Ow, nou ik hoef niet te weten dat je vader Jantje heet hoor..quote:
En dat vin ik ook meteen het meest KANSLOZE eraan; kijk als je op je bek pleurt en GVD roept, nou ok kan ik me iets bij indenken, Maar zoals bovenstaand voorbeeld om niks zulke taal uitkramen is echt sneu.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:10 schreef renz0r het volgende:
Scheldwoorden zijn zelfs hip bij leuke dingen zoals: Zo dan, dat is echt kankervet!
(Om maar een voorbeeld te noemen)
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:02 schreef Bulletstar het volgende:
Waarom moet iedereen toch overal en meteen om gaan schelden?..![]()
Net of jij het nooit doet.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:09 schreef Jerruh het volgende:
mwja, waarom moeten mensen schelden?
de makkelijke weg kiezen he.
Sneu? Eerder dieptriest en gewoon asociaal.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
En dat vin ik ook meteen het meest KANSLOZE eraan; kijk als je op je bek pleurt en GVD roept, nou ok kan ik me iets bij indenken, Maar zoals bovenstaand voorbeeld om niks zulke taal uitkramen is echt sneu.
Dat vind ik inderdaad ook stom. Mijn buurmeisje zei laatst 'Ik hou kankerveel van je' tegen iemand.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
En dat vin ik ook meteen het meest KANSLOZE eraan; kijk als je op je bek pleurt en GVD roept, nou ok kan ik me iets bij indenken, Maar zoals bovenstaand voorbeeld om niks zulke taal uitkramen is echt sneu.
ow, ik doe het ook hoorquote:
Bid je wel eens? Nee? Waarom vloek je danquote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee ?
er zijn stichtingen voor mensen zoals jij weet je dat ?
www.bondtegenhetvloeken.nl
VLOEKEN IS AANGELEERD, ...EN BIDDEN OOK !
Moge hetzelfde gelden voor taalfouten.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:49 schreef Bulletstar het volgende:
Ik vind gewoon dat als je te veel vloekt op fok, dat je dan gewoon een ban moet kunnen krijgen! Dan leren ze het vanzelf wel af..,
hou gewoon je kankerbek shit johquote:Op zondag 5 juni 2005 17:02 schreef Bulletstar het volgende:
Hallo,
Soms word ik sommige mensen echt even zat! Die beginnen meteen te schelden om echt elk ding!En dan gaat het vooral om waarmee ze schelden, dat is inhet dagelijkse leven, maar ook op het internet! Op het internet zelf's nog erger!
Sommige beginnen meteen met alle ziekte's van de hele wereld te schelden als hun neit goed zijn in een spelletje DTM2, Ja dan denk ik bij mezelf: Ga oefenen! Ga niet schelden, Want jij bent degene die niet goed kan racen!
Hm, Taal fouten is wat anders dan schelden..quote:
Desalnietemin is het beide irritant.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:02 schreef Bulletstar het volgende:
[..]
Hm, Taal fouten is wat anders dan schelden..
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:23 schreef renz0r het volgende:
Die laatste poster is gewoon 100% waar.
''ik hou kankerveel van je''quote:Op zondag 5 juni 2005 17:19 schreef Jentin het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook stom. Mijn buurmeisje zei laatst 'Ik hou kankerveel van je' tegen iemand.
Nou. Bedankt zeg.
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:13 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
''ik hou kankerveel van je''
Wat moet dat betekenen? Hahaha dat zeg je toch niet. Domme, domme buurmeid.
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:58 schreef Bulletstar het volgende:
Hmz, Ik vind jou taalgebruik niet kunnen hoor, klootzak!
En dat voor iemand die hier nog geen week isquote:Op zondag 5 juni 2005 17:49 schreef Bulletstar het volgende:
Ik vind gewoon dat als je te veel vloekt op fok, dat je dan gewoon een ban moet kunnen krijgen! Dan leren ze het vanzelf wel af..,
opKANKEREN. Tevreden?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:02 schreef Bulletstar het volgende:
Hallo,
Soms word ik sommige mensen echt even zat! Die beginnen meteen te schelden om echt elk ding!En dan gaat het vooral om waarmee ze schelden, dat is inhet dagelijkse leven, maar ook op het internet! Op het internet zelf's nog erger!
Sommige beginnen meteen met alle ziekte's van de hele wereld te schelden als hun neit goed zijn in een spelletje DTM2, Ja dan denk ik bij mezelf: Ga oefenen! Ga niet schelden, Want jij bent degene die niet goed kan racen!
Tis een newbie, en omdat wij onze eigen 'humor' zo erg leuk vinden, houden we newbie's buiten, waardoor we een inteelt-kern krijgen, dus we moeten heel erg vriendelijk tegen de newbie doenquote:
True...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tis een newbie, en omdat wij onze eigen 'humor' zo erg leuk vinden, houden we newbie's buiten, waardoor we een inteelt-kern krijgen, dus we moeten heel erg vriendelijk tegen de newbie doen![]()
![]()
@TS: Als je je aan gekanker ergert, negeer het![]()
My thoughts exactlyquote:Op zondag 5 juni 2005 19:13 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
''ik hou kankerveel van je''
Wat moet dat betekenen? Hahaha dat zeg je toch niet. Domme, domme buurmeid.
Zomaar een willekeurige nieuwsdump.quote:Vloeken verboden in Staphorst (video)
Uitgegeven: 2 juni 2005 11:21
Laatst gewijzigd: 2 juni 2005 21:02
STAPHORST - In het openbaar vloeken is voortaan verboden in Staphorst. De gemeenteraad heeft met ruime meerderheid ingestemd het verbod per direct op te nemen in de Algemeen Plaatselijke Verordening, meldde de gemeente Staphorst donderdag.
Bekijk video: Modem/ Breedband
De gemeenteraadsleden stemden woensdagavond met dertien tegen vier stemmen in met een voorstel van ChristenUnie en SGP. De christelijke partijen geven hiermee een signaal af tegen taalverruwing. Meer dan een signaal is het niet, omdat het opleggen van sancties op het vloeken verboden is.
Van de partijen in de Staphorster raad stemden alleen PvdA en de combinatie VVD/Gemeentebelangen tegen.
De SGP wist eerder al met succes een vloekverbod in te voeren in de Zeeuwse gemeente Reimerswaal. Het verbod in Staphorst is een aanpassing van vloekverboden die onder meer op de Veluwe tot 1986 golden. Dat jaar werden de vloekverboden en de daarbij horende sancties strijdig verklaard met het recht op vrije meningsuiting.
En ik begin termen te gebruiken tegen jouw grammaticale wantoestanden.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:02 schreef Bulletstar het volgende:
Hallo,
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee ?
er zijn stichtingen voor mensen zoals jij weet je dat ?
www.bondtegenhetvloeken.nl
VLOEKEN IS AANGELEERD, ...EN BIDDEN OOK !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |