Ze reageren helemaal niet op mijn toffe reactiesquote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Help dan mee het vuur een beetje op te stoken!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Hetzelfde hier.
Ik denk dat het merendeel zijn polsen open probeert te snijden ofzo. Dat typt zo moeilijk hè?![]()
Ik ben alweer aan het bekoelen inmiddels.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fuck, het is al laat en ik ben helemaal hyper nog
Hm, nu lijkt het weer even op te leven!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef MissBliss het volgende:
Het is nu wel suf geworden ja
Ik ga zo slapen![]()
Ik kon ook geen afscheid nemenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, nu lijkt het weer even op te leven!![]()
Maar de extase is weg. Ik ga zo ook op bed aan. Nog even doorlezen/-posten...![]()
Hopelijk is er morgen nog een lekkere disucussie! Kan ik het op het werk volgen, waar het nu toch best rustig is.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kon ook geen afscheid nemen![]()
Ik vond mijn monopoly-reactie erg grappig, waarom erkent niemand dat?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heerlijk, die reacties..
Wat een trieste mensen.
Sorry, maar ik ben bang dat, wanneer ik mijn TV aanzet, ik de heerlijke BB-beelden uit mijn netvlies spoel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een triest hoopje mens ook, die Elvis (nu op Veronica).
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:17 schreef Zhenar het volgende:
Sorry, maar ik ben bang dat, wanneer ik mijn TV aanzet, ik de heerlijke BB-beelden uit mijn netvlies spoel.![]()
Yep!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef MissBliss het volgende:
Het is wel afgelopen nu
Sleepy time![]()
quote:
Ik hebquote:
quote:
Ik zou welquote:
Ja knap he? Alle vijftien (!!) toernooien winnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Esther Vergeer..
.
De rest vind ik niet boeiend.
Het hoogtepunt van de avond was toch wel het stukje waar Yuri en die atlethiek vent zonder shirt bezig waren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:35 schreef Airelle het volgende:
Zijn we klaar met het BB-geneuzel?.
Sportgala winnaars:Yuri van Gelder "Lord of the Rings" - Beste sportman van het jaar Edith van Dijk - Beste sportvrouw van het jaar Marcelien de Koning / Lobke Berkhout - Beste sportploeg van het jaar Esther Vergeer - Gehandicapte sporter van het jaar
Ik dacht, ik zeg het even.
Wat een bovenlichaam he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de avond was toch wel het stukje waar Yuri en die atlethiek vent zonder shirt bezig waren.![]()
Oh, had ze gewonnen ja?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:39 schreef Airelle het volgende:
Ja knap he? Alle vijftien (!!) toernooien winnen. De rest vind ik wel boeiend: De sportploeg van het jaar zijn zeilsters
, ik gun het ze van harte maar ik gun het de sport nog meer
.
En Yuri is gewoon schattig. Die andere zwemster heeft een ongelooflijke prestatie neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |