Mijn Marokkaanse medestudenten..quote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef babette21 het volgende:
wie draait die muziek daar dan, in godsnaam???
Goed.quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat kun je wel zegge, hoe is het met jullie allemaal ?
goed hoor druk druk druk druk.quote:
Kwaad niet met kwaad vergelden.quote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn Marokkaanse medestudenten..
Ik vind het sowieso asociaal om in een openbare gelegenheid je eigen muziek hard te spelen, soms wordt er ook muziek gedraaid in de bus ofzo
Koop dan een mp3-speler
Maar goed, de volgende keer zal ik anders wel eens het hardste nummer dat ik op mn mp3-speler heb staan draaien![]()
Oh.quote:Op maandag 5 december 2005 19:27 schreef digispeed het volgende:
[..]
goed hoor druk druk druk druk.
ben pas verhuisd, weg uit amsterdam.
Erg tofquote:
blaricum,quote:
Je bent een rund....quote:Op maandag 5 december 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Erg tof. Dankje... vanaf morgen ga ik 'm gebruiken
Kun je ook een maken voor oud-en nieuw... een vuurpijl in z'n hand ofzo?
Voor het goede doel, als er genoeg geboden wordt!quote:
Pfff, ik bllijf bezig, zeg.quote:Op maandag 5 december 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Erg tof. Dankje... vanaf morgen ga ik 'm gebruiken
Kun je ook een maken voor oud-en nieuw... een vuurpijl in z'n hand ofzo?
Hmm, ik ken het verder niet, maar het zal vast wel rustiger zijn dan A'dam.quote:Op maandag 5 december 2005 19:30 schreef digispeed het volgende:
[..]
blaricum,
en moet zeggen dat bevalt mij stukken beter
lekker rustig heerlijk
Tuurlijk nietquote:Op maandag 5 december 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, ik bllijf bezig, zeg..
Hmm, daar moet ik nog over nadenken.! En het heeft toch nog geen haast.
het ligt in de bossen en een grote heide vlakte, heerlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, ik ken het verder niet, maar het zal vast wel rustiger zijn dan A'dam..
Bos.quote:Op maandag 5 december 2005 19:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
het ligt in de bossen en een grote heide vlakte, heerlijk.
lekker wandelen in het weekend, zo vanuit huis het bos in.
vroeger was ik eens stadsvlieg, maar eenmaal aan de buitenlucht geproeft
wil ik niet meer terug. Alleen om te stappen uiteraard.
We hebben hier niet echt een bos, maar ik vond het vroeger altijd leuk om erop uit te gaan naar de bossen.quote:
heb ik nog dingen gemist op fok, ben al een tijdje niet echt actief aan het posten geweest, zo heel af en toe. maar ja daar komt nu weer verandering inquote:Op maandag 5 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben hier niet echt een bos, maar ik vond het vroeger altijd leuk om erop uit te gaan naar de bossen.
Nou ja, mij natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
heb ik nog dingen gemist op fok, ben al een tijdje niet echt actief aan het posten geweest, zo heel af en toe. maar ja daar komt nu weer verandering in
WE MISSEN JOU!!!!quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat kun je wel zegge, hoe is het met jullie allemaal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |