Deze is eerder.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
ShowChat #543: De woeste krullen van LeBeau! :9~
wat kort door de bocht.................quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:43 schreef LeBeau het volgende:
Ze ging alleen af op m'n gekwijl over Robin van Idols 2, blijkbaar.
Zhenar doet het voor een perziksnoepje!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat kort door de bocht.................![]()
btw: Babette doet het ook voor geld
Ik ook!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zhenar doet het voor een perziksnoepje!![]()
Ik vrat mij daarmee vol in de UB... lekker met het zakje kraken, met een zoete beloning voor het irriteren van andere stiltezoekers!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook!!
Daar heb ik me op de middelbare school helemaal vol mee gestopt.![]()
quote:
LIJDEN ZUL JE!~!!!!111!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Shit![]()
Nu ben ik hulpvaardig en zit ik weer 300 posts aan een topic vast
Buup, doe eens lief en haal deze en mijn 1e post weg ajb
Nee, blijven zul je!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]![]()
Shit![]()
Nu ben ik hulpvaardig en zit ik weer 300 posts aan een topic vast
Buup, doe eens lief en haal deze en mijn 1e post weg ajb
Hoeft ook niet met geld.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef Copycat het volgende:
Als je maar niet denkt dat ik je ga betalen voor dat slotje, BupaHo!
En àls er al wat wordt weggehaald, dan doen Duiveltja of ik dat wel, ja!quote:
Waarom zou ik die niet kennen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Airelleke dacht dat jij een meisje was???
maar..... ze kent d'r Franse woordjes toch wel!??!?!
* Babette raakt helemaal van streek
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LIJDEN ZUL JE!~!!!!111!!![]()
!
hoi Manneke Pils,
Welkom in het SHO Slowchattopic.
In de eerste plaats bedankt voor het linken naar het dubbele topic.
Verder wil ik je graag welkom heten in deze kliek en ik hoop dat je er veel plezier beleeft.
groetjes,
Zhenar
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
Bupa, het valt me wel op dat je sinds je verjaardag een aantal nieuwe interesses hebt ontwikkeld
Oh een luiequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Luie.
En hoe kan je zeggen dat je geen doos bent als je ooit dacht dat ik een vrouw was?![]()
Hij heeft net nog een slotje gezet in jullie afdeling terwijl Knowall (!!) in ONZ weer is vrijgelaten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En àls er al wat wordt weggehaald, dan doen Duiveltja of ik dat wel, ja!
Grmbll !@@!&$$**&!!@!!
Zo! Is dat subtiel of is dat subtiel!
Knowall?!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij heeft net nog een slotje gezet in jullie afdeling terwijl Knowall (!!) in ONZ weer is vrijgelaten!
omdat LE en BEAU allebei vrij mannelijk is.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef Airelle het volgende:
Waarom zou ik die niet kennen?
Tadaaaaaquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Knowall?!!!
Neeeeeee!!!!! Daar gaat mijn leven!
![]()
![]()
Werken voor je geld jij!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:46 schreef knowall het volgende:
Dus. Als m'n IP-ban door ook nog af ken, kan ik met 'n gerust hart de tweede helft van Ajax gaan kijken. 8)
Bedankt nog.
yep, "woorden" alsquote:
vast niet, maar sindsdien verzwijg je 't niet meer.................quote:Dat is niet begonnen na mijn verjaardag hoor.
Oh daar had ik toen helemaal niet naar gekeken. Daarbij is het niet raar als je als meisje een jongensnaam neemtquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat LE en BEAU allebei vrij mannelijk is.....![]()
de combinatie daarentegen......
Zie je wel, zie je wel, zie je wel, zie je wel, zie je wel!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij heeft net nog een slotje gezet in jullie afdeling terwijl Knowall (!!) in ONZ weer is vrijgelaten!
van ieder ander had ik 't excuus gepikt, maar van zo'n medefransofiel als jij......quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:05 schreef Airelle het volgende:
Oh daar had ik toen helemaal niet naar gekeken.
Beautje is ook wel heel cute natuurlijkquote:En z'n gekwijl was echt te cute hahaha.
Sorry.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, "woorden" alsen
en
kwamen voorheen niet in jouw woordenboek voor.....
[..]
vast niet, maar sindsdien verzwijg je 't niet meer.................![]()
hm ik doe niet aan fotoboeken dus dat moet ik dan maar van je aannemen....quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik gebruikte die "woorden" al vaker, hoor.Maar toen alleen nog in mijn fotoboek bij mijn vrouwelijke fans. [afbeelding]
het staat je nietquote:En nu moet de rest er soms ook aan geloven..
Merde!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
van ieder ander had ik 't excuus gepikt, maar van zo'n medefransofiel als jij......![]()
Dat is zeker waar. Ik heb bij meer fokkers moeite met de geslachtsbepaling trouwensquote:Beautje is ook wel heel cute natuurlijk![]()
Wauw! Jij kunt echt goed tussen de regels lezen!quote:
hier nog éénquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef Airelle het volgende:
Dat is zeker waar. Ik heb bij meer fokkers moeie met de geslachtsbepaling trouwens.
Toen jij nog Dunn0w was dacht ik dat je een mannetje wasquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Merde!. Ik dacht daar praat ik me wel even uit
.
[..]
Dat is zeker waar. Ik heb bij meer fokkers moeite met de geslachtsbepaling trouwens.
Ach, vraag het aan een willekeurige vrouwelijke Fok!ster en ze zal het beamen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik doe niet aan fotoboeken dus dat moet ik dan maar van je aannemen....
Ach, ik hoor mijn fans anders niet zeuren, babs.quote:het staat je niet
Oh, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef Zhenar het volgende:
Toen jij nog Dunn0w was dacht ik dat je een mannetje was![]()
Last post:quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hup, sluiten die hap, maak een statement! --> Spoedcursus ONZ-mod.
Familiekwaaltje dus. Helemaal mee eens... en je moet het ook nog eens bewijzen middels een fotootje in je FB.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier nog één
da's iets wat gewoon verplicht in het profiel moet worden ingevuld![]()
Ik ben dan ook erg stoerquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik helemaal niet.
Ik dacht ook dat Dunn0w een vent was...
dat laatste hoeft dan weer nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
Familiekwaaltje dus. Helemaal mee eens... en je moet het ook nog eens bewijzen middels een fotootje in je FB.
ik ook....quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef Airelle het volgende:
Ik ben dan ook erg stoer. Ik dacht ook altijd dat Skaai een jongen was
.
Jammer, ik had gehoopt dat je hup hup, bagger, slotje zou plaatsen en daarmee een topic van een paar maanden oud zou kickenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Last post:
3 juli 2005.
Jeez, jij zou dus echt never nooit een goede mod kunnen worden!!!!!:R
:R!!!11111
Haha... jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook....en duiveltja een meisje.....
![]()
Tot 2 weken terug had ik dat ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook....en duiveltja een meisje.....
![]()
Geweldig!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Journaallezers klagen over seksgrappen BNN
Kinderachtig zeg.
ondanks z'n onderschrift??quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tot 2 weken terug had ik dat ook
Ik vond de grap gisteren juist zo leuk.quote:
En dit maakt mij dus een goede mod.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt dat je hup hup, bagger, slotje zou plaatsen en daarmee een topic van een paar maanden oud zou kicken
![]()
Whehe, ik vond het altijd wel grappig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Kinderachtig zeg.
Ik kan me er eigenlijk wel in vinden. Bij de meeste andere programma's had het wel gekund, maar niet bij het journaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Kinderachtig zeg.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gratis ook wel, hoor.
Als je het wilt, tenminste..
Dagdag! Doe je zelf nog een pleziertje en zet een leuk deuntje van KUS opquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
ik ga jullie verlaten
[drama] * zingt: Afscheid nemen bestaat niet [/drama]
Bij andere programma's valt de grap juist helemaal weg. Maar ik snap het wel van de NOS.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk wel in vinden. Bij de meeste andere programma's had het wel gekund, maar niet bij het journaal.
dat ga ik wel in de auto zingen, om warm te blijven.......quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:26 schreef Airelle het volgende:
Dagdag! Doe je zelf nog een pleziertje en zet een leuk deuntje van KUS op.
Bonne nuit!.
Tja, je kunt niet gniffelend vertellen dat er weer eens 14 doden zijn gevallen bij een aanslag op een bruiloft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bij andere programma's valt de grap juist helemaal weg. Maar ik snap het wel van de NOS.
Whaha, merci beaucoupquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ga ik wel in de auto zingen, om warm te blijven.......
je t'embrasse, grosses bises![]()
Die keren dat ik Spuiten & Slikken helemaal heb gezien hoefde die nieuwslezer nooit echt te lachen c.q. gniffelen maar vond hij/zij het eerder irritant.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet gniffelend vertellen dat er weer eens 14 doden zijn gevallen bij een aanslag op een bruiloft.
Nogal ja. 'Tis die a.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn medemod hier schijnt ook een genderbendernick te hebben.
Nee.quote:
quote:
Wat is GVH? Klinktquote:Op woensdag 23 november 2005 09:15 schreef Dizer het volgende:
1. ShowChat
2. DVD SlowChat
3. Pauzeknop
4. The Blue Room (wel aan het verwateren)
5. V&A Feedback (is ook SlowChat tegelijk..)
6. GVH Slowchat
6 Dus![]()
GVH =quote:Op woensdag 23 november 2005 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is GVH? Klinkt!
Hm, misschien moet ik ook maar eens BlueRoomChatten... Ik sta toch al vét hoog in de IDO-postaantallen![]()
Of doe ik dat alquote:Op woensdag 23 november 2005 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik ook maar eens BlueRoomChatten... Ik sta toch al vét hoog in de IDO-postaantallen![]()
DON'T LEAVE ME!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
GVH =Gadgets, Video en HiFi
Mijn nieuwe favoriete subforum
Ik ga naar school
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:30 schreef Copycat het volgende:
En de R&P Slowchat dan, hè, hè, hè, hè???
Ik geloof dat ik toe ben aan een tweedeen een eerste
.
Goedemorgen ook, hoor.
Lekker is dat hè! Wel lullig voor je projectgroep natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 09:40 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben stout.
Moet eigenlijk naar school voor me project groep maar ik ga niet!!![]()
![]()
![]()
Krijg ik straks misschien!
![]()
Lekker die spank of..quote:Op woensdag 23 november 2005 09:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekker is dat hè! Wel lullig voor je projectgroep natuurlijk![]()
Ja.quote:
Ik kan het ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Moet ik dan negen uur niet roken?
Dan sterf ik af.
Zal best. Maar ik trek dat dus echt niet. Dan word ik harstikke nerveus en sjaggo.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:54 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan het ook.Weet je hoe lekker een peuk is aan het einde van een lange werkdag!?
![]()
Ach mens, vertrek toch naar Amerika!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:25 schreef bar_rel het volgende:
!!!!!opdrachten, ik stop echt met die opleiding
![]()
Denk je dat ik dat ga lezenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach mens, vertrek toch naar Amerika!
Blue Room #1 Uitkijken naar de 22stequote:Op woensdag 23 november 2005 09:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of doe ik dat al
Wat is de BlueRoom eigenlijk?![]()
Dizer dacht ik een meisje wasquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier nog één
da's iets wat gewoon verplicht in het profiel moet worden ingevuld![]()
Het schiet al op met die IDO-mod hequote:Op woensdag 23 november 2005 11:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Blue Room #1 Uitkijken naar de 22ste
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het schiet al op met die IDO-mod he??? Zaterdag zei je toch
?
Dat duurt nog minstens een maandquote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Ik denk alleen niet dat Tom het nog lang alleen kan, als straks de liveshows komen enzo.
.
Hela.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef BVO het volgende:
Ik weet het niet.. Ik denk alleen niet dat Tom het nog lang alleen kan, als straks de liveshows komen enzo.
.
Workshops zijn ook livequote:Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat duurt nog minstens een maand!!!
Nouja, we hebben wel vertrouwen in je kunnen hoor.quote:
Hehe, ik dacht al, wat duurt het lang.quote:
Nu pas?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:47 schreef Copycat het volgende:
Krijg nou tieten!
quote:
Britney Spears effect?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoewel, toen ik dertien was, was mijn bijnaam Ellen Foley... omdat zij ook geen tieten had.
Bij mij is het een paar jaar later meer dan goed gekomen.
quote:
quote:
Waarquote:
Ik ben de vierdequote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef Zhenar het volgende:Sven ook al mod!
Wauw, ShowChat is echt een kweekvijver voor mods!![]()
Tom_Tom, Bupatih, Svensational en ...quote:
Duiveltja...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tom_Tom, Bupatih, Svensational en ...
Wie is nummer 4?
Nee, static ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ben ik dus de enige die op kwaliteiten is uitverkoren?
Oh ja, natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ben ik dus de enige die op kwaliteiten is uitverkoren?
Oh, ik dacht dat hij er vanaf het begin al inzat.quote:
Bij Sven of in het algemeen?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind dat blauwe kleurtje maar eng
En dan baggeraars die extra gaan baggeren voor een groen kleurtje.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:43 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen er niet meer kleurtjes komen dan alleen blauw, rood en zwart?
Bijvoorbeeld (kots)groen voor baggeraars! Weet iedereen meteen "Oh, dat is een baggeraar, geen aandacht aan besteden!" En dan kunnen de mods makkelijker zien waar mogelijke opschoningsacties gewenst zijn: in de groene zone!
![]()
Bij Svenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij Sven of in het algemeen?
Want anders kan je beter niet in ShowChat komen lijkt me
Nah...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vanbinnen ben je gewoon diep teleurgesteld dat jij het niet geworden bent![]()
quote:
Niet als baggeraars minder privileges hebben... bijvoorbeeld geen smileys meer, niet meer kunnen quoten, geen plaatjes kunnen zien/posten, enz...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En dan baggeraars die extra gaan baggeren voor een groen kleurtje.![]()
![]()
Dat zou al beter zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet als baggeraars minder privileges hebben... bijvoorbeeld geen smileys meer, niet meer kunnen quoten, geen plaatjes kunnen zien/posten, enz...
quote:
't zou wel het een en ander verklaren...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef Zhenar het volgende:
Erodome?
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:00 schreef pberends het volgende:
"This is probably the only airport in the world where you can stand on a beach and watch planes landing within 50 ft. over your head. "
echte foto:
[afbeelding]
http://www.qsl.net/pj7b/airport.html
Wat een stoelengedans.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
Static ging met Ripley, toen met Tom, toen met Duiveltja, ging toen weg en toen kwam Copycat op zijn plek.
Een paar strandballen tussen de motoren en the eagle has landed.quote:
Zwaar gephotoshopt.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:00 schreef pberends het volgende:
"This is probably the only airport in the world where you can stand on a beach and watch planes landing within 50 ft. over your head. "
echte foto:
[afbeelding]
Jij denkt dat je nu veilig zit? :’) Wacht maar… Wacht maar totdat de muziek weer begint te spelen! MUHAHAHAHAHAH!!!!!quote:
Zwaan was het toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Een paar strandballen tussen de motoren en the eagle has landed.
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:06 schreef Zhenar het volgende:
Jij denkt dat je nu veilig zit? :’) Wacht maar… Wacht maar totdat de muziek weer begint te spelen! MUHAHAHAHAHAH!!!!!![]()
Princess Juliana International Airport.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Zwaar gephotoshopt.!!
Ik zal het eens aan mijn neef vragen, dies piloot en vloog daar regelmatig heen.
Oh ik heb het haast niet gevolgd, maar dat vond ik toch wel zo'n doosquote:Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
Heb d'r op m'n MSN hoor.
Uhuh, lijk wel een groupie.
[afbeelding]
Daarom dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh ik heb het haast niet gevolgd, maar dat vond ik toch wel zo'n doos![]()
Een foto zegt vaak al genoegquote:Op woensdag 23 november 2005 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ga graag op eerste indrukken af![]()
Sluit ik me bij aanquote:
Mooi gefotosoeptquote:Op woensdag 23 november 2005 17:00 schreef pberends het volgende:
echte foto:
[afbeelding]
Whehequote:Op woensdag 23 november 2005 13:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik mis gewoon wat in m'n hoofd. Een dikke lul zeker. Wat een domme uitspraak van zo'n mokkel.
* Bupatih is playing skiczukie (and Bupatih) - Het Fok! vanquote:Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Gordon - Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn
Bij mij staat het best wel sexy.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind dat blauwe kleurtje maar eng
Bupatih dusquote:Op woensdag 23 november 2005 18:21 schreef Svensational het volgende:
Heeft nog niemand naar die TT gekeken?
quote:Svensational: Damn, dat ding ziet er vrij duur uit! Maar hij is wel mooi
!
Volgens mij mis ik iets..quote:
Zeg, gedraag je, schavuitquote:Op woensdag 23 november 2005 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets..
Moderators humorniet te vatten
Wheheee!!!quote:Hoe pas je de TT aan zonder te posten?
Luister sukkel! Als je zo gaat doen, kan je netzo goed optieven met je idiote blauwe kleur! Zal ik je anders ook meteen blauwe ogen geven? Idioot eerste klasquote:Op woensdag 23 november 2005 18:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, gedraag je, schavuit.
Whehehehehe.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
Op een bekend programma om snel berichtjes naar elkaar te versturen zei "iemand" die net mod is geworden:
[..]
Wheheee!!!
Lach *hier* die newbie-mod uit![]()
![]()
* Dizer wijst en lacht...quote:Op woensdag 23 november 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
Op een bekend programma om snel berichtjes naar elkaar te versturen zei "iemand" die net mod is geworden:
[..]
Wheheee!!!
Lach *hier* die newbie-mod uit![]()
![]()
Lek niet.quote:
Ik lek helemaal niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Lek niet..
Behlave tegen mij dan, ben eigenlkijk best wel bvenieuwd wat daar nou allemaal staat.
Oh, ik dacht dat je die info van achter de schermen had.quote:
Kijk dan.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:24 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga hem morgen bestellen![]()
[..]
quote:Svensational: Ik heb daar toestemming voor.
Nou, nu je er over begint, wat zou daar moeten staan danquote:Op woensdag 23 november 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je die info van achter de schermen had..
Hij is 1499 dollar en hopelijk iets van 1299 in euroquote:Svensational: Damn, dat ding ziet er vrij duur uit ! Maar hij is wel mooi !
Nietes... alleen Svenniepennie mag datquote:Op woensdag 23 november 2005 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk dan.
Sven edit zomaar je berichten.
Zonder reden erbij vermeld!
En ook nog eens niet in zijn eigen subforum!
Jeez, wat een kutmod..
.
Ja, doeiquote:Op woensdag 23 november 2005 18:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, nu je er over begint, wat zou daar moeten staan dan?
Kom op MSN danquote:
quote:
jeetje!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk dan.
Sven edit zomaar je berichten.
Zonder reden erbij vermeld!
En ook nog eens niet in zijn eigen subforum!
Jeez, wat een kutmod..
.
[..]
Whehe, met de deur in huis vallen.quote:
Whaha.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:06 schreef timbob het volgende:
ik was niet thuis, en m'n brandalarm ging af.
m'n huisgenoot was zo aardig de deur maar even in te trappen
er was trouwens geen brand. beetje anticlimax.
geen ideequote:Op woensdag 23 november 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaha.!
!
Maar waarom ging het brandalarm af dan?
dat is pas 3 keer gevraagdquote:
ik lach je toe mon cheriequote:
Sorry hoor, dat ging per ongelukquote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef PeRi het volgende:
Nou nou wat een grap.
Je hebt nu ook allemaal leuke knopjes enzo ?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ging per ongeluk. Ik dacht dat dat toch niet kon, omdat in MED niemand postrechten heeft.
.
Ik welquote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Stond MED ineens in myactive(geen prscr. van helaas.)
Prutser.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:41 schreef timbob het volgende:
Einde onderzoek
Bedankt voor jouw medewerking. De resultaten zijn naar je gemaild op het e-mailadres ahe@nbjns.fyg.
ja verdomme bupa!
daar had je me wel ff voor kunnen waarschuwen!
nu weet ik nog niks
ik moest ook al over m'n leeftijd liegenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Prutser.
Je moet ook niet liegen..
Oud nieuwsquote:Op woensdag 23 november 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeeezus!!
Limp Bizkit heeft een nieuw nummer. Home Sweet Home/Bittersweet Symphony. Jawel, een halve cover van The Verve.
Hoe durven ze!.
.
.
En nu wel in het goede topic..
Mooi hequote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert naar Rafaella - Beautiful Surprice![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Mooi he.
In dat theater zag ze er wel zó lekker uit![]()
.
Verdomme, waarom lees ik die spoiler dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Mooi he.
In dat theater zag ze er wel zó lekker uit![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Dat doe je altijdquote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Verdomme, waarom lees ik die spoiler dan ook!
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen schuld Svurno.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ja, maar ik zat nou net dat spoilertopic niet te lezen in IDO. Gaat ie het hier zeggen.quote:
Als ik op een Raffaela-reactie reageer met spoilertags wéét je dat er zoiets in kan staan. Je lijkt nu net op Anitaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat nou net dat spoilertopic niet te lezen in IDO. Gaat ie het hier zeggen..
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]Ja maar je kan het op 2 manieren lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat laatste wist ik inderdaad
Friends don't let friends remain beardless...
Ik wist toch niet wat er in zou staan.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik op een Raffaela-reactie reageer met spoilertags wéét je dat er zoiets in kan staan. Je lijkt nu net op Anita.
Mee eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik op een Raffaela-reactie reageer met spoilertags wéét je dat er zoiets in kan staan. Je lijkt nu net op Anita.
Als je maar niet denkt dat we dat topic gaan volspammenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef BVO het volgende:
Ik heb een nieuw Idolstopic klaarstaan.
Maar het is een mooie met linkjes en zoquote:Op woensdag 23 november 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat we dat topic gaan volspammen!
Ja, en met Raffaela in de TT waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar het is een mooie met linkjes en zo.
Is dat niet het hele idee achter spoiler topics?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist toch niet wat er in zou staan..
Ja, het spoilertopic lees ik dus ook niet, maar BVO plaatste de spoiler hier in ShowChat...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee achter spoiler topics?
Tags, eikel.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee achter spoiler topics?
Ja, daar doelde ik ook op.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het spoilertopic lees ik dus ook niet, maar BVO plaatste de spoiler hier in ShowChat...
Jaja, het hele forum moet weten van je blamage Svenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[MED] Verdwenen post of topic?!
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd van "He shit, nu lees ik hem opeensquote:
'altijd'quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd van "He shit, nu lees ik hem opeens".
![]()
.
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, het hele forum moet weten van je blamage Sven
Paar keer alquote:
Tuurlijk volg ik het nogquote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Paar keer al.
Volg je Idols eik nog??
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk volg ik het nog![]()
Er zit alleen zo weinig bij![]()
Ook weinigquote:Op woensdag 23 november 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Quabedoel je dan?
.
quote:
Misschien ben ik wel net zo irritant als hijquote:Op woensdag 23 november 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Ah, ik vind er wel een paar goeden tussenzitten... al kan je dat idd meestal pas echt beoordelen bij de workshops.
Ik had het wel verwacht, ik kan net zo oeverloos ouwehoeren als hij.. Ben alleen niet zo schaamteloos als hij.
.
Ben meer een combi tussen Joost en Menno.
Anders word je mod van het Idols forumquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Anders ga je jezelf vergelijken met Big Brother!
Das een leuke test juist.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Anders ga je jezelf vergelijken met mensen uit Big Brother!
Ik hou wel van irritantquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel net zo irritant als hij![]()
Ik ga slapen en hopen dat ze Nathalie eruit schoppen morgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Anders word je mod van het Idols forum!
quote:Ik wil mijn excuses aanbieden voor het topic in FOK! Dit is niet zoals wij met mensen omgaan. Ik schaam me als SHO-mod voor dat topic. Verder is jouw muziek echt goed dus laat je niet gekmaken en ga zo door Thomas. Je bent ook altijd welkom op FOK! Liefs van een Eindhovense fan!
Wel UBER tof, dat spoilertopic. Welk genie dat geOPend heeft...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het spoilertopic lees ik dus ook niet, maar BVO plaatste de spoiler hier in ShowChat...
Thomas Berge? Gokje hoor...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
Jullie willen niet weten wie Cc gemaild heeft vandaag
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
missBliss!.
12 December komt er een nieuwe live DVD van Muse uit!!
Duiveltjaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
Jullie willen niet weten wie Cc gemaild heeft vandaag
Vandáár die mail!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef BVO het volgende:
Copycat!Ben je fan van Thomas Berge?!?!
.
[..]
Leg het nou eens even goed uit, want ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 24 november 2005 08:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandáár die mail!
Ik had al zo'n chocoladeletterbruin vermoeden.
Maar hij mailt dus inderdaad iedereen terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |