Helemaal gelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:47 schreef DoctorB het volgende:
Mannen alleen niet toegestaan en vrouwen wel. Dat riekt naar discriminatie. Dat mag niet.
*mental note*quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
Kwestie van de 'alleenstaande dames-aanmeldingen' in de gaten houden en kijken of je niet een afspraak ervan kan maken?
Als je met die omschrijving bedoeld of je zomaar alle vrouwen aan hun haren mee naar je hol mag slepen..... dan is het antwoord "'nee"... maar als je toevallig een ander vrouwtje -of mannetje- tegenkomt waarmee het gezellig klikt dan is er de mogelijkheid om daar dingen mee te doen die in een andere uitgaansgelegenheid niet toegestaan zijn...quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
ff een vraagje: die parenclub? Betekent dat dus dat je van vrouwtje kan wisselen en haar mag palen?
Gejengel om foto's is zinloos. Vanaf nu worden die posts verwijderd..quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:33 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
hm, hm, hmz. @erodome, kun je foto's hier plaatsen van de vrouwen die naar je parenclub gaan?
Pick me, pick mequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef EnniroC het volgende:
Nu ik die site eens bekeken heb,
weet ik welke tent het is,leuk!
Me wil ook wel mee,
misschien tegen die tijd wel weer een nieuwe lover gevonden
en anders maar alleen..
Er wordt onderscheid gemaakt op basis van geslacht. Dat mag niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef erodome het volgende:
Nope docterB, geen discriminatie, gewoon een PARENclub
Als je een stel tegenkomt en het klikt wederzijds en alle 4 zijn daarvoor in, ja waarom niet...quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
ff een vraagje: die parenclub? Betekent dat dus dat je van vrouwtje kan wisselen en haar mag palen?
Sorry ero, maar dokterB heeft wel gelijk:quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef erodome het volgende:
Nope docterB, geen discriminatie, gewoon een PARENclub
Er wordt hier een uitzondering gemaakt op geslacht. Dames wel, heren niet. Hoe begrijpelijk ook, het is en blijft discriminatie.quote:Wie mogen er mee?
Stellen en alleenstaande dames, mannen alleen niet toegestaan!
Moeilijk dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsss en voor alle vrijgezelle mannen... dan REGEL je toch gewoon een vrouw? kom op he hoe moeilijk kan dat zijn.
me vriendin wil niet
Omdat ik denk dat parenclubs over de jaren heen de ervaring hebben gehad dat er dan vrij veel single mannen een club binnen gaan in de hoop daar een dame op te kunnen pikken of iig dan toch sex te hebben of gewoon lekker te kunnen gluren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je kan wel zeggen dat dit niet de plek is om erover de 'discuzeuren', maar mag ik toch vragen waarom in een parenclub alleenstaande vrouwen wél mogen, maar mannen niet?
Vrouwen achter het station zijn nooit duur, heb ik mij laten vertellenquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsss en voor alle vrijgezelle mannen... dan REGEL je toch gewoon een vrouw? kom op he hoe moeilijk kan dat zijn.
me vriendin wil niet
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vrouwen achter het station zijn nooit duur, heb ik mij laten vertellen
Waarom? Kost je een keer een tientje en dan mag je geile foksters neuken!quote:
Mooi, weten we dat ook weer. Tot in het volgende topic waar je WEL wat mee hebt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:18 schreef kikoooooo het volgende:
ik snap serieus niet wat mensen in een parenclub doen, sorry
Whehe ik denk niet dat ik kom hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:15 schreef erodome het volgende:
Yep, maar dat is niet via de meeting, je kan het proberen zelf, maar denk erom, het gaat om een zeer beperkt aantal en over het algemeen mannen die zich al bewezen hebben in goed gedrag
Leuke website!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:55 schreef Kinkycouple het volgende:
Erodome..Leuk idee .... je mag ons allen op de lijst zetten![]()
Grtz Osiris![]()
en als jij niet gaat, zal ik me ook maar afmeldenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Dan is het carnaval dus mijn balboekje is dan al bezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |