Is jequote:Op woensdag 23 november 2005 09:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik sta vooralsnog nog steeds niet op de lijst.
Ja, het is een Fok! meeting, geen specifieke forum meeting.. En 6 jaar fok+het huwelijk van D+K is toch wel een feestje waard lijkt me..quote:Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zet even een linkje in de SC van K&W. Levert misschien ook (nog) wel (g)(een) (aan)(af)(houding)(en)(melding)(en) op.
10 keer de woordwaardequote:Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zet even een linkje in de SC van K&W. Levert misschien ook (nog) wel (g)(een) (aan)(af)(houding)(en)(melding)(en) op.
Zeker! Done.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is een Fok! meeting, geen specifieke forum meeting.. En 6 jaar fok+het huwelijk van D+K is toch wel een feestje waard lijkt me...
Ik doe niet andersquote:Op woensdag 23 november 2005 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker! Done.
Heb wel blote vrouwen beloofd.
Dus als iemand daar nog even achteraan kan gaan...
Ik dacht dat jij dat al gedaan hadquote:Op woensdag 23 november 2005 09:54 schreef yvonne het volgende:
Oy! ChOas en cinnamon op de misschien-lijst!
Betekent toch niet dat de toegangs-prijs wordt verhoogd he?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker! Done.
Heb wel blote vrouwen beloofd.
Dus als iemand daar nog even achteraan kan gaan...
helaas, de toegangsprijs van de Coco's zal worden verdrievoudigdquote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Betekent toch niet dat de toegangs-prijs wordt verhoogd he?
Ik mod in principe niet in andermans fora.quote:
Das ook echt modden jaquote:Op woensdag 23 november 2005 09:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik mod in principe niet in andermans fora.
Het is jouw forum... wij mogen niet editten in andermans forum tenzij heel hoge nood...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat jij dat al gedaan had. Who put me in charge of this meeting?
Dan mag ik wel op de misschien lijstquote:Op woensdag 23 november 2005 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaas, de toegangsprijs van de Coco's zal worden verdrievoudigd.
Mits stampertje. Anders heb je er nog geen zak aan.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Maar je staat erbij hoor, schijfje citroen erbij??
Lui volk die modjesquote:Op woensdag 23 november 2005 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is jouw forum... wij mogen niet editten in andermans forum tenzij heel hoge nood...
En het toevoegen van mensen is nou niet echt van wereldbelang of wel?
*kutsmoezen zijn goed!
50 cent om te mogen stampen?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mits stampertje. Anders heb je er nog geen zak aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |