Ow, nou ik hoef niet te weten dat je vader Jantje heet hoor..quote:
En dat vin ik ook meteen het meest KANSLOZE eraan; kijk als je op je bek pleurt en GVD roept, nou ok kan ik me iets bij indenken, Maar zoals bovenstaand voorbeeld om niks zulke taal uitkramen is echt sneu.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:10 schreef renz0r het volgende:
Scheldwoorden zijn zelfs hip bij leuke dingen zoals: Zo dan, dat is echt kankervet!
(Om maar een voorbeeld te noemen)
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:02 schreef Bulletstar het volgende:
Waarom moet iedereen toch overal en meteen om gaan schelden?..![]()
Net of jij het nooit doet.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:09 schreef Jerruh het volgende:
mwja, waarom moeten mensen schelden?
de makkelijke weg kiezen he.
Sneu? Eerder dieptriest en gewoon asociaal.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
En dat vin ik ook meteen het meest KANSLOZE eraan; kijk als je op je bek pleurt en GVD roept, nou ok kan ik me iets bij indenken, Maar zoals bovenstaand voorbeeld om niks zulke taal uitkramen is echt sneu.
Dat vind ik inderdaad ook stom. Mijn buurmeisje zei laatst 'Ik hou kankerveel van je' tegen iemand.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
En dat vin ik ook meteen het meest KANSLOZE eraan; kijk als je op je bek pleurt en GVD roept, nou ok kan ik me iets bij indenken, Maar zoals bovenstaand voorbeeld om niks zulke taal uitkramen is echt sneu.
ow, ik doe het ook hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |