Doe dat dan in dat topic.quote:
Ik vond de slogan gewoon grappig. Maar goed, je hebt je zin al!quote:
Mag dat niet?quote:
Jij begonquote:Op maandag 5 december 2005 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mag dat niet?PS: doe niet zulke kromme zinnen!
![]()
quote:
Het suffe is, dat ik meteen ging lezen of ik misschien een fout had gemaakt zo onopvallend was je grapje dus nietquote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
Kun je nagaan hoe onopvallend mijn grapjes soms zijn..
Maar... maar... dat zeg ik toch ook!quote:Op maandag 5 december 2005 18:05 schreef Bupatih het volgende:
Jaaaaaja.
Doe maar net alsof mijn opmerking wel opviel en dat je dacht dat ik 'weer eens' irritant was!
Sjonge jonge, geef gewoon toe dat je te dom bent om je eigen bericht correct na te kunnen lezen!En dat je zo stom bent om niet te snappen dat ik je indirect wilde wijzen op je domme fout!
Schuif het maar weer op mij af, hoor!!!!!![]()
!!!!
JA JA! DAT ZAL WEL!!!!!quote:Op maandag 5 december 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
Maar voor de rest houd ik nog wel van je, hoor.
Als ze de finalerondes haalt wel jaquote:Op maandag 5 december 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
Beev, Als Raffy wint, neem je dan een Raffaëla-avatar?![]()
Open een "Pimp hier je avatar in Idols-stijl" topic ofzoquote:Op maandag 5 december 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
Ik wil sowieso een Idols-avatar nemen nu. Daarvan zijn er nog veel te weinig..
Dot bericht had ik dus nog niet gelezen toen ik mijn bericht posttequote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Open een "Pimp hier je avatar in Idols-stijl" topic ofzo.
Komt ook door de kerst en Sinterklaas enzo.
Jaaaaaaaaaaajaaaaaaaquote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dot bericht had ik dus nog niet gelezen toen ik mijn bericht postte.
[negerin]quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dot bericht had ik dus nog niet gelezen toen ik mijn bericht postte.
quote:Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, doet me denken aan die buurvrouwen van jou.
.
Pimp *hier* met je Idols-avatar
Die ga ik nú maken als je het origineel nog een keer post!quote:Op maandag 5 december 2005 18:57 schreef mark_03 het volgende:
Buup, hoe staat het met m'n avater ?.
Komt ie dan hequote:Op maandag 5 december 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die ga ik nú maken als je het origineel nog een keer post!
Zo, da's lang geleden.quote:Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef digispeed het volgende:
good evening allemaal
quote:Op maandag 5 december 2005 18:57 schreef mark_03 het volgende:
Buup, hoe staat het met m'n avatar ?.
Wie die Zwarte Piet is natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 19:13 schreef Zhenar het volgende:
Eh... wat weet je BVO?
dat kun je wel zegge, hoe is het met jullie allemaal ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |