Tuurlijk volg ik het nogquote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Paar keer al.
Volg je Idols eik nog??
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk volg ik het nog![]()
Er zit alleen zo weinig bij![]()
Ook weinigquote:Op woensdag 23 november 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Quabedoel je dan?
.
quote:
Misschien ben ik wel net zo irritant als hijquote:Op woensdag 23 november 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Ah, ik vind er wel een paar goeden tussenzitten... al kan je dat idd meestal pas echt beoordelen bij de workshops.
Ik had het wel verwacht, ik kan net zo oeverloos ouwehoeren als hij.. Ben alleen niet zo schaamteloos als hij.
.
Ben meer een combi tussen Joost en Menno.
Anders word je mod van het Idols forumquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Anders ga je jezelf vergelijken met Big Brother!
Das een leuke test juist.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Anders ga je jezelf vergelijken met mensen uit Big Brother!
Ik hou wel van irritantquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel net zo irritant als hij![]()
Ik ga slapen en hopen dat ze Nathalie eruit schoppen morgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Anders word je mod van het Idols forum!
quote:Ik wil mijn excuses aanbieden voor het topic in FOK! Dit is niet zoals wij met mensen omgaan. Ik schaam me als SHO-mod voor dat topic. Verder is jouw muziek echt goed dus laat je niet gekmaken en ga zo door Thomas. Je bent ook altijd welkom op FOK! Liefs van een Eindhovense fan!
Wel UBER tof, dat spoilertopic. Welk genie dat geOPend heeft...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het spoilertopic lees ik dus ook niet, maar BVO plaatste de spoiler hier in ShowChat...
Thomas Berge? Gokje hoor...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
Jullie willen niet weten wie Cc gemaild heeft vandaag
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
missBliss!.
12 December komt er een nieuwe live DVD van Muse uit!!
Duiveltjaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
Jullie willen niet weten wie Cc gemaild heeft vandaag
Vandáár die mail!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef BVO het volgende:
Copycat!Ben je fan van Thomas Berge?!?!
.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |