Een huiseendquote:Op zondag 18 december 2005 18:45 schreef longinus het volgende:
Ga hem voeren, eenden zijn leuke en lieve dieren en ik hebr al 9 jaar een huiseend.
Hij eet wel uit de hand, maar is niet makkelijk te pakken. Meestal houdt ie zich op afstand.quote:Op zondag 18 december 2005 17:58 schreef Kaatje_1406 het volgende:
Pak hem op en ga naar de dierenarts, zou ik zeggen![]()
Het ziet er erg raar uit, maar echt nat is het niet.quote:Op zondag 18 december 2005 18:42 schreef Marietje_34 het volgende:
Geen idee, maar haar voorkant ziet er raar uit, net alsof het nat is ofzo ? En dat hoort niet volgens mij. Zou je er niet even mee naar de DA of de vogelopvang ofzo?
Misschien klopt het wel wat je zegt, als ze zo tam is en niet met andere eenden is..ik vind het een beetje zielig wel
Nee hoor, ook al komt hij wel eens in huis, hij slaapt bij de kippen want rotzooi maken ze wel.quote:Op zondag 18 december 2005 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Een huiseend? Gaat ie dan niet vliegen enzo?
Zou het dan ingevallen vel zijn ofzo? Van het vermageren? Heb je 'm al bijgevoerd?quote:Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ziet er erg raar uit, maar echt nat is het niet.
Een huiseend van 9 jaar die bij de kippen slaaptquote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee hoor, ook al komt hij wel eens in huis, hij slaapt bij de kippen want rotzooi maken ze wel.
Besmettelijk voor andere eenden? Hoe krijg je dat eruit?quote:Op zondag 18 december 2005 19:40 schreef moussy het volgende:
Zo te zien heeft het beestje iig mijten/luis in zn veren
Ja, de eend is alleen moeilijk te bereiken. Niet echt assertief als je brood gooit.quote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zou het dan ingevallen vel zijn ofzo? Van het vermageren? Heb je 'm al bijgevoerd?
quote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee hoor, ook al komt hij wel eens in huis, hij slaapt bij de kippen want rotzooi maken ze wel.
Niet meer gezien, na die dag. Hij was duidelijk verdwaald.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het nu met hem/haar?
Kwestie van tot het voorjaar overleven lijkt me... als ie deze koude maanden al overleefd heeft maakt ie een goede kans. Gelukkig is er nog weinig ijs in de sloten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |