quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen naar een meet als het doordeweeks is.. Want anders kost het me veel te veel geld
.
Kan ookquote:
Als HeatWave zich verlaagt tot een zwatje, kun jij het toch ook wel?quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wij blauwen kunnen toch niet zo maar bij het gewone "zwarte" volk zitten
Ik zeg: uit eten en dan stappenquote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fuck die pleurisapen!! A'dam is duidelijk de place to meet.
![]()
We kunnen ook naar de film. Handig voor als jullie onwijs suffe drollen blijjken te zijn.Maar niet echt de meest sociale optie.
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik mag dus ook helemaal niet van Duiveltja!
Ja nu kun je dat dus niet meer!quote:Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zeg: uit eten en dan stappen
Dan kan ik altijd nog misselijkheid veinzen als jullie onwijs suffe drollen blijken te zijn
Ja, want een retourtje Amsterdam kost me ander 21 piekquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wij blauwen kunnen toch niet zo maar bij het gewone "zwarte" volk zitten
OK, dan doen we eten en stappen op vrijdag.quote:Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zeg: uit eten en dan stappen
Dan kan ik altijd nog misselijkheid veinzen als jullie onwijs suffe drollen blijken te zijn
Maar we moeten wel in de bus plaats vrijmaken voor anderbetergekleurden.quote:Op maandag 5 december 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, vorige week zat ik als zwartje tussen de roden, donkerblauwen, paarsen en blauwen
Wij zwarten zijn niet eng
Ja niet dus, want dan moet ik werken tot 21:00quote:Op maandag 5 december 2005 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, dan doen we eten en stappen op vrijdag.Kan Sven ook mee.
! En Dizer kan dan toch ook wel?
Ach, dan gebruik ik gewoon de good ol' 'spontane bui van geilheid en ik *moet* nu HW neuken anders ga ik dood'-smoes, works like a charmquote:Op maandag 5 december 2005 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja nu kun je dat dus niet meer!![]()
Verzin snel een nieuwe smoes!![]()
!
Ik zou woensdag de 28ste wel kunnen, want de dag daarna heb ik (als het goed is) vrijgenomen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Ik kan op:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Zaterdag (vanaf 17:30)
Zondag
En anders niet
quote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef Copycat het volgende:
En wanneer moet ditleuke
festijn plaats vinden?
![]()
I don't think soquote:Op maandag 5 december 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar we moeten wel in de bus plaats vrijmaken voor anderbetergekleurden.![]()
Dan heb ik vakantiequote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou woensdag de 28ste wel kunnen, want de dag daarna heb ik (als het goed is) vrijgenomen.
Welke vrijdag had je anders in gedachten? Kan misschien vrijvragen...quote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou woensdag de 28ste wel kunnen, want de dag daarna heb ik (als het goed is) vrijgenomen.
Dan is mijn OV niet geldig. Maar ik heb geldquote:Op maandag 5 december 2005 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heb ik vakantie! Perfect voor mij!
Vrijdag de 23ste ik bedoel de 16de december?quote:Op maandag 5 december 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke vrijdag had je anders in gedachten? Kan misschien vrijvragen...
Jij hebt weekend OVquote:Op maandag 5 december 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan is mijn OV niet geldig. Maar ik heb geld
Dat ligt aan mijn financiële situatie tegen die tijd. Opzich is de datum perfect.quote:
28 december is vakantie. Dan is mijn OV niet geldig want ik heb week OV. Mensen die weekend OV hebben, die is dan wel geldigquote:
Studiefinanciering is dan allang al gestort. Dus geld zatquote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn financiële situatie tegen die tijd. Opzich is de datum perfect.
Ja hallo!?quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn financiële situatie tegen die tijd. Opzich is de datum perfect.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
28 december is vakantie. Dan is mijn OV niet geldig want ik heb week OV. Mensen die weekend OV hebben, die is dan we geldig
NIet dus. Want in de Kerstvakantie is zijn OV niet geldig geloof ikquote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hallo!?We hebben het al op woensdag gezet zodat je gratis kunt reizen!
!
Oh.. okquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]. Week OV is geldig van 16 augustus tot 16 juli
.
Wel man, dat zijn ze altijd al geweestquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
NIet dus. Want in de Kerstvakantie is zijn OV niet geldig geloof ikToch?
Het is laat... mijn foutquote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel man, dat zijn ze altijd al geweest!
Alleen op feestdagen, toch? * zoekt oude OVquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
NIet dus. Want in de Kerstvakantie is zijn OV niet geldig geloof ikToch?
Als ik PI's regelmatig gebruikte, had ik eenquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
Hee, mensen, chill. Ik zeg toch niet af..
Maar de 28ste dus?quote:
quote:
Ik doe het zelf wel weer.quote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als ik PI's regelmatig gebruikte, had ik eengedaan hoor.
![]()
Ik vind het prima! Maar dan moeten ik het morgen dus 100% zeker weten. Want dan neem ik die dag als vrije dag van de week. Want ik moet 5 dagen werken. Ik heb recht op 1 vrije dag door de weeks en als ik dat morgen al kan doorgeven, is dat erg mooiquote:
quote:
Ik wil wel toezeggen dat ik er dan bij ben hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het prima! Maar dan moeten ik het morgen dus 100% zeker weten. Want dan neem ik die dag als vrije dag van de week. Want ik moet 5 dagen werken. Ik heb recht op 1 vrije dag door de weeks en als ik dat morgen al kan doorgeven, is dat erg mooi
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zo toe maar, niet mis 150.000 euro, daar zullen ze haar niet voor betalenom in haar nakie te poseren
![]()
Wij zouden nog op de thee komen bij jou!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Denk ik. Ik ga jullie eerst van een eindje bespioneren en als jullie niet te eng zijn kom ik.
Whehehe ja, dat is toen behoorlijk mislukt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:01 schreef Duiveltja het volgende:
Wij zouden nog op de thee komen bij jou!
We doen wel een nieuwjaars-thee-indrinkmeet bij Tomquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe ja, dat is toen behoorlijk mislukt..
Ik heb nog niks toegezegdquote:Op maandag 5 december 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALLE SHOWCATTERS OPGELET ALLE SHOWCATTERS OPGELET
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf hier kan je aangeven of je meegaat naar de meet!
Datum: Woensdag 28 december
Wie gaan al mee: Sevnsational, Zhenar en Dizer.
Schrijf je in!
Ja want jij was er niet!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe ja, dat is toen behoorlijk mislukt..
Tja, we gaan nu niet verschuiven hoor! We hebben nu een datum waarop Dizer, MB, Tom en ik en wellicht ook Sven kunnen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:21 schreef PeRi het volgende:
Kan het niet een week later?
Ik zit altijd aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:24 schreef PeRi het volgende:
ja ik ook, maar de laatste week december lukt echt niet. Zit ik aan de andere kant van het land namelijk.
Leave it dan dus...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:18 schreef Zhenar het volgende:
Take it or leave it, zou ik zeggen!
Ja maar ik zit dan ook bij mn vriendje, nogal lullig om hem alleen te latenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zit altijd aan de andere kant van het land.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leave it dan dus...
Heb die woensdag andere dingen te doen.
Maar ook zonder mijn aanwezigheid zullen jullie het bestleuk
hebben...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |