Deze is eerder.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
ShowChat #543: De woeste krullen van LeBeau! :9~
wat kort door de bocht.................quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:43 schreef LeBeau het volgende:
Ze ging alleen af op m'n gekwijl over Robin van Idols 2, blijkbaar.
Zhenar doet het voor een perziksnoepje!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat kort door de bocht.................![]()
btw: Babette doet het ook voor geld
Ik ook!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zhenar doet het voor een perziksnoepje!![]()
Ik vrat mij daarmee vol in de UB... lekker met het zakje kraken, met een zoete beloning voor het irriteren van andere stiltezoekers!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook!!
Daar heb ik me op de middelbare school helemaal vol mee gestopt.![]()
quote:
LIJDEN ZUL JE!~!!!!111!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Shit![]()
Nu ben ik hulpvaardig en zit ik weer 300 posts aan een topic vast
Buup, doe eens lief en haal deze en mijn 1e post weg ajb
Nee, blijven zul je!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]![]()
Shit![]()
Nu ben ik hulpvaardig en zit ik weer 300 posts aan een topic vast
Buup, doe eens lief en haal deze en mijn 1e post weg ajb
Hoeft ook niet met geld.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef Copycat het volgende:
Als je maar niet denkt dat ik je ga betalen voor dat slotje, BupaHo!
En àls er al wat wordt weggehaald, dan doen Duiveltja of ik dat wel, ja!quote:
Waarom zou ik die niet kennen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Airelleke dacht dat jij een meisje was???
maar..... ze kent d'r Franse woordjes toch wel!??!?!
* Babette raakt helemaal van streek
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LIJDEN ZUL JE!~!!!!111!!![]()
!
hoi Manneke Pils,
Welkom in het SHO Slowchattopic.
In de eerste plaats bedankt voor het linken naar het dubbele topic.
Verder wil ik je graag welkom heten in deze kliek en ik hoop dat je er veel plezier beleeft.
groetjes,
Zhenar
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
Bupa, het valt me wel op dat je sinds je verjaardag een aantal nieuwe interesses hebt ontwikkeld
Oh een luiequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Luie.
En hoe kan je zeggen dat je geen doos bent als je ooit dacht dat ik een vrouw was?![]()
Hij heeft net nog een slotje gezet in jullie afdeling terwijl Knowall (!!) in ONZ weer is vrijgelaten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En àls er al wat wordt weggehaald, dan doen Duiveltja of ik dat wel, ja!
Grmbll !@@!&$$**&!!@!!
Zo! Is dat subtiel of is dat subtiel!
Knowall?!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij heeft net nog een slotje gezet in jullie afdeling terwijl Knowall (!!) in ONZ weer is vrijgelaten!
omdat LE en BEAU allebei vrij mannelijk is.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef Airelle het volgende:
Waarom zou ik die niet kennen?
Tadaaaaaquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Knowall?!!!
Neeeeeee!!!!! Daar gaat mijn leven!
![]()
![]()
Werken voor je geld jij!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:46 schreef knowall het volgende:
Dus. Als m'n IP-ban door ook nog af ken, kan ik met 'n gerust hart de tweede helft van Ajax gaan kijken. 8)
Bedankt nog.
yep, "woorden" alsquote:
vast niet, maar sindsdien verzwijg je 't niet meer.................quote:Dat is niet begonnen na mijn verjaardag hoor.
Oh daar had ik toen helemaal niet naar gekeken. Daarbij is het niet raar als je als meisje een jongensnaam neemtquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat LE en BEAU allebei vrij mannelijk is.....![]()
de combinatie daarentegen......
Zie je wel, zie je wel, zie je wel, zie je wel, zie je wel!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij heeft net nog een slotje gezet in jullie afdeling terwijl Knowall (!!) in ONZ weer is vrijgelaten!
van ieder ander had ik 't excuus gepikt, maar van zo'n medefransofiel als jij......quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:05 schreef Airelle het volgende:
Oh daar had ik toen helemaal niet naar gekeken.
Beautje is ook wel heel cute natuurlijkquote:En z'n gekwijl was echt te cute hahaha.
Sorry.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, "woorden" alsen
en
kwamen voorheen niet in jouw woordenboek voor.....
[..]
vast niet, maar sindsdien verzwijg je 't niet meer.................![]()
hm ik doe niet aan fotoboeken dus dat moet ik dan maar van je aannemen....quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik gebruikte die "woorden" al vaker, hoor.Maar toen alleen nog in mijn fotoboek bij mijn vrouwelijke fans. [afbeelding]
het staat je nietquote:En nu moet de rest er soms ook aan geloven..
Merde!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
van ieder ander had ik 't excuus gepikt, maar van zo'n medefransofiel als jij......![]()
Dat is zeker waar. Ik heb bij meer fokkers moeite met de geslachtsbepaling trouwensquote:Beautje is ook wel heel cute natuurlijk![]()
Wauw! Jij kunt echt goed tussen de regels lezen!quote:
hier nog éénquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef Airelle het volgende:
Dat is zeker waar. Ik heb bij meer fokkers moeie met de geslachtsbepaling trouwens.
Toen jij nog Dunn0w was dacht ik dat je een mannetje wasquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Merde!. Ik dacht daar praat ik me wel even uit
.
[..]
Dat is zeker waar. Ik heb bij meer fokkers moeite met de geslachtsbepaling trouwens.
Ach, vraag het aan een willekeurige vrouwelijke Fok!ster en ze zal het beamen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik doe niet aan fotoboeken dus dat moet ik dan maar van je aannemen....
Ach, ik hoor mijn fans anders niet zeuren, babs.quote:het staat je niet
Oh, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef Zhenar het volgende:
Toen jij nog Dunn0w was dacht ik dat je een mannetje was![]()
Last post:quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hup, sluiten die hap, maak een statement! --> Spoedcursus ONZ-mod.
Familiekwaaltje dus. Helemaal mee eens... en je moet het ook nog eens bewijzen middels een fotootje in je FB.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier nog één
da's iets wat gewoon verplicht in het profiel moet worden ingevuld![]()
Ik ben dan ook erg stoerquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik helemaal niet.
Ik dacht ook dat Dunn0w een vent was...
dat laatste hoeft dan weer nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
Familiekwaaltje dus. Helemaal mee eens... en je moet het ook nog eens bewijzen middels een fotootje in je FB.
ik ook....quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef Airelle het volgende:
Ik ben dan ook erg stoer. Ik dacht ook altijd dat Skaai een jongen was
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |