Nee.quote:
quote:
Wat is GVH? Klinktquote:Op woensdag 23 november 2005 09:15 schreef Dizer het volgende:
1. ShowChat
2. DVD SlowChat
3. Pauzeknop
4. The Blue Room (wel aan het verwateren)
5. V&A Feedback (is ook SlowChat tegelijk..)
6. GVH Slowchat
6 Dus![]()
GVH =quote:Op woensdag 23 november 2005 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is GVH? Klinkt!
Hm, misschien moet ik ook maar eens BlueRoomChatten... Ik sta toch al vét hoog in de IDO-postaantallen![]()
Of doe ik dat alquote:Op woensdag 23 november 2005 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik ook maar eens BlueRoomChatten... Ik sta toch al vét hoog in de IDO-postaantallen![]()
DON'T LEAVE ME!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
GVH =Gadgets, Video en HiFi
Mijn nieuwe favoriete subforum
Ik ga naar school
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:30 schreef Copycat het volgende:
En de R&P Slowchat dan, hè, hè, hè, hè???
Ik geloof dat ik toe ben aan een tweedeen een eerste
.
Goedemorgen ook, hoor.
Lekker is dat hè! Wel lullig voor je projectgroep natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 09:40 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben stout.
Moet eigenlijk naar school voor me project groep maar ik ga niet!!![]()
![]()
![]()
Krijg ik straks misschien!
![]()
Lekker die spank of..quote:Op woensdag 23 november 2005 09:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekker is dat hè! Wel lullig voor je projectgroep natuurlijk![]()
Ja.quote:
Ik kan het ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Moet ik dan negen uur niet roken?
Dan sterf ik af.
Zal best. Maar ik trek dat dus echt niet. Dan word ik harstikke nerveus en sjaggo.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:54 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan het ook.Weet je hoe lekker een peuk is aan het einde van een lange werkdag!?
![]()
Ach mens, vertrek toch naar Amerika!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:25 schreef bar_rel het volgende:
!!!!!opdrachten, ik stop echt met die opleiding
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |