Ja, maar ik zat nou net dat spoilertopic niet te lezen in IDO. Gaat ie het hier zeggen.quote:
Als ik op een Raffaela-reactie reageer met spoilertags wéét je dat er zoiets in kan staan. Je lijkt nu net op Anitaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat nou net dat spoilertopic niet te lezen in IDO. Gaat ie het hier zeggen..
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]Ja maar je kan het op 2 manieren lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat laatste wist ik inderdaad
Friends don't let friends remain beardless...
Ik wist toch niet wat er in zou staan.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik op een Raffaela-reactie reageer met spoilertags wéét je dat er zoiets in kan staan. Je lijkt nu net op Anita.
Mee eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik op een Raffaela-reactie reageer met spoilertags wéét je dat er zoiets in kan staan. Je lijkt nu net op Anita.
Als je maar niet denkt dat we dat topic gaan volspammenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef BVO het volgende:
Ik heb een nieuw Idolstopic klaarstaan.
Maar het is een mooie met linkjes en zoquote:Op woensdag 23 november 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat we dat topic gaan volspammen!
Ja, en met Raffaela in de TT waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar het is een mooie met linkjes en zo.
Is dat niet het hele idee achter spoiler topics?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist toch niet wat er in zou staan..
Ja, het spoilertopic lees ik dus ook niet, maar BVO plaatste de spoiler hier in ShowChat...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee achter spoiler topics?
Tags, eikel.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee achter spoiler topics?
Ja, daar doelde ik ook op.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het spoilertopic lees ik dus ook niet, maar BVO plaatste de spoiler hier in ShowChat...
Jaja, het hele forum moet weten van je blamage Svenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[MED] Verdwenen post of topic?!
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd van "He shit, nu lees ik hem opeensquote:
'altijd'quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd van "He shit, nu lees ik hem opeens".
![]()
.
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, het hele forum moet weten van je blamage Sven
Paar keer alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |