quote:Op woensdag 23 november 2005 09:30 schreef Copycat het volgende:
En de R&P Slowchat dan, hè, hè, hè, hè???
Ik geloof dat ik toe ben aan een tweedeen een eerste
.
Goedemorgen ook, hoor.
Lekker is dat hè! Wel lullig voor je projectgroep natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 09:40 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben stout.
Moet eigenlijk naar school voor me project groep maar ik ga niet!!![]()
![]()
![]()
Krijg ik straks misschien!
![]()
Lekker die spank of..quote:Op woensdag 23 november 2005 09:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekker is dat hè! Wel lullig voor je projectgroep natuurlijk![]()
Ja.quote:
Ik kan het ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Moet ik dan negen uur niet roken?
Dan sterf ik af.
Zal best. Maar ik trek dat dus echt niet. Dan word ik harstikke nerveus en sjaggo.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:54 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan het ook.Weet je hoe lekker een peuk is aan het einde van een lange werkdag!?
![]()
Ach mens, vertrek toch naar Amerika!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:25 schreef bar_rel het volgende:
!!!!!opdrachten, ik stop echt met die opleiding
![]()
Denk je dat ik dat ga lezenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach mens, vertrek toch naar Amerika!
Blue Room #1 Uitkijken naar de 22stequote:Op woensdag 23 november 2005 09:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of doe ik dat al
Wat is de BlueRoom eigenlijk?![]()
Dizer dacht ik een meisje wasquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier nog één
da's iets wat gewoon verplicht in het profiel moet worden ingevuld![]()
Het schiet al op met die IDO-mod hequote:Op woensdag 23 november 2005 11:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Blue Room #1 Uitkijken naar de 22ste
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het schiet al op met die IDO-mod he??? Zaterdag zei je toch
?
Dat duurt nog minstens een maandquote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Ik denk alleen niet dat Tom het nog lang alleen kan, als straks de liveshows komen enzo.
.
Hela.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef BVO het volgende:
Ik weet het niet.. Ik denk alleen niet dat Tom het nog lang alleen kan, als straks de liveshows komen enzo.
.
Workshops zijn ook livequote:Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat duurt nog minstens een maand!!!
Nouja, we hebben wel vertrouwen in je kunnen hoor.quote:
Hehe, ik dacht al, wat duurt het lang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |