quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[23:05-00:40] Sandifort & Klaassen: Volgend jaar lach je d'r
Nee.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Hoezo, betekent dat dat ik niet mag kijken ofzo?
Ik ken dat liedje "Ik ben onzeker", en bij Kopspijkers vond ik ze ook altijd wel tof.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Maar ik vond je zo enthousiast, dus ik dacht dat je ze al eens eerder (in het theater) gezien had.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij staat in ieder geval bovenaan![]()
Ja, oké. Maar vergeet niet dat er twintig man aan hun teksten bij Kopspijkers heeft gewerkt. Het is niet enkel hun eigen inbreng bij hun imitaties.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken dat liedje "Ik ben onzeker", en bij Kopspijkers vond ik ze ook altijd wel tof.
Dat weet ik, maar toch denk ik dat het een goede show isquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar vergeet niet dat er twintig man aan hun teksten bij Kopspijkers heeft gewerkt. Het is niet enkel hun eigen inbreng bij hun imitaties.
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:32 schreef PeRi het volgende:
Dizer, is dat bij Van Leest dan ook de 2disc editie van Un long Dimanche?
Ja, ik wilde 'm ook al een tijdje terug kopen, maar gelukkig heb ik me bedacht, om te wachten. Ik ben wel genaaid met de LOTR Extended version, ik heb 'm voor het dubbele gekocht toen, van wat ie nu bij Bol.com is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
JaEn ik heb hem GVD toen voor 29,99 gehaald
Post dan nietquote:
Wanneer had je hem gekocht dan? Als het binnen zoveel weken is, kan je natuurlijk het weer terugsturen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, ik wilde 'm ook al een tijdje terug kopen, maar gelukkig heb ik me bedacht, om te wachten. Ik ben wel genaaid met de LOTR Extended version, ik heb 'm voor het dubbele gekocht toen, van wat ie nu bij Bol.com is.![]()
Meteen toen ie uitkwamquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer had je hem gekocht dan? Als het binnen zoveel weken is, kan je natuurlijk het weer terugsturen...
Ooh... dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb ook zo veel voor betaaldquote:
Het voelt echt zo ontzettend kut. Maar goed, wij hadden er wel eerder profijt van dan [de rest].quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh... dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb ook zo veel voor betaald
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het voelt echt zo ontzettend kut. Maar goed, wij hadden er wel eerder profijt van dan [de rest].
Slaap zequote:
Na LOTR heb ik het echt wel afgeleerd meteen te kopen, bij andere dvd's vond ik het niet zo erg, maar na LOTR, echt...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad
Maaruh, kijk eens naar die link van mijn dvd profiler in mijn sig...
Zie je al die dvd's... 75% daarvan heb ik meteen gekocht toen ze uitkwamen... en ik wacht zelf ook weinig.. zit nu op 4000 euro plus aan dvd's terwijl het misschien maar 2000 had kunnen zijn of zo
De sletquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Na LOTR heb ik het wel afgeleerd meteen te kopen.
En Skaai heeft zo'n tag omdat ze aanpapt met Dagonet, en ik niet..
Nee, een lushlutquote:
Burn baby burn...quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
Burn baby burn, disco infernaaaaaaaaa!
Ja, wat een domper was datquote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
Burn baby burn, disco infernaaaaaaaaa!
True.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
De imitaties zijn ook zonder schrijversteam wel goed, Buup.
Hans Teeuwen-grapjesquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 18 december 2005 03:27 schreef Christine het volgende:
Ik heb tom niet gezien.
quote:
Dat is een leuke smiley.quote:
Dat haar uitspraak kut wasquote:Op zondag 18 december 2005 09:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]Was helemaal te woepie wauw tof juist!
![]()
Owww.. ik dacht dat je haar opvoering bedoelde.quote:
Wat een bullshit zegquote:Op zondag 18 december 2005 12:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Owww.. ik dacht dat je haar opvoering bedoelde.![]()
Haar uitspraak was gewoon... eigen stijl.
Net als Britney. Die zegt "mai" ipv "me", zoals Sporty Spice ons zo haarfijn wist uit te leggen.
Een echt idool schikt zich niet naar conventies, maar creeert nieuwe conventies. Zoals "infernaaaaaaah!"![]()
Nee.quote:Op zondag 18 december 2005 12:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Sinds 6,5 jaar wel en daarvoor uit Emmen.
En dat wist je.
Echt nietquote:
Idd.quote:
Idd!quote:Op zondag 18 december 2005 12:13 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, jij zegt het dus dan mag het.
quote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 18 december 2005 14:08 schreef Bupatih het volgende:
Uurschop.
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
2 en een half uur schop!
Wat een perfecte schetsing van deze situatiequote:
Ach ja, de subtiele schopposts werken zo te zien niet.quote:Op zondag 18 december 2005 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een perfecte schetsing van deze situatie!
quote:Op zondag 18 december 2005 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een perfecte schetsing van deze situatie!
Dit vond ik er anders ook wel bij passen.quote:Het rustig kabbelen van het meertje is het enige waarneembare geluid in deze idyllische, bosrijke omgeving. Soms vliegt er een fiere zwaluw langs om voor het avondmaal van zijn gezin te zorgen. Maar voor de rest is het een serene bedoening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |