quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zou welweer naar bed kunnen gaan
hoor!
Oh die poolstokhoogspringert?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:42 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind die ander dan toch wat leuker, die is tenminste niet zo klein en ziet er ook wat beter uit.
Alleen kan ik z'n naam maar niet onthouden.
zucht. Ze heeft gewonnen jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, had ze gewonnen ja?
Ik had het meer over haar uiterlijke prestaties..
Ja.quote:
Ook wel een leuk koppiequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja.
Zijn lichaam was ook wel erg.
Try me.quote:
Whehequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Eens een MILF, altijd een MILF..
Ik durf niet!quote:
quote:
Je moet toegeven dat die discussie hilarisch was!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:15 schreef Bupatih het volgende:
En dáárom keek ik dus nooit naar Big Brother.
Ja, maar onthoud wel, als je niet veel in het BB-forum post heb je geen recht op een mening!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef Zhenar het volgende:
Je moet toegeven dat die discussie hilarisch was!![]()
En overigens: een programma kijken staat niet equivalent aan dat programma bespreken op Fok!. Je kunt ook gewoon stil genieten hoor. (misschien bij BB niet het geval, maar jeweetoch)
Heb jij ze beiden mogen interviewen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben nu bezig met het uitwerken van een interview met hem.
Geschikte gozer en jammer dat ik 't stuk niet kan insteken vanuit 'Sportman van het Jaar'.
Maar Yuri gun ik het ook. Was ook een alleraardigst interview.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar onthoud wel, als je niet veel in het BB-forum post heb je geen recht op een mening!
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb jij ze beiden mogen interviewen?
Een beetje wel ja.quote:
Ja, maar als dat soort volk ernaar kijkt, zegt dat natuurlijk ook wat over het niveau van het programma.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat die discussie hilarisch was!![]()
En overigens: een programma kijken staat niet equivalent aan dat programma bespreken op Fok!. Je kunt ook gewoon stil genieten hoor. (misschien bij BB niet het geval, maar jeweetoch)
"Beau hartje Koppiekęt, Boo hartje Koppiekęt!! Naaanaanaaanaanaaaaaaanaaaaa!"quote:
Gezien de onenigheid kijkt er divers volk: een enge, maniakale groep en een down-to-earth, chill-relaxte toffe groep!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar als dat soort volk ernaar kijkt, zegt dat natuurlijk ook wat over het niveau van het programma.
D'oh! Part of the fun!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar als dat soort volk ernaar kijkt, zegt dat natuurlijk ook wat over het niveau van het programma.
Volgens mij eerder Beauquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Zhenar het volgende:
"Beau hartje Koppiekęt, Boo hartje Koppiekęt!! Naaanaanaaanaanaaaaaaanaaaaa!"![]()
Dat is helemaal niet waar!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Beau hartje Koppiekęt, Boo hartje Koppiekęt!! Naaanaanaaanaanaaaaaaanaaaaa!"![]()
Yuri is mij te klein, ik houd het wel bij Rens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij eerder BeauYuri, Beau
Rens...
En ik mag de rol van intermediair vervullen.
Hij heeft een vriendin... een Australische... en mettertijd gaan ze wellicht emigreren naar down under...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:28 schreef LeBeau het volgende:
Yuri is mij te klein, ik houd het wel bij Rens.
Hou jij even lekker de niet interessante weetjes voor je. Zo maak je het alleen maar moeilijker voor mij om me van de domme te houden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin... een Australische... en mettertijd gaan ze wellicht emigreren naar down under...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |