Truman show is tof.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Whahaha, ik keek net naar mensen die de belevenissen volgen van mensen die 24/7 gefilmd worden.
Zeg maar Big Brother, maar dan nóg een stapje verder.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef riri het volgende:
[..]
En daar voel jij je prima bij????
Zegt wel veel over jezelf
Nee dit soort reacties zijn normaalquote:
Flikker op, ja ik voel me er inderdaad prima bijquote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef buzzer het volgende:
Talpa heb ik inmiddels van mijn tv afgetieft
Dit slaat echt hélemaal alles... Je mag van Roel vinden wat je wil (hij was mijn favoriet absoluut niet) maar zo ga je godverdomme gewoon niet met mensen om
I'm really pissed off
Ik zit echt met verbazxing al die boze reacties te lezenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dit soort reacties zijn normaal
[..]
Flikker op, ja ik voel me er inderdaad prima bij
OMG, dat topic "Ik ben woest" is echt zo grappig!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zit echt met verbazxing al die boze reacties te lezen![]()
.
Zijn wij nou echt zo absurd?![]()
.
I guess, ik lach me kapotquote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zit echt met verbazxing al die boze reacties te lezen![]()
.
Zijn wij nou echt zo absurd?![]()
.
Iew, nu heb ik in het BB-subforum gepost.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
Ga je een beetje druk maken over een Big Brother-bewoner, buzzer.
Pino had dan gewoon gekeken!!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Nu wil ik tóch even weten wat er is gebeurd.Want ik zit nu allemaal dingen in het BB-subforum te vertellen..
![]()
Joost had gewonnen maar dat hadden ze niet verteld en toen hadden ze Joost geblindoekt weggehaald uit dat huis en Roel (2e) laten zitten. Nou feestje voor Joost en Roel zat daar nog en wist van niks...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Nu wil ik tóch even weten wat er is gebeurd.Want ik zit nu allemaal dingen in het BB-subforum te vertellen..
![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ingrid is er met geld uitgegaan? Als ze dat niet had gedaan, had ze dan gewonnen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Joost had gewonnen maar dat hadden ze niet verteld en toen hadden ze Joost geblindoekt weggehaald uit dat huis en Roel (2e) laten zitten. Nou feestje voor Joost en Roel zat daar nog en wist van niks...
ERG HE????!!!!!
Ah, ok.quote:
En tijdens de aftiteling holde Ruud de Wild nog snel het huis in om Roel te vertellen dat hij had verloren. Toen kwamen er opeens allemaal bouwmannen spullen wegsjouwen enzo en werd Roel via de achterdeur weggevoerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Joost had gewonnen maar dat hadden ze niet verteld en toen hadden ze Joost geblindoekt weggehaald uit dat huis en Roel (2e) laten zitten. Nou feestje voor Joost en Roel zat daar nog en wist van niks...
ERG HE????!!!!!
quote:Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....
Boehoehoe.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ERG HE????!!!!!
Het was zo mooiquote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En tijdens de aftiteling holde Ruud de Wild nog snel het huis in om Roel te vertellen dat hij had verloren. Toen kwamen er opeens allemaal bouwmannen spullen wegsjouwen enzo en werd Roel via de achterdeur weggevoerd.![]()
![]()
![]()
GEWELDIG!!!!
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb al met veel mensen discussies gehad, maar dit is de meest onzinnige. Ten eerste heb ik je nooit gezien op de SC, dus ik denk dat je alleen maar de uitzendingen hebt gezien.
Ten tweede gaat het helemaal niet om geld, seks of iets anders. A_M en ik zijn compleet 'fan' van iemand anders en hebben elkaar genoeg verrot gescholden, maar het geeft toch iets aan dat we het over dit topic bijna volledig eens zijn.
Concluderend zou ik willen zeggen, kruipt weer onder je grafsteen en blijf daar maar een paar jaar...
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef ART het volgende:
Wat ik al eerder zei: dom leedvermaak. Leedvermaak is voor losers die hun genot moeten halen uit de ellende van een ander. Kleingeestig gedrag.
Ik ben op zich wel verbijsterd dat ik écht boos ben. Van een tv-programma.
Maar ja, ik heb een zwak voor mensen. Slechte eigenschap blijkbaar.
Ik ben een totale film gek, maar deze ken ik nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Ik moet het einde van BB toch eens kijken als het op talpa.tv komt te staan, die reacties allemaal.![]()
![]()
Dude.quote:
OMG, ik ben helemaal hyper, zo gaaf is dat topic!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was zo mooi
Maar die reactiesdie zijn nog 10 keer mooier
![]()
![]()
Miss, Zhenar... we hebben het hier toch gewoon over BB he?! Op Talpa daarnet? Ik heb echt het idee alsof ik een totaal ander programma gekeken hebquote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef -Elise- het volgende:
Iemand die er echt van geniet om mensen te vernederen of vernederd zien worden, dat is echt te gek voor woorden hoor. Dat is gewoon niet normaal???!
Rot op van het forum joh.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben een kneuzenmod die op de TMF-chat anoniem mensen uitscheldt![]()
![]()
Ik heb het idee alsof ik in een totaal andere wereld leef.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Miss, Zhenar... we hebben het hier toch gewoon over BB he?! Op Talpa daarnet? Ik heb echt het idee alsof ik een totaal ander programma gekeken heb.
Dir is zoooooo tofquote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Miss, Zhenar... we hebben het hier toch gewoon over BB he?! Op Talpa daarnet? Ik heb echt het idee alsof ik een totaal ander programma gekeken heb.
quote:Hij zou ook lachen als het om de persoon die dat postte ging. Als je dat al zegt vind ik het echt ziek. heel ziek. En dat zegt ZEKER wat over hoe je in het echt bent.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.![]()
Dat meen je niet.
GA HEM HUREN/DOWNLOADEN/KOPEN! NU!
Zie hier: De QUOTE van het Jaar! Kan ik mn nominatie nog wijzigen??quote:Op donderdag 22 december 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar: ShowChat is volgens mij nu echt een baken van mentale stabiliteit hier op Fok!![]()
Ja maar.... Kan het dan érger dan dit??quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]. Wordt nog wat als ze échte tegenslagen krijgen in hun leven.
Ik ooooookquote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben gewoon extatisch van hilariteit nu!![]()
Jeeeezus wat lekker! Wat een kneuzen!!!!
![]()
![]()
Help dan mee het vuur een beetje op te stoken!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ooooook![]()
![]()
Maar de totale hysterie is er nu wel een beetje vanaf geloof ik
Oeh!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Het SC topic is ook wel grappig, lezen hoe mensen aan het afkicken zijn van de streams.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |