Ze reageren helemaal niet op mijn toffe reactiesquote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Help dan mee het vuur een beetje op te stoken!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Hetzelfde hier.
Ik denk dat het merendeel zijn polsen open probeert te snijden ofzo. Dat typt zo moeilijk hè?![]()
Ik ben alweer aan het bekoelen inmiddels.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fuck, het is al laat en ik ben helemaal hyper nog
Hm, nu lijkt het weer even op te leven!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef MissBliss het volgende:
Het is nu wel suf geworden ja
Ik ga zo slapen![]()
Ik kon ook geen afscheid nemenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, nu lijkt het weer even op te leven!![]()
Maar de extase is weg. Ik ga zo ook op bed aan. Nog even doorlezen/-posten...![]()
Hopelijk is er morgen nog een lekkere disucussie! Kan ik het op het werk volgen, waar het nu toch best rustig is.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kon ook geen afscheid nemen![]()
Ik vond mijn monopoly-reactie erg grappig, waarom erkent niemand dat?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heerlijk, die reacties..
Wat een trieste mensen.
Sorry, maar ik ben bang dat, wanneer ik mijn TV aanzet, ik de heerlijke BB-beelden uit mijn netvlies spoel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een triest hoopje mens ook, die Elvis (nu op Veronica).
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef Zhenar het volgende:
Sorry, maar ik ben bang dat, wanneer ik mijn TV aanzet, ik de heerlijke BB-beelden uit mijn netvlies spoel.![]()
Yep!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef MissBliss het volgende:
Het is wel afgelopen nu
Sleepy time![]()
quote:
Ik hebquote:
quote:
Ik zou welquote:
Ja knap he? Alle vijftien (!!) toernooien winnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Esther Vergeer..
.
De rest vind ik niet boeiend.
Het hoogtepunt van de avond was toch wel het stukje waar Yuri en die atlethiek vent zonder shirt bezig waren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:35 schreef Airelle het volgende:
Zijn we klaar met het BB-geneuzel?.
Sportgala winnaars:Yuri van Gelder "Lord of the Rings" - Beste sportman van het jaar Edith van Dijk - Beste sportvrouw van het jaar Marcelien de Koning / Lobke Berkhout - Beste sportploeg van het jaar Esther Vergeer - Gehandicapte sporter van het jaar
Ik dacht, ik zeg het even.
Wat een bovenlichaam he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de avond was toch wel het stukje waar Yuri en die atlethiek vent zonder shirt bezig waren.![]()
Oh, had ze gewonnen ja?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:39 schreef Airelle het volgende:
Ja knap he? Alle vijftien (!!) toernooien winnen. De rest vind ik wel boeiend: De sportploeg van het jaar zijn zeilsters
, ik gun het ze van harte maar ik gun het de sport nog meer
.
En Yuri is gewoon schattig. Die andere zwemster heeft een ongelooflijke prestatie neergezet.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zou welweer naar bed kunnen gaan
hoor!
Oh die poolstokhoogspringert?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:42 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind die ander dan toch wat leuker, die is tenminste niet zo klein en ziet er ook wat beter uit.
Alleen kan ik z'n naam maar niet onthouden.
zucht. Ze heeft gewonnen jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, had ze gewonnen ja?
Ik had het meer over haar uiterlijke prestaties..
Ja.quote:
Ook wel een leuk koppiequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja.
Zijn lichaam was ook wel erg.
Try me.quote:
Whehequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Eens een MILF, altijd een MILF..
Ik durf niet!quote:
quote:
Je moet toegeven dat die discussie hilarisch was!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:15 schreef Bupatih het volgende:
En dáárom keek ik dus nooit naar Big Brother.
Ja, maar onthoud wel, als je niet veel in het BB-forum post heb je geen recht op een mening!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef Zhenar het volgende:
Je moet toegeven dat die discussie hilarisch was!![]()
En overigens: een programma kijken staat niet equivalent aan dat programma bespreken op Fok!. Je kunt ook gewoon stil genieten hoor. (misschien bij BB niet het geval, maar jeweetoch)
Heb jij ze beiden mogen interviewen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben nu bezig met het uitwerken van een interview met hem.
Geschikte gozer en jammer dat ik 't stuk niet kan insteken vanuit 'Sportman van het Jaar'.
Maar Yuri gun ik het ook. Was ook een alleraardigst interview.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar onthoud wel, als je niet veel in het BB-forum post heb je geen recht op een mening!
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb jij ze beiden mogen interviewen?
Een beetje wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |