Das hier, Zhenar.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of doe ik dat al
Wat is de BlueRoom eigenlijk?![]()
Tof!quote:
Wat bedoel jequote:
Ik heb hem op 25 posts per pagiona staan.quote:
Raar, zo kreeg ik hem ook (even) te zien.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb hem op 25 posts per pagiona staan..
Zhenar ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb hem op 25 posts per pagiona staan..
Omdat BVO er naar linkte, en bij hem staat er een /25 achteraan de link dat tegen jouw PC zegt dat ie 25 posts per pagina weer moet geven.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Raar, zo kreeg ik hem ook (even) te zien.![]()
Jij snapt het.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat BVO er naar linkte, en bij hem staat er een /25 achteraan de link dat tegen jouw PC zegt dat ie 25 posts per pagina weer moet geven.![]()
Oh, zo stond het in zijn quote, dus vandaarquote:
Ach, soms is het wel interessantquote:Op woensdag 23 november 2005 14:05 schreef BVO het volgende:
Je kan aan de quotes zien op hoeveel posts per pagina iemand hem heb staan.. Dat wist ik niet.
. Niet dat het echt boeiend is, maar goed.
.
*verder gaat met leren.
Wel boeiend! Zo zie je welke psycho's hem op 25 zetten!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:05 schreef BVO het volgende:
Je kan aan de quotes zien op hoeveel posts per pagina iemand hem heb staan.. Dat wist ik niet.
. Niet dat het echt boeiend is, maar goed.
.
*verder gaat met leren.
Omdat hij BVO quotte nadat hij door BVO hierheen gelinkt was, le duh.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, zo stond het in zijn quote, dus vandaar
En wi hem op 70 hebben staan.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel boeiend! Zo zie je welke psycho's hem op 25 zetten!
Ja, dat snapte ik na je vorige bericht ook alquote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat hij BVO quotte nadat hij door BVO hierheen gelinkt was, le duh.![]()
Nu is het mijn fout dat je niet zo slim overkomt, wat mij drijft om dingen te verduidelijken?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik na je vorige bericht ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |