Denk je dat ik dat ga lezenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach mens, vertrek toch naar Amerika!
Blue Room #1 Uitkijken naar de 22stequote:Op woensdag 23 november 2005 09:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of doe ik dat al
Wat is de BlueRoom eigenlijk?![]()
Dizer dacht ik een meisje wasquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier nog één
da's iets wat gewoon verplicht in het profiel moet worden ingevuld![]()
Het schiet al op met die IDO-mod hequote:Op woensdag 23 november 2005 11:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Blue Room #1 Uitkijken naar de 22ste
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het schiet al op met die IDO-mod he??? Zaterdag zei je toch
?
Dat duurt nog minstens een maandquote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Ik denk alleen niet dat Tom het nog lang alleen kan, als straks de liveshows komen enzo.
.
Hela.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef BVO het volgende:
Ik weet het niet.. Ik denk alleen niet dat Tom het nog lang alleen kan, als straks de liveshows komen enzo.
.
Workshops zijn ook livequote:Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat duurt nog minstens een maand!!!
Nouja, we hebben wel vertrouwen in je kunnen hoor.quote:
Hehe, ik dacht al, wat duurt het lang.quote:
Nu pas?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:47 schreef Copycat het volgende:
Krijg nou tieten!
quote:
Britney Spears effect?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoewel, toen ik dertien was, was mijn bijnaam Ellen Foley... omdat zij ook geen tieten had.
Bij mij is het een paar jaar later meer dan goed gekomen.
quote:
quote:
Waarquote:
Ik ben de vierdequote:Op woensdag 23 november 2005 13:56 schreef Zhenar het volgende:Sven ook al mod!
Wauw, ShowChat is echt een kweekvijver voor mods!![]()
Tom_Tom, Bupatih, Svensational en ...quote:
Duiveltja...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tom_Tom, Bupatih, Svensational en ...
Wie is nummer 4?
Nee, static ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ben ik dus de enige die op kwaliteiten is uitverkoren?
Oh ja, natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ben ik dus de enige die op kwaliteiten is uitverkoren?
Oh, ik dacht dat hij er vanaf het begin al inzat.quote:
Bij Sven of in het algemeen?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind dat blauwe kleurtje maar eng
En dan baggeraars die extra gaan baggeren voor een groen kleurtje.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:43 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen er niet meer kleurtjes komen dan alleen blauw, rood en zwart?
Bijvoorbeeld (kots)groen voor baggeraars! Weet iedereen meteen "Oh, dat is een baggeraar, geen aandacht aan besteden!" En dan kunnen de mods makkelijker zien waar mogelijke opschoningsacties gewenst zijn: in de groene zone!
![]()
Bij Svenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij Sven of in het algemeen?
Want anders kan je beter niet in ShowChat komen lijkt me
Nah...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vanbinnen ben je gewoon diep teleurgesteld dat jij het niet geworden bent![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |