Niet als baggeraars minder privileges hebben... bijvoorbeeld geen smileys meer, niet meer kunnen quoten, geen plaatjes kunnen zien/posten, enz...quote:Op woensdag 23 november 2005 14:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En dan baggeraars die extra gaan baggeren voor een groen kleurtje.![]()
![]()
Dat zou al beter zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet als baggeraars minder privileges hebben... bijvoorbeeld geen smileys meer, niet meer kunnen quoten, geen plaatjes kunnen zien/posten, enz...
quote:
't zou wel het een en ander verklaren...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef Zhenar het volgende:
Erodome?
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:00 schreef pberends het volgende:
"This is probably the only airport in the world where you can stand on a beach and watch planes landing within 50 ft. over your head. "
echte foto:
[afbeelding]
http://www.qsl.net/pj7b/airport.html
Wat een stoelengedans.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
Static ging met Ripley, toen met Tom, toen met Duiveltja, ging toen weg en toen kwam Copycat op zijn plek.
Een paar strandballen tussen de motoren en the eagle has landed.quote:
Zwaar gephotoshopt.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:00 schreef pberends het volgende:
"This is probably the only airport in the world where you can stand on a beach and watch planes landing within 50 ft. over your head. "
echte foto:
[afbeelding]
http://www.qsl.net/pj7b/airport.html
Jij denkt dat je nu veilig zit? :’) Wacht maar… Wacht maar totdat de muziek weer begint te spelen! MUHAHAHAHAHAH!!!!!quote:
Zwaan was het toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Een paar strandballen tussen de motoren en the eagle has landed.
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:06 schreef Zhenar het volgende:
Jij denkt dat je nu veilig zit? :’) Wacht maar… Wacht maar totdat de muziek weer begint te spelen! MUHAHAHAHAHAH!!!!!![]()
Princess Juliana International Airport.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Zwaar gephotoshopt.!!
Ik zal het eens aan mijn neef vragen, dies piloot en vloog daar regelmatig heen.
Oh ik heb het haast niet gevolgd, maar dat vond ik toch wel zo'n doosquote:Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef BVO het volgende:
Heb d'r op m'n MSN hoor.
Uhuh, lijk wel een groupie.
[afbeelding]
Daarom dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh ik heb het haast niet gevolgd, maar dat vond ik toch wel zo'n doos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |