) ShowChatters die ik ken
Ja joh, verwijder 'm maar gewoonquote:Op maandag 5 december 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude.. Ze had allang antwoord gegeven
.
Maar jij bent vast ook niet de geile snol die je hier pretendeert te zijn.quote:
Het feit dat je op het verkeerde plein was, bracht jouw leukheid wel wat naar beneden eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 december 2005 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was ook leuk geweest als ik op het Leidseplein was ipv het Rembrandtsplein!![]()
Zo min mogelijk gebaggerquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja joh, verwijder 'm maar gewoon
Ja, maar anders was het toch alleen "hoi, ik ben Niels en ik moet er weer vandoor" geweest.quote:Op maandag 5 december 2005 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het feit dat je op het verkeerde plein was, bracht jouw leukheid wel wat naar beneden eerlijk gezegd
Keitof!quote:
Skaai is liefquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok just checkingOwja Skaai heb ik toen heel vluchtig met PeRi ende Freshfunk gezien.
Ask HWquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar jij bent vast ook niet de geile snol die je hier pretendeert te zijn.![]()
* Zhenar overweegt er een topic voor te openen in HW's forum.quote:
Ik ben erbij.quote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
Ok genoeg gelul.. gaan we nou meeten of niet?
Met leuke mensen kun je de grachten dempen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
Leuk...
Leuk is inhoudsloos. Ik krijg jeuk van leuk .
Boeiend, interessant, spannend, fun... dát soort kwalificaties zeggen iets.
Wat zegt leuk nou helemaal?
Sjek je mailquote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
Leuk...
Leuk is inhoudsloos. Ik krijg jeuk van leuk .
Boeiend, interessant, spannend, fun... dát soort kwalificaties zeggen iets.
Wat zegt leuk nou helemaal?
Dat is wel zo ja....quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar anders was het toch alleen "hoi, ik ben Niels en ik moet er weer vandoor" geweest.Dat had mijn leukheidsquotiënt helemáál omlaag gesodemieterd!
Kom je ook naar de meet? Kun je bewijzen wat voor bitch je werkelijk bent!quote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Airelle het volgende:
Hai.
Meet?quote:Op maandag 5 december 2005 22:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet? Kun je bewijzen wat voor bitch je werkelijk bent!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar overweegt er een topic voor te openen in HW's forum.
Je hebt weer een avatarquote:
Joh, ik ben één brok amusement! Het houdt niet op bij mij! Een soort Bupatih, maar dan echt leuk, zeg maar.quote:Op maandag 5 december 2005 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja....
Maar nu zijn mijn verwachtingen natuurlijk hooggespannen, na zo'n tijd wachten, dus ik hoop dat je het een beetje waar kunt maken
Hehe, vraag het maar aan timbob! Ik ben best een lief meisjequote:Op maandag 5 december 2005 22:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet? Kun je bewijzen wat voor bitch je werkelijk bent!![]()
Al keilangquote:Op maandag 5 december 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt weer een avatar!!!!!
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 5 december 2005 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Joh, ik ben één brok amusement! Het houdt niet op bij mij! Een soort Bupatih, maar dan echt leuk, zeg maar.![]()
Tut tut, dat zal wel meevallen.quote:
Tututututututuuttuututututututututututututuutut.quote:Op maandag 5 december 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, dat zal wel meevallen..
NOU WANNEER KUN JE DAN!?!?!?quote:
Nou ja, ik ben bijna elk weekend in Amsterdam dus dat zit wel goedquote:
Fuck die pleurisapen!quote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben bijna elk weekend in Amsterdam dus dat zit wel goed![]()
Alleen is deze zondag dus mn vader jarig en volgende week zondag heb ik een meet met 2 fotografen.. Oh en de Apenheul is niet in Amsterdam natuurlijk, dus dan wordt het iets moeilijker
Idd, doe dan zaterdag.quote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef MissBliss het volgende:
Zondag is ook wel een suffe dag natuurlijk
Anders meeten jullie gewoon met ons mee.quote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef Duiveltja het volgende:
Iedereen maar aan de meetCc wij weer meeten????
![]()
Doe dan vrijdagquote:
Wij blauwen kunnen toch niet zo maar bij het gewone "zwarte" volk zittenquote:Op maandag 5 december 2005 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders meeten jullie gewoon met ons mee.![]()
quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen naar een meet als het doordeweeks is.. Want anders kost het me veel te veel geld
.
Kan ookquote:
Als HeatWave zich verlaagt tot een zwatje, kun jij het toch ook wel?quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wij blauwen kunnen toch niet zo maar bij het gewone "zwarte" volk zitten
Ik zeg: uit eten en dan stappenquote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fuck die pleurisapen!! A'dam is duidelijk de place to meet.
![]()
We kunnen ook naar de film. Handig voor als jullie onwijs suffe drollen blijjken te zijn.Maar niet echt de meest sociale optie.
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik mag dus ook helemaal niet van Duiveltja!
Ja nu kun je dat dus niet meer!quote:Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zeg: uit eten en dan stappen
Dan kan ik altijd nog misselijkheid veinzen als jullie onwijs suffe drollen blijken te zijn
Ja, want een retourtje Amsterdam kost me ander 21 piekquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wij blauwen kunnen toch niet zo maar bij het gewone "zwarte" volk zitten
OK, dan doen we eten en stappen op vrijdag.quote:Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zeg: uit eten en dan stappen
Dan kan ik altijd nog misselijkheid veinzen als jullie onwijs suffe drollen blijken te zijn
Maar we moeten wel in de bus plaats vrijmaken voor anderbetergekleurden.quote:Op maandag 5 december 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, vorige week zat ik als zwartje tussen de roden, donkerblauwen, paarsen en blauwen
Wij zwarten zijn niet eng
Ja niet dus, want dan moet ik werken tot 21:00quote:Op maandag 5 december 2005 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, dan doen we eten en stappen op vrijdag.Kan Sven ook mee.
! En Dizer kan dan toch ook wel?
Ach, dan gebruik ik gewoon de good ol' 'spontane bui van geilheid en ik *moet* nu HW neuken anders ga ik dood'-smoes, works like a charmquote:Op maandag 5 december 2005 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja nu kun je dat dus niet meer!![]()
Verzin snel een nieuwe smoes!![]()
!
Ik zou woensdag de 28ste wel kunnen, want de dag daarna heb ik (als het goed is) vrijgenomen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Ik kan op:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Zaterdag (vanaf 17:30)
Zondag
En anders niet
quote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef Copycat het volgende:
En wanneer moet ditleuke
festijn plaats vinden?
![]()
I don't think soquote:Op maandag 5 december 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar we moeten wel in de bus plaats vrijmaken voor anderbetergekleurden.![]()
Dan heb ik vakantiequote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou woensdag de 28ste wel kunnen, want de dag daarna heb ik (als het goed is) vrijgenomen.
Welke vrijdag had je anders in gedachten? Kan misschien vrijvragen...quote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou woensdag de 28ste wel kunnen, want de dag daarna heb ik (als het goed is) vrijgenomen.
Dan is mijn OV niet geldig. Maar ik heb geldquote:Op maandag 5 december 2005 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heb ik vakantie! Perfect voor mij!
Vrijdag de 23ste ik bedoel de 16de december?quote:Op maandag 5 december 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke vrijdag had je anders in gedachten? Kan misschien vrijvragen...
Jij hebt weekend OVquote:Op maandag 5 december 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan is mijn OV niet geldig. Maar ik heb geld
Dat ligt aan mijn financiële situatie tegen die tijd. Opzich is de datum perfect.quote:
28 december is vakantie. Dan is mijn OV niet geldig want ik heb week OV. Mensen die weekend OV hebben, die is dan wel geldigquote:
Studiefinanciering is dan allang al gestort. Dus geld zatquote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn financiële situatie tegen die tijd. Opzich is de datum perfect.
Ja hallo!?quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn financiële situatie tegen die tijd. Opzich is de datum perfect.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
28 december is vakantie. Dan is mijn OV niet geldig want ik heb week OV. Mensen die weekend OV hebben, die is dan we geldig
NIet dus. Want in de Kerstvakantie is zijn OV niet geldig geloof ikquote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hallo!?We hebben het al op woensdag gezet zodat je gratis kunt reizen!
!
Oh.. okquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]. Week OV is geldig van 16 augustus tot 16 juli
.
Wel man, dat zijn ze altijd al geweestquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
NIet dus. Want in de Kerstvakantie is zijn OV niet geldig geloof ikToch?
Het is laat... mijn foutquote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel man, dat zijn ze altijd al geweest!
Alleen op feestdagen, toch? * zoekt oude OVquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
NIet dus. Want in de Kerstvakantie is zijn OV niet geldig geloof ikToch?
Als ik PI's regelmatig gebruikte, had ik eenquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
Hee, mensen, chill. Ik zeg toch niet af..
Maar de 28ste dus?quote:
quote:
Ik doe het zelf wel weer.quote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als ik PI's regelmatig gebruikte, had ik eengedaan hoor.
![]()
Ik vind het prima! Maar dan moeten ik het morgen dus 100% zeker weten. Want dan neem ik die dag als vrije dag van de week. Want ik moet 5 dagen werken. Ik heb recht op 1 vrije dag door de weeks en als ik dat morgen al kan doorgeven, is dat erg mooiquote:
quote:
Ik wil wel toezeggen dat ik er dan bij ben hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het prima! Maar dan moeten ik het morgen dus 100% zeker weten. Want dan neem ik die dag als vrije dag van de week. Want ik moet 5 dagen werken. Ik heb recht op 1 vrije dag door de weeks en als ik dat morgen al kan doorgeven, is dat erg mooi
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zo toe maar, niet mis 150.000 euro, daar zullen ze haar niet voor betalenom in haar nakie te poseren
![]()
Wij zouden nog op de thee komen bij jou!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Denk ik. Ik ga jullie eerst van een eindje bespioneren en als jullie niet te eng zijn kom ik.
Whehehe ja, dat is toen behoorlijk mislukt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:01 schreef Duiveltja het volgende:
Wij zouden nog op de thee komen bij jou!
We doen wel een nieuwjaars-thee-indrinkmeet bij Tomquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe ja, dat is toen behoorlijk mislukt..
Ik heb nog niks toegezegdquote:Op maandag 5 december 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALLE SHOWCATTERS OPGELET ALLE SHOWCATTERS OPGELET
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf hier kan je aangeven of je meegaat naar de meet!
Datum: Woensdag 28 december
Wie gaan al mee: Sevnsational, Zhenar en Dizer.
Schrijf je in!
Ja want jij was er niet!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe ja, dat is toen behoorlijk mislukt..
Tja, we gaan nu niet verschuiven hoor! We hebben nu een datum waarop Dizer, MB, Tom en ik en wellicht ook Sven kunnen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:21 schreef PeRi het volgende:
Kan het niet een week later?
Ik zit altijd aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:24 schreef PeRi het volgende:
ja ik ook, maar de laatste week december lukt echt niet. Zit ik aan de andere kant van het land namelijk.
Leave it dan dus...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:18 schreef Zhenar het volgende:
Take it or leave it, zou ik zeggen!
Ja maar ik zit dan ook bij mn vriendje, nogal lullig om hem alleen te latenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zit altijd aan de andere kant van het land.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leave it dan dus...
Heb die woensdag andere dingen te doen.
Maar ook zonder mijn aanwezigheid zullen jullie het bestleuk
hebben...
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zij was leuk
Ik kan kan de 28ste ook niet. Ik zit dan in Scheveningen tot aan nieuwjaar.
Limonade drinken en naar de plaatselijke dancing gaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]Scheveningen
Wat kun je daar in Godsnaam zo lang doen?!?!
Klopt, de allertofste mensen (wij uhuh) kunnen dan niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:05 schreef PeRi het volgende:
Dat krijg je als je zonder overleg besluit een grote meet te organiseren.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:09 schreef Duiveltja het volgende:
Limonade drinken en naar de plaatselijke dancing gaan
Scheveningen is zó foutquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:09 schreef Duiveltja het volgende:
Limonade drinken en naar de plaatselijke dancing gaan
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt trouwens mail.
Mijn beste vriend is de week tussen kerst en oud & nieuw in Nederland.
Heb ik voor het laatst medio juni gezien.
Cool!quote:
fout volk..... verzamelplek voor de Haagse jeugd onder de 18....quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
Omdat?
Iszoquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cool!
Nog flink wat werk aan de winkel, maar alles voor SHO, uiteraard.
Niemand heeft het gehad over een grote meet. Wij hebben gewoon een datum geprikt waarop in ieder geval een kleine, maar leukesupertoffe groep kan. Meer deelnemers is natuurlijk leukte woep en te wauwie, maar niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:05 schreef PeRi het volgende:
Dat krijg je als je zonder overleg besluit een grote meet te organiseren.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:27 schreef Zhenar het volgende:
Wij hebben gewoon een datum geprikt waarop in ieder geval een kleine, maar leuke groep kan. Meer deelnemers is natuurlijk leuk, maar niet noodzakelijk.
Who gives a flying fuckquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
fout volk..... verzamelplek voor de Haagse jeugd onder de 18....
het is dat 't Circustheater en 't casino er zitten, anders zou ik er helemaal niks te zoeken hebben
[Scheveningen Haven is nog wel oké trouwens]
Mja, merendeel zal binnen doorgebracht worden en in het casino. Misschien dat we naar het Paard gaan of de Asta weten we nog niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:32 schreef babette21 het volgende:
een strandhuisje in december?? brrrrrrrrrrrrrrrrrr.... jij liever dan ik
Misschien kom jij mij wel tegenquote:nou ja, als je nog een borrel wil halen: ontwijk de boulevard en ga voor 't Brouwcafé in de Haven...
of voor de Grote Markt in de stad... kom je mij misschien wel tegen
Asta is fout... Paard ga ik wrs zaterdag heenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:34 schreef Duiveltja het volgende:
Mja, merendeel zal binnen doorgebracht worden en in het casino. Misschien dat we naar het Paard gaan of de Asta weten we nog niet.
ik ben te herkennen aan dat zwarte balkje over m'n ogenquote:Misschien kom jij mij wel tegenIk heb ooit eens een vage foto van je gezien, kleine kans dat ik je ga herkennen
same here....quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te werken... maar ik heb het hartstikke druk.
Sorry!quote:
JIJ!quote:
grappig......quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:51 schreef Zhenar het volgende:
JIJ!Op woensdagavond de 28ste in Amsterdam!
![]()
Ik heb de laatste dagen van het jaar vrijgenomen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
grappig......ik ben zeker weer de enige die de 29ste gewoon moet werken
ik moet weg, we komen er nog op terug
Sven was toch ook nog misschien?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:12 schreef Dizer het volgende:
Mee:
Zhenar
MissBliss
Dizer
Svensational
Tom_Tom-
Misschien
Babette
Peeer... kom je ook?
's Avonds was wel mijn plan ja. Ik zal HW vragen of hij de dag erna vrij kan nemen, want hij moet ook gewoon werken de dag ernaquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:27 schreef Zhenar het volgende:
PS: ik kan dus niet die woensdag overdag, hè? Ben pas vanaf circa 18 uur beschikbaar. Maar dat was toch ook het plan?
Tom played je zo weg bij HW met zijn looksquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
en hij wil me vast niet alleen laten met jullie schorriemorrie.
Neuhquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tom played je zo weg bij HW met zijn looks![]()
Dat heb ik soms. Maar dan sluit ik al mijn browsers en open ik er weer eentje. En datquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neuh![]()
Hebben jullie trouwens ook dat heel veel smileys niet laden? En het fotoboek openen is al helemaal onmogelijk
Wat een suflul ben je dan ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef Duiveltja het volgende:
whehehe http://video.google.com/videoplay?docid=4845715794200371561
Doe gezond, eet een kiwi!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:57 schreef Duiveltja het volgende:
Had iemand nog Spuiten en slikken gezien?
Ik denk dat we daar lang op kunnen wachtenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind wel dat HeatWave alleen meemag als hij een keer een (tof) ShowChat topic open.![]()
Reservesleutel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Anyway: hij móet mee, want ik slaap bij hem![]()
Jaaa, die heb ik ook welquote:
Leuk dat 'ie meegaat!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaa, die heb ik ook wel
Maar goed, hij zei al dat hij mee zou gaan![]()
Hij moet wel volgende dag werken, maar het zal toch niet tot diep in de nacht duren aangezien er mensen terug moeten en de stad toch niet tot laat open is op woensdag.
Dan is het goed!quote:
Zegt de mevrouw die niet eens zelf komtquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is het goed!
Laatste wat we tenslotte willen is dat je afhankelijk bent van HW's komen en gaan.
Dan nóg voel ik met jullie mee... in gedachten ben ik bij julliequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Zegt de mevrouw die niet eens zelf komt
Heeft hij dat gezegd?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leuk dat 'ie meegaat!![]()
Kan hij meteen uitleggen waarom er volgens hem alleen "rare mensen" in ShowChat komen![]()
![]()
!
ALSOF DAT NIET VOOR HEEL FOK GELDT!?!?!?!?!
![]()
![]()
Nou, JIJ hebt gezegd dat hij dat heeft gezegd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd?
Hey, maar IK kom ook in ShowChat![]()
Waarom kom jij niet?quote:
Omdat ik tussen kerst en oudjaar waarschijnlijk op vakantie benquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet?En moeten we jouw afwezigheid opvatten als een teken dat je de huidige deelnemerslijst weinig boeiend vindt? :’)
Meer dat hij slowchats enzo niet zo boeiend vindt en dat we hier soms van die rare gesprekken hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, JIJ hebt gezegd dat hij dat heeft gezegd.![]()
![]()
!
streep mij maar door hoor, wo.avond / A'dam gaat niet lukken....quote:
Oh, dan zul je dat wel op je gebruikelijk "subtiele" wijze hebben verteld aan ons.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Meer dat hij slowchats enzo niet zo boeiend vindt en dat we hier soms van die rare gesprekken hebben
Ok, ik zocht nog een leuke quote voor de SHO-Awards, hierbij dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, dan zul je dat wel op je gebruikelijk “subtiele” wijze hebben verteld aan ons. :’) Iets in de trant van “HW kotst op jullie en smeert zijn smegma uit over jullie slowchat!![]()
rrrrrr!1!11!11!” oid.
Geil!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, ik zocht nog een leuke quote voor de SHO-Awards, hierbij dus![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef babette21 het volgende:
over quote's gesproken... ik moest van 't weekend nog denken aan "kurkentrekkers zijn tof"
dit nadat bij de mijne 't ene armpje is afgebroken... drama ten top, dat begrijp je
ik heb sindsdien enkel in het zwart gelopen en "waarheen leidt de weg" gedraaid.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:49 schreef Zhenar het volgende:Wat een KUT weekend zul je gehad hebben!
![]()
Zo... wreed...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb sindsdien enkel in het zwart gelopen en "waarheen leidt de weg" gedraaid.....
en het ergste is: je verdriet verdrinken kán niet, want - precies: de kurkentrekker is stuk![]()
![]()
de reacties ook: "koop gewoon een nieuwe"quote:
Ik was laatst in de Bijenkorf, daar wilde zo’n demonisch vrouwtje mij een of ander freaky buisvormig onding aansmeren...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
de reacties ook: "koop gewoon een nieuwe"
alsof zo'n prachtvoorwerp zomaar te vervangen is!!!!!![]()
Áls ik kom, moet ik minimaal om half twaalf weer in de trein zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaa, die heb ik ook wel
Maar goed, hij zei al dat hij mee zou gaan![]()
Hij moet wel volgende dag werken, maar het zal toch niet tot diep in de nacht duren aangezien er mensen terug moeten en de stad toch niet tot laat open is op woensdag.
Da moe we lukke toc?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Áls ik kom, moet ik minimaal om half twaalf weer in de trein zitten..
Dat dacht ik al jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Áls ik kom, moet ik minimaal om half twaalf weer in de trein zitten..
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
oh en wij hebben nooit sneeuw gehad hier......
Ah, dommagequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't gehad, ga opruimen en pleiten................................
oh en wij hebben nooit sneeuw gehad hier......
Uhuh, foto's gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
MissBliss, weet jij hoe Copycat eruit ziet????
Nou ja, het is niet dat ik je een trut vind hoor, anders had ik je wel voor die 'John uit ER'-Award genomineerd.. Je bent gewoon degene aan wie ik me het meest aan kan ergeren hier. Maar goed, iedereen heeft wel zo iemand lijkt mequote:Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef Airelle het volgende:
Ondanks je onaardige nominatie voor de Hans Kraaij Junior Award wilde ik even zeggen dat dat topic wat je heb genomineerd echt helemaal grappig is, was het alweer helemaal vergeten.
Like duh.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:14 schreef Airelle het volgende:
X-men?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet dat ik je een trut vind hoor, anders had ik je wel voor die 'John uit ER'-Award genomineerd.. Je bent gewoon degene aan wie ik me het meest aan kan ergeren hier. Maar goed, iedereen heeft wel zo iemand lijkt me
Nou ja, als het over politiek gaat ofzo, of over tennisquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar
hoe
kun
je
je
nou
ergeren
aan
Airelle????!?!?!?!?
![]()
![]()
Ja maar ik strooi ook metquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, als het over politiek gaat ofzo, of over tennis
Maar goed, dat heeft zij waarschijnlijk ook als ik over sex begin of metbegin te strooien.
Misschien houdt ze dan stiekem ook wel van mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar ik strooi ook meten
en Airelle houdt wel van mij! Vind ik.
Nou heel stiekem dan. Maar ik blijf gewoon over politiek en tennis pratenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien houdt ze dan stiekem ook wel van mij
Nou ja, god, het is toch allemaal een beetje nep? Ik bedoel: ik ken er vrij weinig van jullie in het echt dus is het sowieso raar om te zeggen wie ik het leukst of stomst vind. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten persoonlijk
Stem op mij!!!
Dat kan, maar zet er dan voor het gemak ook even bij wat je eerder had gestemd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:00 schreef Airelle het volgende:
Kan ik mijn stem nog veranderen?. Ik heb het net nog een keer gelezen
.
Oh primaquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan, maar zet er dan voor het gemak ook even bij wat je eerder had gestemd.
Kan ik die deleten uit mijn optellijstje.
Hoezo "twijfel"?!?!?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:18 schreef MissBliss het volgende:Jim Carey Award – Grappigste user - Twijfel, twijfel maar toch Zhenar
quote:
Dat wist ik jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou heel stiekem dan. Maar ik blijf gewoon over politiek en tennis praten.
Maar ik doelde helemaal niet hierop, ik wilde zeggen dat ik dat geweldige topic waar we elkaar gingen nadoen helemaal vergeten was.
Kan ik mijn stem nog veranderen?. Ik heb het net nog een keer gelezen
.
Omdat ik Bupa ook grappig vind, maar niet zeuren want ik heb toch opquote:
Same herequote:Voor de rest: bedankt!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
![]()
Sowieso is iemand "haten" op een forum nogal triest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wist ik ja
Ik wou alleen zeggen dat ik je niet haat ofzo
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sowieso is iemand "haten" op een forum nogal triest./ Het is maar internet, you know.
.
Ja maar net als prog's als BB en Idols is het lekkere juist de haat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sowieso is iemand "haten" op een forum nogal triest./ Het is maar internet, you know.
.
Ja, eentje over internethaat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef digispeed het volgende:
is er nog een leuke discussie gaande ?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik haat die timbob zo, weetje. BLEH!
Ja ok timbob... dan noem je ook iemandquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik haat die timbob zo, weetje. BLEH!
Nee niet echt. Maar je kunt ze wel verachten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
je kunt iemand niet haten via internet, toch ?
mee eens, ik veracht jou ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar je kunt ze wel verachten.![]()
![]()
Geil!!!!quote:
JA DE PUBERTEIT!quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA DE PUBERTEIT!JE BENT VEEL TE VERSTANDIG!!!!
!
"Je irriteren"!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je irriteren aan iemands postgedrag vind ik wat anders dan haten.
En ShowChat heeft gewoon eens een goede rel nodig.
* gniffel Had ik ff zin in.quote:
Ja, maar wie zou er nou gaan rellen? Daar zijn de meeste SC'ers te nuchter voor, volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je irriteren aan iemands postgedrag vind ik wat anders dan haten.
En ShowChat heeft gewoon eens een goede rel nodig.
Idd, je bent vétquote:
Wat doe jij opeens verdacht slijmerig, klapviool?!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, je bent vétverstandig
! té zelfs!
Word je al paranoïde?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe jij opeens verdacht slijmerig, klapviool?!!!!1111 [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
Christenkipjes. "Ik walg van m'n vriend's pornoverslaving"
quote:
En dan de reactie:quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:46 schreef Zhenar het volgende:
We verplaatsen de meet!:
Parenclub meeting, het plan!![]()
Ja, geil met Erodomequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:46 schreef Zhenar het volgende:
We verplaatsen de meet!:
Parenclub meeting, het plan!![]()
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En naar die meet ga je dan weer niet?
![]()
Jij vuile kut! Heb ik voor niks vrijgevraagdquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:27 schreef Zhenar het volgende:
PS: ik kan dus niet die woensdag overdag, hè? Ben pas vanaf circa 18 uur beschikbaar. Maar dat was toch ook het plan?
Ik ben daar een veel te verlegen jongetje voor.quote:
Kun je Rikie dan niet naar de meet sturen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben daar een veel te verlegen jongetje voor.![]()
Maar jij, die graag meets bezoekt...
Had hier eigenlijk meet"slet" staan (niet mij eigen woorden), maar is hier niet erg gepast.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben daar een veel te verlegen jongetje voor.![]()
Maar jij, die graag meets bezoekt...
Had hier eigenlijk meet"slet" staan (niet mij eigen woorden), maar is hier niet erg gepast.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:18 schreef MissBliss het volgende:Gordon Award – Grootste dramaqueen - Dizer dan maar Fiona Hering Award – De user die het meest praat, maar het minst zegt - Dizer
Ik durf niet want MissBliss gaat ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
Airelle, ga je ook mee naar de meet?
HOE DUIDELIJK KAN IK ZIJN!?@?!?!?!?!?quote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou... ik neem mijn vrije dag anders de dag erna. Want ik moet werken tot 18:00. Nou makkelijk dat ik een half uur eerder weg kan. Veel beter zoquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef Zhenar het volgende:
Dizer:
ShowChat #554: To meet or not to meet, that's the question
[..]
HOE DUIDELIJK KAN IK ZIJN!?@?!?!?!?!?![]()
!
En het plan was ook nog eens eten en daarna stappen DAAR HEB JE TOCH NIET EEN HELE DAG VOOR NODIG?!?!!?!?!?!?(((((((((((((((!!!!!1!!!!~111!1@!
Of zat je me maar te fokken?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik durf niet want MissBliss gaat ook..
Nee, ik ga niet. Buiten het feit dat ik 28e niet kan, meet ik ook alleen één op één.
quote:
Bovendien heb je dan de ochtend erna tijd om te knuffelen en ontbijt voor mij te maken!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou... ik neem mijn vrije dag anders de dag erna. Want ik moet werken tot 18:00. Nou makkelijk dat ik een half uur eerder weg kan. Veel beter zo
Ja, soms heb je van die verhalen...quote:
Ik ben niet eng!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik durf niet want MissBliss gaat ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |