dat is pas 3 keer gevraagdquote:
ik lach je toe mon cheriequote:
Sorry hoor, dat ging per ongelukquote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef PeRi het volgende:
Nou nou wat een grap.
Je hebt nu ook allemaal leuke knopjes enzo ?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ging per ongeluk. Ik dacht dat dat toch niet kon, omdat in MED niemand postrechten heeft.
.
Ik welquote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Stond MED ineens in myactive(geen prscr. van helaas.)
Prutser.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:41 schreef timbob het volgende:
Einde onderzoek
Bedankt voor jouw medewerking. De resultaten zijn naar je gemaild op het e-mailadres ahe@nbjns.fyg.
ja verdomme bupa!
daar had je me wel ff voor kunnen waarschuwen!
nu weet ik nog niks
ik moest ook al over m'n leeftijd liegenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Prutser.
Je moet ook niet liegen..
Oud nieuwsquote:Op woensdag 23 november 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeeezus!!
Limp Bizkit heeft een nieuw nummer. Home Sweet Home/Bittersweet Symphony. Jawel, een halve cover van The Verve.
Hoe durven ze!.
.
.
En nu wel in het goede topic..
Mooi hequote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert naar Rafaella - Beautiful Surprice![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Mooi he.
In dat theater zag ze er wel zó lekker uit![]()
.
Verdomme, waarom lees ik die spoiler dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Mooi he.
In dat theater zag ze er wel zó lekker uit![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Dat doe je altijdquote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Verdomme, waarom lees ik die spoiler dan ook!
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen schuld Svurno.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ja, maar ik zat nou net dat spoilertopic niet te lezen in IDO. Gaat ie het hier zeggen.quote:
Als ik op een Raffaela-reactie reageer met spoilertags wéét je dat er zoiets in kan staan. Je lijkt nu net op Anitaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat nou net dat spoilertopic niet te lezen in IDO. Gaat ie het hier zeggen..
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]Ja maar je kan het op 2 manieren lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat laatste wist ik inderdaad
Friends don't let friends remain beardless...
Ik wist toch niet wat er in zou staan.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik op een Raffaela-reactie reageer met spoilertags wéét je dat er zoiets in kan staan. Je lijkt nu net op Anita.
Mee eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik op een Raffaela-reactie reageer met spoilertags wéét je dat er zoiets in kan staan. Je lijkt nu net op Anita.
Als je maar niet denkt dat we dat topic gaan volspammenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef BVO het volgende:
Ik heb een nieuw Idolstopic klaarstaan.
Maar het is een mooie met linkjes en zoquote:Op woensdag 23 november 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat we dat topic gaan volspammen!
Ja, en met Raffaela in de TT waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar het is een mooie met linkjes en zo.
Is dat niet het hele idee achter spoiler topics?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist toch niet wat er in zou staan..
Ja, het spoilertopic lees ik dus ook niet, maar BVO plaatste de spoiler hier in ShowChat...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee achter spoiler topics?
Tags, eikel.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee achter spoiler topics?
Ja, daar doelde ik ook op.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het spoilertopic lees ik dus ook niet, maar BVO plaatste de spoiler hier in ShowChat...
Jaja, het hele forum moet weten van je blamage Svenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[MED] Verdwenen post of topic?!
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd van "He shit, nu lees ik hem opeensquote:
'altijd'quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd van "He shit, nu lees ik hem opeens".
![]()
.
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, het hele forum moet weten van je blamage Sven
Paar keer alquote:
Tuurlijk volg ik het nogquote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Paar keer al.
Volg je Idols eik nog??
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk volg ik het nog![]()
Er zit alleen zo weinig bij![]()
Ook weinigquote:Op woensdag 23 november 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Quabedoel je dan?
.
quote:
Misschien ben ik wel net zo irritant als hijquote:Op woensdag 23 november 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Ah, ik vind er wel een paar goeden tussenzitten... al kan je dat idd meestal pas echt beoordelen bij de workshops.
Ik had het wel verwacht, ik kan net zo oeverloos ouwehoeren als hij.. Ben alleen niet zo schaamteloos als hij.
.
Ben meer een combi tussen Joost en Menno.
Anders word je mod van het Idols forumquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Anders ga je jezelf vergelijken met Big Brother!
Das een leuke test juist.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Anders ga je jezelf vergelijken met mensen uit Big Brother!
Ik hou wel van irritantquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel net zo irritant als hij![]()
Ik ga slapen en hopen dat ze Nathalie eruit schoppen morgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Anders word je mod van het Idols forum!
quote:Ik wil mijn excuses aanbieden voor het topic in FOK! Dit is niet zoals wij met mensen omgaan. Ik schaam me als SHO-mod voor dat topic. Verder is jouw muziek echt goed dus laat je niet gekmaken en ga zo door Thomas. Je bent ook altijd welkom op FOK! Liefs van een Eindhovense fan!
Wel UBER tof, dat spoilertopic. Welk genie dat geOPend heeft...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het spoilertopic lees ik dus ook niet, maar BVO plaatste de spoiler hier in ShowChat...
Thomas Berge? Gokje hoor...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
Jullie willen niet weten wie Cc gemaild heeft vandaag
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
missBliss!.
12 December komt er een nieuwe live DVD van Muse uit!!
Duiveltjaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
Jullie willen niet weten wie Cc gemaild heeft vandaag
Vandáár die mail!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef BVO het volgende:
Copycat!Ben je fan van Thomas Berge?!?!
.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |