hm ik ben omringt door collega's die opstandig worden door het feit dat ze geen vrij krijgen voor Sinterklaas... het laatste uurtje Arabische muziek lijkt me ergens nog wel een fijne afwisselingquote:Op maandag 5 december 2005 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Het feit dat deze computerruimte wordt opgeluisterd met Arabische muziek maakt het ook niet beter
Dat nummer staat bij mij heeeeeeeel hoog in de mijn eeuwige top20 of zo.quote:Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih blert mee met Nelly Furtado - Try.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
EN Bupa deed niet eens watquote:Op maandag 5 december 2005 16:08 schreef Copycat het volgende:
Bupa en Sven terugschopt naar eigen subfora![]()
De finale had beter gekund jaquote:
Damn, het is net of ik naar een oude aflevering van "Het Spijt Me" zit te kijken. Ze lijkt echtquote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat het een jongere versie daar van is. Ze lijkt op Rikie.
Juist daarom!quote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 5 december 2005 16:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Damn, het is net of ik naar een oude aflevering van "Het Spijt Me" zit te kijken. Ze lijkt echt.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb al in geen vijf jaar meer kadootjes gehad van de goedheiligmanquote:
Klaas vindt mij lievquote:Op maandag 5 december 2005 16:17 schreef Airelle het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb al in geen vijf jaar meer kadootjes gehad van de goedheiligman.
Ik ook niet.quote:Op maandag 5 december 2005 16:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb al in geen vijf jaar meer kadootjes gehad van de goedheiligman.
Tegenwoordigquote:Op maandag 5 december 2005 16:19 schreef Airelle het volgende:
Kerst, doet met tegenwoordig metKerst
ook al aan kadootjes?!
Behalve de jaarlijkse traditionele chocoladeletter van oma.quote:
Sinterklaas was er eerder dan de kerstman.quote:Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tegenwoordig
Kerst is toch altijd cadeautjes? Sinterklaas is er later pas bijgekomen
!
Ik heb lekker welquote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik ben omringt door collega's die opstandig worden door het feit dat ze geen vrij krijgen voor Sinterklaas... het laatste uurtje Arabische muziek lijkt me ergens nog wel een fijne afwisseling
wie draait die muziek daar dan, in godsnaam???
Ik wacht erop!! Express niks afgesproken vandaagquote:Op maandag 5 december 2005 16:31 schreef Zhenar het volgende:
Dizer! Ben jij ook zo benieuwd naar de X-Men trailer die vandaag uitkomt?!![]()
wrijf het er lekker in..........quote:Op maandag 5 december 2005 16:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb lekker welvrij gekregen
voor
Sinterklaas
![]()
![]()
Twee vrije uurtjes hè!quote:Op maandag 5 december 2005 16:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
wrijf het er lekker in..........
ach, ik had toch niks aan 'n vrije dag.... stapelt 't werk zich ook maar op
Geen idee; misschien pas vannacht?quote:Op maandag 5 december 2005 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wacht erop!! Express niks afgesproken vandaagHoelaat komt ie online op apple.com?
Thxquote:Op maandag 5 december 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
Dizer: kleine spelcorrectie:
Je bent het forum, dat je deelt met je vrienden!
Ik volg wat je vult in elk topic!
ik gun mezelf een kwartier en ga dus NU opruimen en richting huis....quote:Op maandag 5 december 2005 16:41 schreef Zhenar het volgende:
Twee vrije uurtjes hè!![]()
Een hele vrij dag voor Sinterklaas...Het moet niet gekker worden!
weet je wat: als ik iets stoms krijg, mag jij het hebben..............quote:Op maandag 5 december 2005 16:43 schreef Airelle het volgende:
Tjah... ik ben duidelijk het zwarte schaap van de familie.
Nee, daar heb ik wat aanquote:Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je wat: als ik iets stoms krijg, mag jij het hebben..............![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Enne, sterkte!quote:
Nog wel jaquote:Op maandag 5 december 2005 16:46 schreef BVO het volgende:
Ach, zolang we IDO nog maar hebben he.......
Nog minstens tot april.quote:
quote:
Ja dan houdt het op hoorquote:Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat zeg je nét op de dag dat ik je niet aan het stalken ben aan de overkant van de straat!
![]()
Tja, daar was ik al bang voor.quote:
Doe dat dan in dat topic.quote:
Ik vond de slogan gewoon grappig. Maar goed, je hebt je zin al!quote:
Mag dat niet?quote:
Jij begonquote:Op maandag 5 december 2005 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mag dat niet?PS: doe niet zulke kromme zinnen!
![]()
quote:
Het suffe is, dat ik meteen ging lezen of ik misschien een fout had gemaakt zo onopvallend was je grapje dus nietquote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
Kun je nagaan hoe onopvallend mijn grapjes soms zijn..
Maar... maar... dat zeg ik toch ook!quote:Op maandag 5 december 2005 18:05 schreef Bupatih het volgende:
Jaaaaaja.
Doe maar net alsof mijn opmerking wel opviel en dat je dacht dat ik 'weer eens' irritant was!
Sjonge jonge, geef gewoon toe dat je te dom bent om je eigen bericht correct na te kunnen lezen!En dat je zo stom bent om niet te snappen dat ik je indirect wilde wijzen op je domme fout!
Schuif het maar weer op mij af, hoor!!!!!![]()
!!!!
JA JA! DAT ZAL WEL!!!!!quote:Op maandag 5 december 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
Maar voor de rest houd ik nog wel van je, hoor.
Als ze de finalerondes haalt wel jaquote:Op maandag 5 december 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
Beev, Als Raffy wint, neem je dan een Raffaëla-avatar?![]()
Open een "Pimp hier je avatar in Idols-stijl" topic ofzoquote:Op maandag 5 december 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
Ik wil sowieso een Idols-avatar nemen nu. Daarvan zijn er nog veel te weinig..
Dot bericht had ik dus nog niet gelezen toen ik mijn bericht posttequote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Open een "Pimp hier je avatar in Idols-stijl" topic ofzo.
Komt ook door de kerst en Sinterklaas enzo.
Jaaaaaaaaaaajaaaaaaaquote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dot bericht had ik dus nog niet gelezen toen ik mijn bericht postte.
[negerin]quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dot bericht had ik dus nog niet gelezen toen ik mijn bericht postte.
quote:Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, doet me denken aan die buurvrouwen van jou.
.
Pimp *hier* met je Idols-avatar
Die ga ik nú maken als je het origineel nog een keer post!quote:Op maandag 5 december 2005 18:57 schreef mark_03 het volgende:
Buup, hoe staat het met m'n avater ?.
Komt ie dan hequote:Op maandag 5 december 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die ga ik nú maken als je het origineel nog een keer post!
Zo, da's lang geleden.quote:Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef digispeed het volgende:
good evening allemaal
quote:Op maandag 5 december 2005 18:57 schreef mark_03 het volgende:
Buup, hoe staat het met m'n avatar ?.
Wie die Zwarte Piet is natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 19:13 schreef Zhenar het volgende:
Eh... wat weet je BVO?
dat kun je wel zegge, hoe is het met jullie allemaal ?quote:
Mijn Marokkaanse medestudenten..quote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef babette21 het volgende:
wie draait die muziek daar dan, in godsnaam???
Goed.quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat kun je wel zegge, hoe is het met jullie allemaal ?
goed hoor druk druk druk druk.quote:
Kwaad niet met kwaad vergelden.quote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn Marokkaanse medestudenten..
Ik vind het sowieso asociaal om in een openbare gelegenheid je eigen muziek hard te spelen, soms wordt er ook muziek gedraaid in de bus ofzo
Koop dan een mp3-speler
Maar goed, de volgende keer zal ik anders wel eens het hardste nummer dat ik op mn mp3-speler heb staan draaien![]()
Oh.quote:Op maandag 5 december 2005 19:27 schreef digispeed het volgende:
[..]
goed hoor druk druk druk druk.
ben pas verhuisd, weg uit amsterdam.
Erg tofquote:
blaricum,quote:
Je bent een rund....quote:Op maandag 5 december 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Erg tof. Dankje... vanaf morgen ga ik 'm gebruiken
Kun je ook een maken voor oud-en nieuw... een vuurpijl in z'n hand ofzo?
Voor het goede doel, als er genoeg geboden wordt!quote:
Pfff, ik bllijf bezig, zeg.quote:Op maandag 5 december 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Erg tof. Dankje... vanaf morgen ga ik 'm gebruiken
Kun je ook een maken voor oud-en nieuw... een vuurpijl in z'n hand ofzo?
Hmm, ik ken het verder niet, maar het zal vast wel rustiger zijn dan A'dam.quote:Op maandag 5 december 2005 19:30 schreef digispeed het volgende:
[..]
blaricum,
en moet zeggen dat bevalt mij stukken beter
lekker rustig heerlijk
Tuurlijk nietquote:Op maandag 5 december 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, ik bllijf bezig, zeg..
Hmm, daar moet ik nog over nadenken.! En het heeft toch nog geen haast.
het ligt in de bossen en een grote heide vlakte, heerlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, ik ken het verder niet, maar het zal vast wel rustiger zijn dan A'dam..
Bos.quote:Op maandag 5 december 2005 19:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
het ligt in de bossen en een grote heide vlakte, heerlijk.
lekker wandelen in het weekend, zo vanuit huis het bos in.
vroeger was ik eens stadsvlieg, maar eenmaal aan de buitenlucht geproeft
wil ik niet meer terug. Alleen om te stappen uiteraard.
We hebben hier niet echt een bos, maar ik vond het vroeger altijd leuk om erop uit te gaan naar de bossen.quote:
heb ik nog dingen gemist op fok, ben al een tijdje niet echt actief aan het posten geweest, zo heel af en toe. maar ja daar komt nu weer verandering inquote:Op maandag 5 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben hier niet echt een bos, maar ik vond het vroeger altijd leuk om erop uit te gaan naar de bossen.
Nou ja, mij natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
heb ik nog dingen gemist op fok, ben al een tijdje niet echt actief aan het posten geweest, zo heel af en toe. maar ja daar komt nu weer verandering in
WE MISSEN JOU!!!!quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat kun je wel zegge, hoe is het met jullie allemaal ?
quote:
Maar mijn muziek is zóveel beter!quote:
Ik kan dat niet!quote:Op maandag 5 december 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Ik wil ook wel een kerstava, Buup..
zeg maar hoe laat en waarquote:
Zegt 'ie quasi nonchalant terwijl hij smacht naar wat positieve reacties.quote:Op maandag 5 december 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb maar weer eens een gedicht gepost op mijn blogspot. Werd ook wel eens tijd..
Nee, hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zegt 'ie quasi nonchalant terwijl hij smacht naar wat positieve reacties.![]()
Jij kan dat wel.quote:Op maandag 5 december 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan dat niet!!
Vraag het aan die sint-avatar-maker van je!
Dude.quote:Op maandag 5 december 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kan dat wel.. Je maakt voor iedereen behalve voor mij.
.
En hier sluit ik me ook bij aan.quote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
Bupa, wanneer kap je eens met je stommesteeds-dezelfde-foto's
?!
![]()
De foto's worden steeds groter, hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
Bupa, wanneer kap je eens met je stommesteeds-dezelfde-foto's
?!
![]()
Bua had laatst anders nog z'n eigen foto hier neergezet.quote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef digispeed het volgende:
waarom wordt hier nou nooit eens een lekker plaatje van een knappe vent geplaatst.
quote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef digispeed het volgende:
waarom wordt hier nou nooit eens een lekker plaatje van een knappe vent geplaatst.
Oh nee, een kerst-avatarquote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef Svensational het volgende:
Nee Bupa, je hebt niet geprobeerd er een sint-ava van te maken..
quote:Op maandag 5 december 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De foto's worden steeds groter, hoor.
quote:
Neuh, niet echt. Ik wilde enkel aantonen dat het niet steeds dezelfde foto's zijn!quote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dat was dan weer zo'n subtiel grapje zeker?
Hij was gewoon nog niet af.quote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh nee, een kerst-avatar
[afbeelding]
Maar die vond je niks..
quote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef digispeed het volgende:
Dat is een 'knappe vent'.quote:
He bah.quote:
Laat Duiveltja eerst maar eens zijn eigen sexuele ambiguïteit uitvogelen.quote:Op maandag 5 december 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een 'knappe vent'. [afbeelding]
Of mag ik dat niet zeggen?![]()
! Dadelijk maakt Duiveltja me weer met de grond gelijk!!!
Beter, maar ik word er niet heel enthousiast van.quote:
Ja, hoi. De user met de minste SHO-kennis (quote:
Wij ook niet.quote:Op maandag 5 december 2005 20:26 schreef PeRi het volgende:
Ik kan ook een foto van mnvriendje
plaatsen, maar dat wil ik niet.
Bupagayquote:Op maandag 5 december 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een 'knappe vent'. [afbeelding]
Of mag ik dat niet zeggen?![]()
! Dadelijk maakt Duiveltja me weer met de grond gelijk!!!
Vartan.quote:Op maandag 5 december 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hoi. De user met de minste SHO-kennis () meldt zich.
Wie is dát?![]()
Omdat ik iemand citeerde (digispeed).quote:Op maandag 5 december 2005 20:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bupagay
Waarom tussen quotes? Jude Law is een van mijn favo acteurs en daarnaast ook een knappe gozert.
Ben ik al uit. Het isquote:Op maandag 5 december 2005 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat Duiveltja eerst maar eens zijn eigen sexuele ambiguïteit uitvogelen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geworden
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 december 2005 20:27 schreef Duiveltja het volgende:
Jude Law is een van mijn favo acteurs en daarnaast ook een knappe gozert.
quote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ben ik al uit. Het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewordenRot op met je spoilers. Ik wacht wel op de live-show.
![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Vanquote:Op maandag 5 december 2005 20:32 schreef Bupatih het volgende:
Sipke-Jan
Waar moet ik die Emma Caulfield van kennen?
*kuch* popi-jopi *kuch*quote:Op maandag 5 december 2005 20:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Alleen....gozerT???
![]()
![]()
Gewoonquote:Op maandag 5 december 2005 20:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
VanBuffy
natuurlijk!
En hoezo "" ?!?!?
![]()
Ja oke, maar ik gebruik zelf ook de afkortingquote:
Psssst, Bupa: typefoutje! Je bedoelde natuurlijk "quote:Op maandag 5 december 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
GewoonAlles is "
" aan Sipke-Jan.
quote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef MissBliss het volgende:
Sipke?
Ik las eerst Spike, maar Sipke is wel een erg trieste naam zeg... of sippe naam, hoe je het wilt noemen![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Wat een naam: Sipke-Jan.
Heet jij toevallig ook Sipke misschien?quote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef Zhenar het volgende:
HET IS GEWOON FRIES JA?!!>?!!?!!![]()
:RrRrr
rrrrrrrr!!!!!1!!~!2@!
Er is dan ook niks mis met Fries.quote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef Zhenar het volgende:
rrrrrrrr!!!!!1!!~!2@!
je lijkt wel een krolse katerrrrrrquote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef Zhenar het volgende:
rrrrrrrr!!!!!1!!~!2@!
quote:Op maandag 5 december 2005 20:39 schreef digispeed het volgende:
[..]
je lijkt wel een krolse katerrrrrr
quote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heet jij toevallig ook Sipke misschien?![]()
![]()
Ik zag het al in de AT.quote:Op maandag 5 december 2005 20:40 schreef Zhenar het volgende:
Sipke-Jan Bousema adoratie topic - Deel 1
PeRi is tof!quote:Op maandag 5 december 2005 20:40 schreef PeRi het volgende:
Sipke-Jan is tof!
quote:
Nou neequote:Op maandag 5 december 2005 20:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Nee. God beware me.
Je weet toch wel hoe ik heet.![]()
![]()
!!!!
Vind je "deel 1" ook geen saillaint detail?quote:
Lekker vaagquote:Op maandag 5 december 2005 20:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou nee
Ja, ik hoorde eerst van Christine 1 naam (die ik dus niet meer weet) en later had ze het weer over een andere naam, dus ik ga er vanuit dat je zo heet
Echt?quote:Op maandag 5 december 2005 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekker vaag![]()
![]()
Maar het staat gewoon ok SHOK! hoor.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
Dat was wel grappig ja.Maar niet echt origineel meer.
!
Anyway..ik vind Zhenar een echte Hugo.
quote:
Hij's nog langer met z'n haar bezig in de ochtend dat het alweer middag is.quote:Op maandag 5 december 2005 20:42 schreef digispeed het volgende:
dit is nou een lekker ding
[afbeelding]
Je had het al een keer gelezen ofzo!quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 20:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Nou dat was niet de naam die ik van Christine doorkreeg
Hmm.quote:Op maandag 5 december 2005 20:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je had het al een keer gelezen ofzo!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm.Niet dat ik me kan herinneren.
!!!
![]()
Bupa
Ze zei Niels tegen mequote:Op maandag 5 december 2005 20:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dan moet je beter naar haar luisteren!!!
![]()
meneer berends hoe knap bent u eigenlijk ?quote:Op maandag 5 december 2005 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's nog langer met z'n haar bezig in de ochtend dat het alweer middag is.
quote:
Wellicht omdat dat mijn ware naam is.quote:
Ahaquote:Op maandag 5 december 2005 20:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wellicht omdat dat mijn ware naam is.![]()
is niet genoeg voor een bruidsboeketquote:Op maandag 5 december 2005 20:59 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
En ik heb nu alweer ¤ 8,50 gewonnen bij de Staatsloterij![]()
.
En het is natuurlijk moeilijk om, terwijl je mij al soppend bespreekt, een naam te onthouden.quote:Op maandag 5 december 2005 20:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha
Maar ze had dus eerst een hele andere naam gezegd, vandaar dat ik het ook allemaal niet meer wist
quote:Op maandag 5 december 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
En tóch vind ik je een echte Hugo. [afbeelding]
En Niels is meer een naam voor de broer van een ex-schoffelaar.quote:Op maandag 5 december 2005 21:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hugo
![]()
Dat is meer een naam voor iemand met een ringbaardje.!
Pff, daar doe je het maar meequote:Op maandag 5 december 2005 21:00 schreef digispeed het volgende:
[..]
is niet genoeg voor een bruidsboeket
quote:Op maandag 5 december 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En Niels is meer een naam voor de broer van een ex-schoffelaar..
quote:Op maandag 5 december 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En Niels is meer een naam voor de broer van een ex-schoffelaar..
dat wordt dan een veldboekt waar de hond van de buren en weet ik veel wie allemaal overquote:
Ik wist hem tochquote:Op maandag 5 december 2005 21:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En het is natuurlijk moeilijk om, terwijl je mij al soppend bespreekt, een naam te onthouden.![]()
Meet?quote:Op maandag 5 december 2005 21:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wist hem toch
En we konden je niet soppend bespreken aangezien je niet op kwam dagen bij de ShowChat-meet
Ja, die van mei, toen Zhenar Niels dus voor de verkeerde Three Sisters stondquote:
Ik was nog tijdens het wachten op de bus bij de Three Sisters naar binnen gerend. De verkeerde Three Sistersquote:Op maandag 5 december 2005 21:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wist hem toch
En we konden je niet soppend bespreken aangezien je niet op kwam dagen bij de ShowChat-meet
quote:Op maandag 5 december 2005 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die van mei, toen Zhenar Niels dus voor de verkeerde Three Sisters stond
Jij was er toen alleen?quote:Op maandag 5 december 2005 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die van mei, toen Zhenar Niels dus voor de verkeerde Three Sisters stond
En omdat je dus zo mysterieus van naam veranderd wasquote:Op maandag 5 december 2005 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was nog tijdens het wachten op de bus bij de Three Sisters naar binnen gerend. De verkeerde Three SistersMAAR JULLIE WAREN ER NIET!
![]()
!
Maar jullie hadden me júist soppend moeten bespreken omdat ik zo mysterieus afwezig was.![]()
Bijna jaquote:
staticquote:Op maandag 5 december 2005 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bijna ja
Nee, Christine, timbob, QyRoZ, IR Baboon, HeatWave en ik waren er oh en Tranceptor..
Lekker veel ShowChatters dus![]()
3 slowchattersquote:Op maandag 5 december 2005 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bijna ja
Nee, Christine, timbob, QyRoZ, IR Baboon, HeatWave en ik waren er oh en Tranceptor..
Lekker veel ShowChatters dus![]()
static aka HeatWavequote:
Wie is dat?quote:
Je mist een heleboel hoorquote:Op maandag 5 december 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
Ik klik niet! Ik ga daar niet nog een keer intrappen
Die heb ik ook regelmatigquote:Op maandag 5 december 2005 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
3 slowchattersIk prefereer 1 on 1/2 meets
Ik heb gekliktquote:
Huh?????quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gekliktWie is die persoon? Is dat weer zo een Naam generator ding?
Same herequote:Op maandag 5 december 2005 22:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die heb ik ook regelmatig
Maar met een groep is ook leuk hooreen grotere groep is dan leuker, maar goed, het was gezellig
SC-ers zijn pussiesquote:ondanks dat ShowChatters mietjes zijn dus
Zeg het nou maar gewoonquote:
HeatWave stelde zich voor als static tegen timbob. En de volgende dag in het topic timbob dus:quote:
Lijkt mij wel leuk om een keer écht te meeten.quote:Op maandag 5 december 2005 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En omdat je dus zo mysterieus van naam veranderd was
Maar goed, volgende keer de goede Three Sisters?
Oh jahquote:Op maandag 5 december 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]Nee, dat was deze wel.
Maar dit is een echte.Een echte lieve.
Lijkt mij ook leukquote:Op maandag 5 december 2005 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om een keer écht te meeten.![]()
Maar het kost zoveel moeite om van de grond te krijgen.![]()
En niemand zal wel weer naar de Apenheul willen, maar ik wel!![]()
Ey.. ik heb je een vraag gesteldquote:Op maandag 5 december 2005 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om een keer écht te meeten.![]()
Maar het kost zoveel moeite om van de grond te krijgen.![]()
En niemand zal wel weer naar de Apenheul willen, maar ik wel!![]()
Volgens mij nog steeds niet!quote:Op maandag 5 december 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
Zhenar... is die trailer nou uit?
JA ALLES ÉÉN VOOR ÉÉN ZEIKSLET!!!! GREPPELDEL@!!11!1!!! CACAOTEEF!!!~~11@@!!!quote:
IK BEN VEEL BELANGRIJKER DUS HAD JE DAT ALS EERSTE MOETEN BEANTWOORDEN TOEN JE WEER ONLINE KWAMquote:Op maandag 5 december 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA ALLES ÉÉN VOOR ÉÉN ZEIKSLET!!!! GREPPELDEL@!!11!1!!! CACAOTEEF!!!~~11@@!!!((((((((~~!!!!
!!
Nee joh gekkie, jij en MB zijn éven belangrijk!quote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
IK BEN VEEL BELANGRIJKER DUS HAD JE DAT ALS EERSTE MOETEN BEANTWOORDEN TOEN JE WEER ONLINE KWAM#!$:@%:#:
![]()
![]()
::$%
![]()
En ik ga alleen naar een meet als jij en Zhenar komenquote:Op maandag 5 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen naar een meet als het doordeweeks is.. Want anders kost het me veel te veel geld
.
En de mensen die hard werken voor hun boterham?!?!?!!? WAT MOETEN DIE DAN?!quote:Op maandag 5 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen naar een meet als het doordeweeks is.. Want anders kost het me veel te veel geld
.
MB is inderdaad heel belangrijk. Dus vooruitquote:Op maandag 5 december 2005 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, jij en MB zijn éven belangrijk!![]()
2 daarvan heb ik al gezienquote:Op maandag 5 december 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar een meet als niksan, Tania en MB daar zijn..
Maar dat zal nooit gebeuren. [afbeelding]
En ik alleen als jij en MB komen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik ga alleen naar een meet als jij en Zhenar komen
Dat dusquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
Voordat hij begint te zaniken.
Bupa is te jong. Die mag van zijn pappie en mammie niet met vreemde mensen omgaanquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ik alleen als jij en MB komen.Dizer en MB
![]()
EnSven
![]()
Iets zegt mij datBupa
nooit naar een meet zou komen, dus die noem ik niet.
Uhuhquote:
Regel niksan, Tania en MB and I'm your man.quote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
Iets zegt mij datBupa
nooit naar een meet zou komen, dus die noem ik niet.
Je moet toegeven dat je Dizer echt wel eens wilt zien!quote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
Ik geen een.. Nou ja, zijn er toch maar héél weinig die ik wel zou willen zien
.
quote:Op maandag 5 december 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk qua meets, als er maar iemand komt
En het niet in 1 of andere uithoek is natuurlijk![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat je Dizer echt wel eens wilt zien!
Vind ik in ieder geval toch wel de meest fascinerende persoon van SC.Jammer dat daar geen award voor is
![]()
Ach, binnen 2 1/2 uur is ze in Utrecht.quote:Op maandag 5 december 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
UhuhNiksan woont in Verweggistan, kleine kans dat je die gaat zien. Verder is Cc in het echt tof
![]()
Het moeten natuurlijk wel leuke mensen zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk qua meets, als er maar iemand komt
En het niet in 1 of andere uithoek is natuurlijk![]()
Ik dacht ook: 'Hmmm, dat klinkt sletterigquote:
Ja, een officieel wij-willen-meeten-maar-het-komt-er-toch-nooit-van-gesprek.quote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Is dit nu een echte officiële... wij willen meeten... gesprek?
Tja, ik ken zelf helemaal geen dramaqueens, vandaar.quote:
Niet?quote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht ook: 'Hmmm, dat klinkt sletterig' maar een meet is natuurlijk geen gangbang
![]()
Ja, dat welquote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het moeten natuurlijk wel leuke mensen zijn.
Niet per definitie...quote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht ook: 'Hmmm, dat klinkt sletterig' maar een meet is natuurlijk geen gangbang
![]()
Als er 2 mensen komen is het al een meetquote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, een officieel wij-willen-meeten-maar-het-komt-er-toch-nooit-van-gesprek..
Wie zijn leuk dan??????quote:Op maandag 5 december 2005 22:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Als er totaal geen leuke mensen zeggen dat ze komen, kom ik ook niet natuurlijk
Vorige keer was er toch ook een?quote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, een officieel wij-willen-meeten-maar-het-komt-er-toch-nooit-van-gesprek..
Nope, mn pappie is jarig danquote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
11 december
Amsterdam
Shoppen + Uiteten met zijn allen... Wie gaat mee?
Behalve mij natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
Ik geen een.. Nou ja, zijn er toch maar héél weinig die ik wel zou willen zien
.
quote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
11 december
Amsterdam
Shoppen + Uiteten met zijn allen... Wie gaat mee?
1 |
Dat doe ik nu echt niet meer! Ik had toen een tentamen of zo...quote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope, mn pappie is jarig dan
Trouwens: ik kan me herinneren dat jij bij de SC-meet op het laatste moment afzegde![]()
Wel een domper dan als er een SC-meet is en jij komt opeens niet.quote:Op maandag 5 december 2005 22:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Als er totaal geen leuke mensen zeggen dat ze komen, kom ik ook niet natuurlijk
Moest dat nou vier uur durenquote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, Sven.Jij kan ook nooit met je tengels van de note-knop afblijven, hè. [afbeelding]
Typische newbie-mod..
Er zijn uitzonderingenquote:
Nou ja, als er ShowChatters komen lijkt het me al snel leukquote:Duiveltja
Wie zijn leuk dan??????
quote:
Dan is er niemandquote:Op maandag 5 december 2005 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel een domper dan als er een SC-meet is en jij komt opeens niet.![]()
Ik ben leuk, Cc is leuk, PeRi is leuk....ben jij nog leuk tegenwoordig? De rest weet ik het nietquote:Op maandag 5 december 2005 22:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen
[..]
Nou ja, als er ShowChatters komen lijkt het me al snel leukwant die ken ik toch het meest van Fok! Maar goed, of ze in het echt ook leuk zijn weet je nooit natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |