quote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
Seen it.quote:
Ik kijk het gewoon voor de vierde keer.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef bar_rel het volgende:
Ja fijne kerst en gelukkig nieuwjaar.
Zhenar!quote:
Eenschquote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef bar_rel het volgende:
Ja BB is stom...de leukste is er uit en de ena leukste gaat er ook zo uit
Ja, vind het ook wel jammer. Als Roel maar niet wint.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zhenar!!
Ja zal wel lukken!![]()
Ja BB is stom...de leukste is er uit en de ena leukste gaat er ook zo uit
Ja misschien komt er nog wel een wending..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, vind het ook wel jammer. Als Roel maar niet wint.Ik denk dat ze nog een keer het gelddilemma doen. En alleen de laatste keuze puur door de stemmen laten bepalen.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 22 december 2005 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt, welke strontmongool gaat er nou bellen/sms'en voor Roel?
Ja, en Lieske kon nog ff blijven zitten en haar kansen vergroten over de rug van "haar vriendin"quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, het is toch goed van Lieske dat ze dat tegen Ing zei? Nu gaat ze met 37500 euri naar huis ipv 0.
0,1% per tussenstand, gelukkig duurt het niet meer zo lang.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
Roel komt steeds meer naar Joost toe, dus die gaat gewoon nog winnen.
En ze is er al uitquote:Op donderdag 22 december 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
1 keertje maar.
Met de huistelefoon.
Omdat ze zo leuk is. En die auto natuurlijk.
Nee man, zo was het niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en Lieske kon nog ff blijven zitten en haar kansen vergroten over de rug van "haar vriendin".
Zoals Roel haar ook aan het manipuleren was om vooral het huis uit te gaan![]()
.
Jaquote:
Hehequote:Op donderdag 22 december 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
Nou ja, wel met 37500 euri meer dan Roel straks.
Hoop ik.
Dido hoopt stiekem dat Roel wint, dan kan ze met hem trouwen in gemeenschap en daarna meteen de volgende dag scheiden zodat zij de helft krijgt van het geld.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik bedoel, als Roel wint gaat dat geld toch alleen maar op aan drugs..
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dido hoopt stiekem dat Roel wint, dan kan ze met hem trouwen in gemeenschap en daarna meteen de volgende dag scheiden zodat zij de helft krijgt van het geld.![]()
Precies!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
Dido hoopt stiekem dat Roel wint, dan kan ze met hem trouwen in gemeenschap en daarna meteen de volgende dag scheiden zodat zij de helft krijgt van het geld.![]()
Nou volgens mij is zij wel zo'n sluimersletquote:Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies!
Als Roel niet wint is het meteen uit tussen Dido en hem..
Agh... iig beter dan Roel, maar wel een kut actie tegen Roel zeg netquote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef BVO het volgende:
Nou ja, ik kan wel leven met hem als winnaar.
Jammer dat het voorbij is.
Ik vond het zo tofquote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Agh... iig beter dan Roel, maar wel een kut actie tegen Roel zeg net
Ik vond het misselijk.quote:
Ach, hij heeft 10.000 euro, hij heeft Dido, en hij kon ook wel een partijtje misselijk doen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 22:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vond het misselijk.
Het is Lomp..
Het mag dan wel origineel zijn, maar wel lullig en lomp. En dat terwijl ik helemaal niet voor Roel was
True..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, hij heeft 10.000 euro, hij heeft Dido, en hij kon ook wel een partijtje misselijk doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |