Dan zul jij ook altijd blijven aanhoren dat jequote:
Nee, nee, nee!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het enige mooie aan dat mens zijn haar ogen..
En Tania is gewoon. Met
. ogen.
Dudequote:Op donderdag 22 december 2005 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, en op die lipjes zou ik ook wel willen sabbelen..
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Het gaat dus nog steeds hierover..
Die vind ik niet grapjes.txt waardig.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond deze wel ad rem...maar niemand anders, volgens mij.
Die staat in mijn fotoboek:quote:Op donderdag 22 december 2005 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die vind ik niet grapjes.txt waardig..
Je grapje over dat je in de krant ben gekomen was wel leuk.
En deze moest van niksan! Echt waar!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die staat in mijn fotoboek:
( Ik was op de radio :D Wie wil me aanraken? )
Ik kwam in de krant :D Wie wil me aanraken?
Kijk jij de hele dag RTL4 ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat doet. Anne.
. van Kees & Co in
. GTST?
.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk jij de hele dag RTL4 ofzo?. Uhhh bedoel je die Amber nogwat?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Wat een tofheid in één familie.quote:Amber Teterissa is tante van Tess Gaerthé die namens Nederland op 27 november 2005 deelnam aan het Junior Eurovisie Songfestival te Hasselt.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor jullie allemaal..
Voor mij: ik ken haar alleen als personage uit Kees&Co en daar was ze mutserig. In het echt lijkt ze me ook een muts trouwens.quote:
Snoodaardquote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Voor mij: ik ken haar alleen als personage uit Kees&Co en daar was ze mutserig. In het echt lijkt ze me ook een muts trouwens.
Niks bijzonders.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef Copycat het volgende:
Wat gebeurt er in het Jessica Simpson topic?
Kan die pagina niet zien.
Snoodaard.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan mijn post?
Goed zo.quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed zo.
En anders vertel je het me wel backstage, toch?
![]()
En dan heb ik toch weer eentje meer! Ha!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb altijd 1000 keer meer dan jij.
Zo won ik menig discussie op de basisschool.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan heb ik toch weer eentje meer! Ha!
En die van mij gaat automatisch! Dus dan hoef ik het niet telkens meer te zeggen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan heb ik toch weer eentje meer! Ha!
En die van mij gaat automatisch! Dus dan hoef ik het niet telkens meer te zeggen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
Seen it.quote:
Ik kijk het gewoon voor de vierde keer.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef bar_rel het volgende:
Ja fijne kerst en gelukkig nieuwjaar.
Zhenar!quote:
Eenschquote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef bar_rel het volgende:
Ja BB is stom...de leukste is er uit en de ena leukste gaat er ook zo uit
Ja, vind het ook wel jammer. Als Roel maar niet wint.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zhenar!!
Ja zal wel lukken!![]()
Ja BB is stom...de leukste is er uit en de ena leukste gaat er ook zo uit
Ja misschien komt er nog wel een wending..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, vind het ook wel jammer. Als Roel maar niet wint.Ik denk dat ze nog een keer het gelddilemma doen. En alleen de laatste keuze puur door de stemmen laten bepalen.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 22 december 2005 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt, welke strontmongool gaat er nou bellen/sms'en voor Roel?
Ja, en Lieske kon nog ff blijven zitten en haar kansen vergroten over de rug van "haar vriendin"quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, het is toch goed van Lieske dat ze dat tegen Ing zei? Nu gaat ze met 37500 euri naar huis ipv 0.
0,1% per tussenstand, gelukkig duurt het niet meer zo lang.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
Roel komt steeds meer naar Joost toe, dus die gaat gewoon nog winnen.
En ze is er al uitquote:Op donderdag 22 december 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
1 keertje maar.
Met de huistelefoon.
Omdat ze zo leuk is. En die auto natuurlijk.
Nee man, zo was het niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en Lieske kon nog ff blijven zitten en haar kansen vergroten over de rug van "haar vriendin".
Zoals Roel haar ook aan het manipuleren was om vooral het huis uit te gaan![]()
.
Jaquote:
Hehequote:Op donderdag 22 december 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
Nou ja, wel met 37500 euri meer dan Roel straks.
Hoop ik.
Dido hoopt stiekem dat Roel wint, dan kan ze met hem trouwen in gemeenschap en daarna meteen de volgende dag scheiden zodat zij de helft krijgt van het geld.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik bedoel, als Roel wint gaat dat geld toch alleen maar op aan drugs..
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dido hoopt stiekem dat Roel wint, dan kan ze met hem trouwen in gemeenschap en daarna meteen de volgende dag scheiden zodat zij de helft krijgt van het geld.![]()
Precies!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
Dido hoopt stiekem dat Roel wint, dan kan ze met hem trouwen in gemeenschap en daarna meteen de volgende dag scheiden zodat zij de helft krijgt van het geld.![]()
Nou volgens mij is zij wel zo'n sluimersletquote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies!
Als Roel niet wint is het meteen uit tussen Dido en hem..
Agh... iig beter dan Roel, maar wel een kut actie tegen Roel zeg netquote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef BVO het volgende:
Nou ja, ik kan wel leven met hem als winnaar.
Jammer dat het voorbij is.
Ik vond het zo tofquote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Agh... iig beter dan Roel, maar wel een kut actie tegen Roel zeg net
Ik vond het misselijk.quote:
Ach, hij heeft 10.000 euro, hij heeft Dido, en hij kon ook wel een partijtje misselijk doen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 22:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vond het misselijk.
Het is Lomp..
Het mag dan wel origineel zijn, maar wel lullig en lomp. En dat terwijl ik helemaal niet voor Roel was
True..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, hij heeft 10.000 euro, hij heeft Dido, en hij kon ook wel een partijtje misselijk doen hoor
Truman show is tof.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Whahaha, ik keek net naar mensen die de belevenissen volgen van mensen die 24/7 gefilmd worden.
Zeg maar Big Brother, maar dan nóg een stapje verder.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef riri het volgende:
[..]
En daar voel jij je prima bij????
Zegt wel veel over jezelf
Nee dit soort reacties zijn normaalquote:
Flikker op, ja ik voel me er inderdaad prima bijquote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef buzzer het volgende:
Talpa heb ik inmiddels van mijn tv afgetieft
Dit slaat echt hélemaal alles... Je mag van Roel vinden wat je wil (hij was mijn favoriet absoluut niet) maar zo ga je godverdomme gewoon niet met mensen om
I'm really pissed off
Ik zit echt met verbazxing al die boze reacties te lezenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dit soort reacties zijn normaal
[..]
Flikker op, ja ik voel me er inderdaad prima bij
OMG, dat topic "Ik ben woest" is echt zo grappig!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zit echt met verbazxing al die boze reacties te lezen![]()
.
Zijn wij nou echt zo absurd?![]()
.
I guess, ik lach me kapotquote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zit echt met verbazxing al die boze reacties te lezen![]()
.
Zijn wij nou echt zo absurd?![]()
.
Iew, nu heb ik in het BB-subforum gepost.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
Ga je een beetje druk maken over een Big Brother-bewoner, buzzer.
Pino had dan gewoon gekeken!!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Nu wil ik tóch even weten wat er is gebeurd.Want ik zit nu allemaal dingen in het BB-subforum te vertellen..
![]()
Joost had gewonnen maar dat hadden ze niet verteld en toen hadden ze Joost geblindoekt weggehaald uit dat huis en Roel (2e) laten zitten. Nou feestje voor Joost en Roel zat daar nog en wist van niks...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Nu wil ik tóch even weten wat er is gebeurd.Want ik zit nu allemaal dingen in het BB-subforum te vertellen..
![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ingrid is er met geld uitgegaan? Als ze dat niet had gedaan, had ze dan gewonnen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Joost had gewonnen maar dat hadden ze niet verteld en toen hadden ze Joost geblindoekt weggehaald uit dat huis en Roel (2e) laten zitten. Nou feestje voor Joost en Roel zat daar nog en wist van niks...
ERG HE????!!!!!
Ah, ok.quote:
En tijdens de aftiteling holde Ruud de Wild nog snel het huis in om Roel te vertellen dat hij had verloren. Toen kwamen er opeens allemaal bouwmannen spullen wegsjouwen enzo en werd Roel via de achterdeur weggevoerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Joost had gewonnen maar dat hadden ze niet verteld en toen hadden ze Joost geblindoekt weggehaald uit dat huis en Roel (2e) laten zitten. Nou feestje voor Joost en Roel zat daar nog en wist van niks...
ERG HE????!!!!!
quote:Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....
Boehoehoe.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ERG HE????!!!!!
Het was zo mooiquote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En tijdens de aftiteling holde Ruud de Wild nog snel het huis in om Roel te vertellen dat hij had verloren. Toen kwamen er opeens allemaal bouwmannen spullen wegsjouwen enzo en werd Roel via de achterdeur weggevoerd.![]()
![]()
![]()
GEWELDIG!!!!
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb al met veel mensen discussies gehad, maar dit is de meest onzinnige. Ten eerste heb ik je nooit gezien op de SC, dus ik denk dat je alleen maar de uitzendingen hebt gezien.
Ten tweede gaat het helemaal niet om geld, seks of iets anders. A_M en ik zijn compleet 'fan' van iemand anders en hebben elkaar genoeg verrot gescholden, maar het geeft toch iets aan dat we het over dit topic bijna volledig eens zijn.
Concluderend zou ik willen zeggen, kruipt weer onder je grafsteen en blijf daar maar een paar jaar...
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef ART het volgende:
Wat ik al eerder zei: dom leedvermaak. Leedvermaak is voor losers die hun genot moeten halen uit de ellende van een ander. Kleingeestig gedrag.
Ik ben op zich wel verbijsterd dat ik écht boos ben. Van een tv-programma.
Maar ja, ik heb een zwak voor mensen. Slechte eigenschap blijkbaar.
Ik ben een totale film gek, maar deze ken ik nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Ik moet het einde van BB toch eens kijken als het op talpa.tv komt te staan, die reacties allemaal.![]()
![]()
Dude.quote:
OMG, ik ben helemaal hyper, zo gaaf is dat topic!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was zo mooi
Maar die reactiesdie zijn nog 10 keer mooier
![]()
![]()
Miss, Zhenar... we hebben het hier toch gewoon over BB he?! Op Talpa daarnet? Ik heb echt het idee alsof ik een totaal ander programma gekeken hebquote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef -Elise- het volgende:
Iemand die er echt van geniet om mensen te vernederen of vernederd zien worden, dat is echt te gek voor woorden hoor. Dat is gewoon niet normaal???!
Rot op van het forum joh.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben een kneuzenmod die op de TMF-chat anoniem mensen uitscheldt![]()
![]()
Ik heb het idee alsof ik in een totaal andere wereld leef.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Miss, Zhenar... we hebben het hier toch gewoon over BB he?! Op Talpa daarnet? Ik heb echt het idee alsof ik een totaal ander programma gekeken heb.
Dir is zoooooo tofquote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Miss, Zhenar... we hebben het hier toch gewoon over BB he?! Op Talpa daarnet? Ik heb echt het idee alsof ik een totaal ander programma gekeken heb.
quote:Hij zou ook lachen als het om de persoon die dat postte ging. Als je dat al zegt vind ik het echt ziek. heel ziek. En dat zegt ZEKER wat over hoe je in het echt bent.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.![]()
Dat meen je niet.
GA HEM HUREN/DOWNLOADEN/KOPEN! NU!
Zie hier: De QUOTE van het Jaar! Kan ik mn nominatie nog wijzigen??quote:Op donderdag 22 december 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar: ShowChat is volgens mij nu echt een baken van mentale stabiliteit hier op Fok!![]()
Ja maar.... Kan het dan érger dan dit??quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]. Wordt nog wat als ze échte tegenslagen krijgen in hun leven.
Ik ooooookquote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben gewoon extatisch van hilariteit nu!![]()
Jeeeezus wat lekker! Wat een kneuzen!!!!
![]()
![]()
Help dan mee het vuur een beetje op te stoken!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ooooook![]()
![]()
Maar de totale hysterie is er nu wel een beetje vanaf geloof ik
Oeh!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Het SC topic is ook wel grappig, lezen hoe mensen aan het afkicken zijn van de streams.![]()
Ze reageren helemaal niet op mijn toffe reactiesquote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Help dan mee het vuur een beetje op te stoken!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Hetzelfde hier.
Ik denk dat het merendeel zijn polsen open probeert te snijden ofzo. Dat typt zo moeilijk hè?![]()
Ik ben alweer aan het bekoelen inmiddels.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fuck, het is al laat en ik ben helemaal hyper nog
Hm, nu lijkt het weer even op te leven!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef MissBliss het volgende:
Het is nu wel suf geworden ja
Ik ga zo slapen![]()
Ik kon ook geen afscheid nemenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, nu lijkt het weer even op te leven!![]()
Maar de extase is weg. Ik ga zo ook op bed aan. Nog even doorlezen/-posten...![]()
Hopelijk is er morgen nog een lekkere disucussie! Kan ik het op het werk volgen, waar het nu toch best rustig is.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kon ook geen afscheid nemen![]()
Ik vond mijn monopoly-reactie erg grappig, waarom erkent niemand dat?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heerlijk, die reacties..
Wat een trieste mensen.
Sorry, maar ik ben bang dat, wanneer ik mijn TV aanzet, ik de heerlijke BB-beelden uit mijn netvlies spoel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een triest hoopje mens ook, die Elvis (nu op Veronica).
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef Zhenar het volgende:
Sorry, maar ik ben bang dat, wanneer ik mijn TV aanzet, ik de heerlijke BB-beelden uit mijn netvlies spoel.![]()
Yep!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef MissBliss het volgende:
Het is wel afgelopen nu
Sleepy time![]()
quote:
Ik hebquote:
quote:
Ik zou welquote:
Ja knap he? Alle vijftien (!!) toernooien winnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Esther Vergeer..
.
De rest vind ik niet boeiend.
Het hoogtepunt van de avond was toch wel het stukje waar Yuri en die atlethiek vent zonder shirt bezig waren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:35 schreef Airelle het volgende:
Zijn we klaar met het BB-geneuzel?.
Sportgala winnaars:Yuri van Gelder "Lord of the Rings" - Beste sportman van het jaar Edith van Dijk - Beste sportvrouw van het jaar Marcelien de Koning / Lobke Berkhout - Beste sportploeg van het jaar Esther Vergeer - Gehandicapte sporter van het jaar
Ik dacht, ik zeg het even.
Wat een bovenlichaam he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de avond was toch wel het stukje waar Yuri en die atlethiek vent zonder shirt bezig waren.![]()
Oh, had ze gewonnen ja?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:39 schreef Airelle het volgende:
Ja knap he? Alle vijftien (!!) toernooien winnen. De rest vind ik wel boeiend: De sportploeg van het jaar zijn zeilsters
, ik gun het ze van harte maar ik gun het de sport nog meer
.
En Yuri is gewoon schattig. Die andere zwemster heeft een ongelooflijke prestatie neergezet.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zou welweer naar bed kunnen gaan
hoor!
Oh die poolstokhoogspringert?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:42 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind die ander dan toch wat leuker, die is tenminste niet zo klein en ziet er ook wat beter uit.
Alleen kan ik z'n naam maar niet onthouden.
zucht. Ze heeft gewonnen jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, had ze gewonnen ja?
Ik had het meer over haar uiterlijke prestaties..
Ja.quote:
Ook wel een leuk koppiequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja.
Zijn lichaam was ook wel erg.
Try me.quote:
Whehequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Eens een MILF, altijd een MILF..
Ik durf niet!quote:
quote:
Je moet toegeven dat die discussie hilarisch was!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:15 schreef Bupatih het volgende:
En dáárom keek ik dus nooit naar Big Brother.
Ja, maar onthoud wel, als je niet veel in het BB-forum post heb je geen recht op een mening!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef Zhenar het volgende:
Je moet toegeven dat die discussie hilarisch was!![]()
En overigens: een programma kijken staat niet equivalent aan dat programma bespreken op Fok!. Je kunt ook gewoon stil genieten hoor. (misschien bij BB niet het geval, maar jeweetoch)
Heb jij ze beiden mogen interviewen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben nu bezig met het uitwerken van een interview met hem.
Geschikte gozer en jammer dat ik 't stuk niet kan insteken vanuit 'Sportman van het Jaar'.
Maar Yuri gun ik het ook. Was ook een alleraardigst interview.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar onthoud wel, als je niet veel in het BB-forum post heb je geen recht op een mening!
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb jij ze beiden mogen interviewen?
Een beetje wel ja.quote:
Ja, maar als dat soort volk ernaar kijkt, zegt dat natuurlijk ook wat over het niveau van het programma.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat die discussie hilarisch was!![]()
En overigens: een programma kijken staat niet equivalent aan dat programma bespreken op Fok!. Je kunt ook gewoon stil genieten hoor. (misschien bij BB niet het geval, maar jeweetoch)
"Beau hartje Koppiekêt, Boo hartje Koppiekêt!! Naaanaanaaanaanaaaaaaanaaaaa!"quote:
Gezien de onenigheid kijkt er divers volk: een enge, maniakale groep en een down-to-earth, chill-relaxte toffe groep!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar als dat soort volk ernaar kijkt, zegt dat natuurlijk ook wat over het niveau van het programma.
D'oh! Part of the fun!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar als dat soort volk ernaar kijkt, zegt dat natuurlijk ook wat over het niveau van het programma.
Volgens mij eerder Beauquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Zhenar het volgende:
"Beau hartje Koppiekêt, Boo hartje Koppiekêt!! Naaanaanaaanaanaaaaaaanaaaaa!"![]()
Dat is helemaal niet waar!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Beau hartje Koppiekêt, Boo hartje Koppiekêt!! Naaanaanaaanaanaaaaaaanaaaaa!"![]()
Yuri is mij te klein, ik houd het wel bij Rens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij eerder BeauYuri, Beau
Rens...
En ik mag de rol van intermediair vervullen.
Hij heeft een vriendin... een Australische... en mettertijd gaan ze wellicht emigreren naar down under...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:28 schreef LeBeau het volgende:
Yuri is mij te klein, ik houd het wel bij Rens.
Hou jij even lekker de niet interessante weetjes voor je. Zo maak je het alleen maar moeilijker voor mij om me van de domme te houden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin... een Australische... en mettertijd gaan ze wellicht emigreren naar down under...
![]()
Juistem!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Laatste keer dit jaar, mag ik hopen?.
Ga dan niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:47 schreef Airelle het volgende:
Ik moet om elf uur op de bus, maar heb totaaaaaaal geen zin.
Ik stond vanochtend om kwart voor acht al te wachten op de tram! So excuuuuuuuuuse me als ik geen medelijden met je heb!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:47 schreef Airelle het volgende:
Ik moet om elf uur op de bus, maar heb totaaaaaaal geen zin.
* kreunquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:51 schreef Svensational het volgende:
Hee Hallo.
Ik was al vet lang wakker hoorquote:
Dat was een erotisch getinte kreun.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was al vet lang wakker hoor!
Ga koken, mensquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was een erotisch getinte kreun.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:11 schreef Svensational het volgende:
Ik heb wat gemist gisteravond geloof ik...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
Hoi. Zhenar, ik ben pas 10 minuten wakker![]()
Wat hij zegt!quote:
ik heb nog even gelezen en ik kan idd heel lang slapen als ik wilquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat hij zegt!![]()
Kut MB((((( WAT HEB JIJ GISTEREN ALLEMAAL NOG GEDAAN?!?!
Of heb je gewoon 2 x zo lang geslapen als ik.
![]()
OH JIJ KOMT ZEKER OOK EVEN MELDEN DAT JE HEBTquote:
Goedemiddag Buup. Ook goed. Ik doe niet moeilijk. Althans vandaag niet.quote:
Svernie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
Hoi Beaverhausen.
En dat was zoooo lekker! Heb je enig idee hoe lekker het is om uit te slapen Zhenar? Ook maar enig idee?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:10 schreef Zhenar het volgende:
OH JIJ KOMT ZEKER OOK EVEN MELDEN DAT JE HEBTUITGESLAPEN
!!!!!!!!
![]()
Ik herinner me iets… uit een vaag verleden…quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goedemiddag Buup. Ook goed. Ik doe niet moeilijk. Althans vandaag niet.
[..]
Svernie..
[..]
En dat was zoooo lekker! Heb je enig idee hoe lekker het is om uit te slapen Zhenar? Ook maar enig idee?.
Jij slaapt gewoon overdagquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef Zhenar het volgende:
Het moet een dagdroom zijn.
Een dagdroom is juist als je wakker bent, FOOL!quote:
Maar als ik weer eens lekker aan het uitslapen ben tot ver in de middag, is dat dan geen dagdroomquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een dagdroom is juist als je wakker bent, FOOL!![]()
!
Nou ja! Dat vind ik toch wel het toppunt! Dat doe ik nog niet eens!quote:
quote:
Zhenar denkt echt alleen maar aan zichzelf.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar als ik weer eens lekker aan het uitslapen ben tot ver in de middag, is dat dan geen dagdroom?
Dat van jou is toch ook overdag slapen, als je pas na 12 uur wakker wordt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:43 schreef MissBliss het volgende:
Overdag slapen
Werken jullie bij Talpa ofzo, ook al van die verderfelijke lui!
quote:[13:44] Leonie zegt:
ik doelde meer op: waarom voeg je me toe?
[13:44] Brian zegt:
ohw kijk , nou ja verveelde me en zag jou adres op fok
2 tegelijkquote:[13:44] Christian »» Franz Ferdinand kickte ass! zegt:
zag je emailadres op Fok! en dacht. ikvoeg je toe
Je trekt die mannen wel aan heh? Volgens mij vraag je er gewoon om, slet!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
2 tegelijk
Ik haal mn adres uit mn profiel!
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat van jou is toch ook overdag slapen, als je pas na 12 uur wakker wordt?
Volgens mij zijn het heaumeaux.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je trekt die mannen wel aan heh? Volgens mij vraag je er gewoon om, slet!
JIJ VOEGDE MIJ OOK TOE!1!1!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je trekt die mannen wel aan heh? Volgens mij vraag je er gewoon om, slet!
Met toestemming. JE VROEG DUS OM!!!111:quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij zijn het heaumeaux..
Ja dus.quote:
Noem je haar nou gewoon een manwijf?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het heaumeaux..
NOEM JE ME NOU EEN HOMO?!1/111quote:
Nee hoor. Alleen maar een faghag.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Noem je haar nou gewoon een manwijf?
/stook
Je vroeg dus om??quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Met toestemming. JE VROEG DUS OM!!!111::R
Nee jij bent gewoon een manwijf.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
NOEM JE ME NOU EEN HOMO?!1/111:R
!
Ik ben zéér vrouwelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Noem je haar nou gewoon een manwijf?
/stook
Na-ahquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen maar een faghag..
*verderstook*
EENTJE WAAR JE OM VROEG DUS!!!11quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je vroeg dus om??
WAT IS DAT NU WEER VOOR ZIN???/?
Ja, dat vind ik dus ook. Beaverhausen niet hoor.quote:
the evidence suggests...quote:
Eerder een viswijf, net als Leonie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een manwijf.
Beaverhausen heb ik niet op msn, dus who caresquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Beaverhausen niet hoor.
Ik vind alleen dat ze mannelijker is dan jij. Dat maakt haar nog steeds zeer vrouwelijk hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Beaverhausen niet hoor.
Ik sprak in jullie taal, om het begrijpelijker te maken voor jequote:
Is het trouwens verplicht voor homo's om jou in hun MSN te hebben?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Beaverhausen heb ik niet op msn, dus who cares
Misschien moet hij je ook maar toevoegen om z'n theorie te versterken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Beaverhausen heb ik niet op msn, dus who cares
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Eerder een viswijf, net als Leonie.
Je hebt haar niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is het trouwens verplicht voor homo's om jou in hun MSN te hebben?.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat ze mannelijker is dan jij. Dat maakt haar nog steeds zeer vrouwelijk hoor.
Maar de patience...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben al lekker bezig met blocken hier, dus als je de volgende wilt zijn...
Ik heb er maar 1,5 hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is het trouwens verplicht voor homo's om jou in hun MSN te hebben?.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebt haar niet?Dan moet je uit de club.
Lief zijn dus, damequote:
Nee!quote:
Don't get me started.quote:
Heb je die kutmod ook weerquote:
Patience kun je perfect in je eentje doen.quote:
ZAL IK JE EENS LATEN VOELEN HOE MANNELIJK IK BEN OFZO?!!11quote:
Dus ik hoef heul niet uit de club Beautje!!quote:
Wat is jouw vriend dan?quote:
Hoiquote:
Ja Beau! Sla d'r neer met je handtasje!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ZAL IK JE EENS LATEN VOELEN HOE MANNELIJK IK BEN OFZO?!!11!
And proud of itquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is jouw vriend dan?Die lacht mensen uit! Dat is pas ziek, écht ziek
![]()
![]()
!!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ZAL IK JE EENS LATEN VOELEN HOE MANNELIJK IK BEN OFZO?!!11!
Dus ik ben tóch een faghagquote:Faghags are delusional heterosexual females who think even though they have a vagina, they will still be able to convince one of their homo friends to date them.
JA!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja Beau! Sla d'r neer met je handtasje!!!
quote:
quote:
Ja halloquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is jouw vriend dan?Die lacht mensen uit! Dat is pas ziek, écht ziek
![]()
![]()
!!!
Kutmodquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And proud of it.
BB liefhebbers.
Nóg een kutmodquote:
quote:Het leek zelfs wel dat wanneer het publiek zijn naam niet geroepen had, de redactie hem gewoon vergéten was.
Ja, ene Leonie houdt ook van BB.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And proud of it.
BB liefhebbers.
Leonie heeft de laatste weken alleen de finale gekeken en verder niksquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ene Leonie houdt ook van BB.Bweh!
De enige echtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |