Jammer, ik had gehoopt dat je hup hup, bagger, slotje zou plaatsen en daarmee een topic van een paar maanden oud zou kickenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Last post:
3 juli 2005.
Jeez, jij zou dus echt never nooit een goede mod kunnen worden!!!!!:R
:R!!!11111
Haha... jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook....en duiveltja een meisje.....
![]()
Tot 2 weken terug had ik dat ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook....en duiveltja een meisje.....
![]()
Geweldig!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Journaallezers klagen over seksgrappen BNN
Kinderachtig zeg.
ondanks z'n onderschrift??quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tot 2 weken terug had ik dat ook
Ik vond de grap gisteren juist zo leuk.quote:
En dit maakt mij dus een goede mod.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt dat je hup hup, bagger, slotje zou plaatsen en daarmee een topic van een paar maanden oud zou kicken
![]()
Whehe, ik vond het altijd wel grappig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Kinderachtig zeg.
Ik kan me er eigenlijk wel in vinden. Bij de meeste andere programma's had het wel gekund, maar niet bij het journaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Kinderachtig zeg.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gratis ook wel, hoor.
Als je het wilt, tenminste..
Dagdag! Doe je zelf nog een pleziertje en zet een leuk deuntje van KUS opquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
ik ga jullie verlaten
[drama] * zingt: Afscheid nemen bestaat niet [/drama]
Bij andere programma's valt de grap juist helemaal weg. Maar ik snap het wel van de NOS.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk wel in vinden. Bij de meeste andere programma's had het wel gekund, maar niet bij het journaal.
dat ga ik wel in de auto zingen, om warm te blijven.......quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:26 schreef Airelle het volgende:
Dagdag! Doe je zelf nog een pleziertje en zet een leuk deuntje van KUS op.
Bonne nuit!.
Tja, je kunt niet gniffelend vertellen dat er weer eens 14 doden zijn gevallen bij een aanslag op een bruiloft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bij andere programma's valt de grap juist helemaal weg. Maar ik snap het wel van de NOS.
Whaha, merci beaucoupquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ga ik wel in de auto zingen, om warm te blijven.......
je t'embrasse, grosses bises![]()
Die keren dat ik Spuiten & Slikken helemaal heb gezien hoefde die nieuwslezer nooit echt te lachen c.q. gniffelen maar vond hij/zij het eerder irritant.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet gniffelend vertellen dat er weer eens 14 doden zijn gevallen bij een aanslag op een bruiloft.
Nogal ja. 'Tis die a.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn medemod hier schijnt ook een genderbendernick te hebben.
Nee.quote:
quote:
Wat is GVH? Klinktquote:Op woensdag 23 november 2005 09:15 schreef Dizer het volgende:
1. ShowChat
2. DVD SlowChat
3. Pauzeknop
4. The Blue Room (wel aan het verwateren)
5. V&A Feedback (is ook SlowChat tegelijk..)
6. GVH Slowchat
6 Dus![]()
GVH =quote:Op woensdag 23 november 2005 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is GVH? Klinkt!
Hm, misschien moet ik ook maar eens BlueRoomChatten... Ik sta toch al vét hoog in de IDO-postaantallen![]()
Of doe ik dat alquote:Op woensdag 23 november 2005 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik ook maar eens BlueRoomChatten... Ik sta toch al vét hoog in de IDO-postaantallen![]()
DON'T LEAVE ME!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
GVH =Gadgets, Video en HiFi
Mijn nieuwe favoriete subforum
Ik ga naar school
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:30 schreef Copycat het volgende:
En de R&P Slowchat dan, hè, hè, hè, hè???
Ik geloof dat ik toe ben aan een tweedeen een eerste
.
Goedemorgen ook, hoor.
Lekker is dat hè! Wel lullig voor je projectgroep natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 09:40 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben stout.
Moet eigenlijk naar school voor me project groep maar ik ga niet!!![]()
![]()
![]()
Krijg ik straks misschien!
![]()
Lekker die spank of..quote:Op woensdag 23 november 2005 09:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekker is dat hè! Wel lullig voor je projectgroep natuurlijk![]()
Ja.quote:
Ik kan het ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Moet ik dan negen uur niet roken?
Dan sterf ik af.
Zal best. Maar ik trek dat dus echt niet. Dan word ik harstikke nerveus en sjaggo.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:54 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan het ook.Weet je hoe lekker een peuk is aan het einde van een lange werkdag!?
![]()
Ach mens, vertrek toch naar Amerika!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:25 schreef bar_rel het volgende:
!!!!!opdrachten, ik stop echt met die opleiding
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |