Z'n zusje natuurlijk.quote:
Nou vooruit, ik zal beloven niet te lachen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik hem inkoppen?
Nee, laat maar. Hij is best wel flauw.quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal beloven niet te lachen..
Het is een kwal jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:28 schreef Airelle het volgende:
Ik doelde op dat tweede punt ja. Ik denk het niet, ik vind hem minstens zo nietszeggend. Daarbij vind ik hem kwallerig en hypocriet. Een ik-waai-met-alle-winden-mee-persoon..
Jezuuuuuuuuus, lees je in ofzoquote:
Oh datquote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezuuuuuuuuus, lees je in ofzo!!!!! Zhenar heeft een halfzusje gekregen vandaag, dus ik wil weten of het van zijn vader of zijn moeder is
.
Ik vind niet dat je naar baby's moet verwijzen met 'het'.quote:
Alles beter dan "Ik vind vijfendertig euro als energie-compensatie niet genoeg" Bos.quote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is een kwal jaDat heeft ie echt over zich. Maar goed alles liever dan JP "zogenaamde normen en waarden" Balkenende.
Dat vind jij.quote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je naar baby's moet verwijzen met 'het'.
Ja kut, dat moest ik dus zeggen.quote:
You lost me herequote:Op maandag 12 december 2005 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/pommesrotweissx/
Wat snappie ik niet?quote:
het babietjequote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je naar baby's moet verwijzen met 'het'.
Ik offline? Ook één postquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Airelle, ga eens niet zoveel offtopic in ONM. En LeefbaarFok = wiv ja. Dat gezeur dat ie een broer is van wiv, is zo doorzichtig
.
Vind je 'm niet grappig???quote:
Offlinequote:
Uhuh, op het halfzusje van Zhenarquote:
ohquote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Vind je 'm niet grappig???
Het is een turks liedje, maar als je de klanken in het zweeds uitschrijft, dan gaat het over een stom spelletje met een hoed![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, op het halfzusje van Zhenar
Jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef timbob het volgende:
[..]
oh
maar ik ken dat hele liedje niet en ik snapte echt totaaaaal niet wat ze bedoelde
Ja, ik dussie ook nietquote:
kindertjes in afrika hebben helemaal geen fok!quote:
Dan zeg jij toch even dat er kleurverschil te zien is.quote:
Voor sarcasme. De gave om sarcasme en serieus uit elkaar te houden.quote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
Wat is er aan de hand atb en b?
Wat voor sensoren a?
Daar ben ik me van bewust.quote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
[..]
kindertjes in afrika hebben helemaal geen fok!
die hebben AIDS!
heb je daar wel 's aan gedacht?
Neuh. Beetje nutteloos, daar over zeiken.quote:Op maandag 12 december 2005 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan zeg jij toch even dat er kleurverschil te zien is.![]()
Oh nee, ben je nu ook te laat mee.![]()
Deze post moet ik even quoten, hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 20:47 schreef Airelle het volgende:
De gafe
quote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh. Beetje nutteloos, daar over zeiken..
Klik d'r eens op.quote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
He altijd de beste! Waarom geef je een link naar katja's site?!
.
Van mijn vader.quote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
Is het van je moeder?
quote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef Airelle het volgende:
Zie 'um eens multiculti zijn.
[afbeelding]
Vast wel ja. Maar JP vind ik niet hypocriet en WB welquote:Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef Dada het volgende:
[..]kijk dat is een zwaktebod. Zo zijn er honderden foto’s en filmpjes van Jeepee die lekker down is met de nikkers
Ik heb een gevoelige snaar geraakt met mijn postquote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
kindertjes in afrika hebben helemaal geen fok!
die hebben AIDS!
heb je daar wel 's aan gedacht?
enzo.
AIDS lijkt me trouwens echt een kutforum
Het is toch niet het "de kogel kwam van links" syndroom he?quote:Op maandag 12 december 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
Vast wel ja. Maar JP vind ik niet hypocriet. En WB wel.
Ik vrees het ook.quote:Op maandag 12 december 2005 21:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige snaar geraakt met mijn post
"Links is altijd fout en rechts altijd goed."quote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is toch niet het "de kogel kwam van links" syndroom he?
Volwassen mannen die besmet zijn met AIDS die baby’s verkrachten omdat ze denken dat hun AIDS dan verdwijntquote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
Ik vrees het ook.
Ook geen aangeleerde aversie jegens mensen die met bomen knuffelen? Of vegetarisch zijn? Of houden van protesteren?quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
"Links is altijd fout en rechts altijd goed."
Nee hoor zo erg is het nog net niet.. Al is mijn afkeer tegen WB de laatste jaren wel drastisch toegenomen
.
Die aversie heb ik niet. En laat ik me ook niet aanleren.quote:Op maandag 12 december 2005 21:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Ook geen aangeleerde aversie jegens mensen die met bomen knuffelen? Of vegetarisch zijn? Of houden van protesteren?
Ik vind Dada wel eenquote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die aversie heb ik niet. En laat ik me ook niet aanleren.
Waar bevind jij je eigenlijk binnen het politieke spectrum?.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:31 schreef Airelle het volgende:
D'66 is zo gek nog niet hoor. Al is het af en toe wel een net-niks partij. Beetje te weinig identiteit voor de meeste mensen, maar desondanks niet minder.... (op debestuurlijke vernieuwing
na).
Leukste lijsttrekker van dit momentquote:Op maandag 12 december 2005 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]Precies dat laatste!
![]()
Al vind ik Boris Dittrich wel een aimabele man. Maarja... daar bestuur je geen land mee.
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef timbob het volgende:
> POL
Het gaat over politiekquote:
En wat vindt je moeder ervan?quote:Op maandag 12 december 2005 21:10 schreef Zhenar het volgende:
Van mijn vader.
Die leeft niet meer.quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wat vindt je moeder ervan?
Dan vind ikquote:
Oh, sorry.quote:
Wat moet ik nou in ONZ?quote:
quote:
Nee, maar ik vond het er een beetje stom staan, die opmerking van mij.quote:
Ach, je wist toch ook niet beter. Gebeurt zo vaak dat mensen die "fout" maken.quote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het er een beetje stom staan, die opmerking van mij..
quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef Svensational het volgende:
Zeg, mag ik trouwens uit je sig? Het is zo irritant als ik een post van mezelf wil terugvinden
.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Zhenar staat gelijk aan: tofheid..
Geen flauw idee. Ik weet niets van politiek.quote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef Airelle het volgende:
Waar bevind jij je eigenlijk binnen het politieke spectrum?.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die is leuk! Die ga ik in m'n nieuwe sig gebruiken!
![]()
Goed! Het is (nog) geen druktemaker (was ik ook niet als baby), ze slaapt rustig, eet goed en vindt het verschrikkelijk interessant om haar hoofdje met haar handen te verkennen. Haar grootste hobby is om zo'n groot mogelijk deel van haar hand in haar mondje te stouwen en het record staat op drie vingers tegelijkquote:Op maandag 12 december 2005 22:07 schreef Copycat het volgende:
k ga 5 januari naar Turks Fruit.
Goeienavond ook, allen.
Hoe is het met je babysistah, Zhenah?![]()
Zeg, mag ik trouwens in je sig?quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg, mag ik trouwens in je sig?Ik geil erop wanneer ik in iemands sig sta.
Oké:quote:Op maandag 12 december 2005 22:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Had dat nu maar aan mij gevraagd.
Ik sta in niemands sigquote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe niet aanquote:Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké:
Zeg, mag ik trouwens in je sig? Ik geil erop wanneer ik in iemands sig sta
.
Maak daar maar 'tweede kneus' van.quote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik doe niet aantweede keus
verzoekjes!
![]()
quote:
De veronderstelling dat je erin komt is al grappig genoeg!!!!11!!! "(quote:Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Maar dan moet ik zeker eerst een grapje maken, voordat ik erin kom?
Bedankt, hè! Nu heb ik cola gemorst!quote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak daar maar 'tweede kneus' van.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt, hè! Nu heb ik cola gemorst!
Lach niet! Wel drie slokken van het heilige goedje naar de Filistijnen!quote:
Neuh, Bridgets playboypics zijn veul interessanterquote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar zoals Dada zou relativeren:quote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lach niet! Wel drie slokken van het heilige goedje naar de Filistijnen!
IK KAN TOCH GEEN SMILEYS ZIEN!!!!quote:
MAAR M'N SIG WEL!!!1!!!!quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK KAN TOCH GEEN SMILEYS ZIEN!!!!![]()
!
Ow ja, dat sloeg nergens op.quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
Haal dat [quote] eens uit je sig joh!
Doe het dan ook niet met Paint.quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Het resultaat van inkleuren met Paint..
Ik vind het tof!quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Het resultaat van inkleuren met Paint..
Waarmee danquote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet met Paint..
Jaquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Fok! is ook zó traag bij mij, dat het geen nut meer had mn bericht te editten![]()
trouwens.
Ja, ik dus niet.quote:
Nou, pass dat originele plaatje maar even door, dan doe ik het wel.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind MissB's kerstavatar veel leuker dan die stomme sint avatar.
http://i11.photobucket.co(...)ional/fruitmand2.jpgquote:Op maandag 12 december 2005 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, pass dat originele plaatje maar even door, dan doe ik het wel..
Schiet op, kwartelkut. Ik heb niet de hele dag de tijd!quote:Op maandag 12 december 2005 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, pass dat originele plaatje maar even door, dan doe ik het wel..
quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind MissB's kerstavatar veel leuker dan die stomme sint avatar.
Photobucket deed stom en zulksquote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schiet op, kwartelkut. Ik heb niet de hele dag de tijd!
Jij vindt MissB stom?quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schiet op, kwartelkut. Ik heb niet de hele dag de tijd!
De zin was nog niet afquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Graag gedaan. Super de Boer.
*quote*quote:Op maandag 12 december 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
De zin was nog niet af!
Ik vind MissB veel stommer als.... (maak af)
Die valt idd een beetje tegen ja!. Ik was al de hele avond aan het zoeken naar een lege fruitmandquote:Op maandag 12 december 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Ik had eerst deze getekend in Paint, maar ik vond hem maar matig.
Jij stuurde mij die link met een plaatje van die grootte...quote:Op maandag 12 december 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
.
Heb je de grote versie niet meer?
Dat is goed hoorquote:
Hij is zaterdag nieuw geïnstalleerdquote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Ga trouwens je compu eens AdAwaren ofzo!Bij mij draait Fok! nl. prima
Lul je er maar uit.quote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is goed hoor.
"Ik vind MissB veel stommer als zij haar haar opgestoken heeft"
![]()
Ik heb ook Chello en heb nergens last van.quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij is zaterdag nieuw geïnstalleerd
Volgens Yvonne ligt het aan Chello, niks aan te doen dus.
Serieusquote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij stuurde mij die link met een plaatje van die grootte....
Hmm... opzich best netjes.quote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is goed hoor.
"Ik vind MissB veel stommer als zij haar haar opgestoken heeft"
![]()
Altijd weer die stomme pberendsquote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Serieus???
Oh, dat komt omdat pb 'm van .bmp verkleint naar .jpg..
Het is zoquote:
Wel. MissBi is stommer dan twéé MissBabes.quote:Op maandag 12 december 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is zo!
Want MissB is helemaal niet stommer dan iemand anders!
Was te verwachtenquote:Op maandag 12 december 2005 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Altijd weer die stomme pberends!
Whehequote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel. MissBi is stommer dan twéé MissBabes.
Groot.quote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was te verwachten
Hoe ziet ie eruit als je 'm vergroot?
Nee, het is alleen in bepaalde gebieden, dat maakt het zo raar.quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb ook Chello en heb nergens last van.
Ik heb geen moeite met een MissBi hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is ie dan vet onscherp enzoquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is ie dan vet onscherp enzo?
Er is maar 1 MissBi/MissBabe/Whateverquote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in zo'n gat als Zwijndrecht woont.quote:Op maandag 12 december 2005 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, het is alleen in bepaalde gebieden, dat maakt het zo raar.
En het lijkt alleen Fok! te zijn, nu.nl is heel snel bijvoorbeeld.. Maar ik zag bij HW dat Fok! razendsnel is jaalleen niet hier dus
Ik dacht dat het regio Rotterdam was met de problemen..quote:Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in zo'n gat als Zwijndrecht woont.
lief meisjequote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef Bupatih het volgende:
Zo, nog even om Sven op te geilen:
[[url=http://fotoboek.fok.nl/userpics/72347_Handstand.jpg]afbeelding][/url]!
Doei, doei.Welterusten. Enzo.
Ik dacht eerst even dat dat Tania wasquote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef Bupatih het volgende:
Zo, nog even om Sven op te geilen:
[[url=http://fotoboek.fok.nl/userpics/72347_Handstand.jpg]afbeelding][/url]!
Doei, doei.Welterusten. Enzo.
Heb ik ook weleensquote:Op maandag 12 december 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht dat het regio Rotterdam was met de problemen..
Maar goed, na een week ben ik het wel zat
Maar nu niet? Ik heb het al sinds afgelopen maandag dusquote:
Nu loopt alles goed hierquote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar nu niet? Ik heb het al sinds afgelopen maandag dus![]()
Dat dus.quote:Op maandag 12 december 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
te flauw en te niet leuk?
MB zet graag elke discussie naar haar handquote:
Tania is veel mooierquote:Op maandag 12 december 2005 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat dat Tania was.
De had Bupatih al gemaakt, en die was ook niet bijster grappig iddquote:Op maandag 12 december 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
En wie van de twee is Zhenar en wie is het halfzusje?
Of is die ook te flauw en te niet leuk?
Bedankt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:53 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]Gefeli!
Wat een leukerd is ze
. Heeft ze al een naam?
College...quote:
quote:
quote:
ik snap je nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Dat zijn dus net zulke foto's als Bupa's fans?![]()
Moet je Bupatih's fotoalbum maar eens bekijken.quote:
ik doe niet aan fb'squote:Op dinsdag 13 december 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
Moet je Bupatih's fotoalbum maar eens bekijken.![]()
En ik doe niet aan uitleggen!quote:
Neequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen jullie niet een leuk gesprek gaan voeren ofzo?!Dan ik ik dat straks teruglezen als ik even een break nodig heb en dan meewarig glimlachend mijn hoofdschudden, terwijl ik denk "Die MB en LB toch, wat een stel
wat een stel...".
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik kan wél vertellen dat er hier tegenover mijn raam een kat heel hoog in een boom (vast?) zit. Ik denk dat hij gevlucht is voor het witte buurmonster(kat die alle andere katten in de buurt terroriseert).
Oh en mijn kat moet vanavond naar de dierenarts voor zn poot... wat ook vást is veroorzaakt door bovengenoemde grafkat
an·ta·go·nist (de ~ (m.), ~en)quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wauw, een post met een plot, een antagonist en een open einde… hoe tof! Da’s nog veel beter dan zo’n suf gesprek met LeBeau!
![]()
Ik bedoelde de "bad guy", die witte kat!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
an·ta·go·nist (de ~ (m.), ~en)
1 voornaamste, felste tegenstander in een conflict <=> protagonist
2 spier waarvan de werking die van een ander opheft
an·ta·go·nis·tisch (bn.)
1 als of van antagonisten => tegen
Ja...
Oooh ja, dat is echt een kutbeestquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde de "bad guy", die witte kat!![]()
![]()
Vertel mij wat!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Ja, je maakt nog eens wat mee met katten
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh ja, dat is echt een kutbeest
Vorige week hoorde ik dramatisch kattengejank dus ik keek uit het raam, zag ik dus die witte kat die boven onze kat zat, die op zn rug lagDus ik erheen om die witte weg te jagen.. Onze kat rent weg; gaat die witte er als een speer achteraan, waardoor onze kat de straat op rent en bijna onder een auto loopt
Ja, je maakt nog eens wat mee met katten
Dat is wel het juiste woord jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wat een kutkat!
![]()
Een echte antagonist dus!![]()
Neequote:Op dinsdag 13 december 2005 14:57 schreef babette21 het volgende:
willen jullie dat ik ga huilen ofzo
quote:
Sorrie!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:57 schreef babette21 het volgende:
willen jullie dat ik ga huilen ofzo
die wittere kat heeft beduidend meer last van de zwaartekracht dan de andere he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel het juiste woord ja
[afbeelding]
Dit is trouwens onze kat met hetlieve zusje
van die
antagonist
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb iets gemist en raak een gevoelige snaar met mn kattenverhalen?
mijn kat is no morequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:05 schreef Zhenar het volgende:
Hoe is het met jouw kat gegaan? Niet goed, vermoed ik zo?Of is er nog geen duidelijkheid...?
quote:
quote:
14,5.... veel te jong, vind ik zelfquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:10 schreef Zhenar het volgende:
Is 'ie een beetje oud geworden?
Dan lebber ik een extra bakkie uit vanavondquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
14,5.... veel te jong, vind ik zelf
we hebben d'r laten inslapen, d'r was echt niks meer van over![]()
heb me er ook wel op kunnen instellen, maar 't blijft raar:
ga ik straks bij m'n vader eten, is die kat er niet meer om de vlabakkies uit te lebberen...
maar juist door die 14,5 jaar [wat stiekem natuurlijk best oud is] weet je haast niet beter,quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:55 schreef Zhenar het volgende:
Maarja, kan me voorstellen dat het gewoon kut is. Het hele "huishoudelijke plaatje" verstoord, bah.
Maar 14,5 jaar is natuurlijk eigenlijk wel een mooie kattenleeftijd. Al zal dat jou niet veel uitmaken.
Ik had deze in mijn hoofd:quote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef timbob het volgende:
was deze grap al gemaakt (in welke vorm dan ook):
wat is er met de andere helft van zhenar's zusje gebeurt?
Die van mij zijn ook echt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Dat zijn dus net zulke foto's als Bupa's fans?![]()
Ik ga ook maar op huis aan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar juist door die 14,5 jaar [wat stiekem natuurlijk best oud is] weet je haast niet beter,
zo'n beest hoord dan idd gewoon bij 't plaatje....
vind 't maar 'n dooie boel nu, in 't ouderlijk huis [goeie woordkeus weer, Bet....]
maar goed, de ergste drama's heb ik er al om gehad hoor...
zolang ik maar geen andere katten zie he
nou ja, genoeg zielige verhalen.... de werkdag zit erop, time to go home
Hmm, mijn verhaal- en fotokeuze was dan wel slechtquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar juist door die 14,5 jaar [wat stiekem natuurlijk best oud is] weet je haast niet beter,
vind 't maar 'n dooie boel nu, in 't ouderlijk huis [goeie woordkeus weer, Bet....]
Niet dat het grappig was ofzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Gister lag ik in bed en toen kwam opeens een zinnetje in me op: "Vrouwen komen van Venus, mannen hebben een Penis"...dus ik vandaag googlen....1 resultaat! Iemand is me gewoon voor geweest!
Kut voor je Babsquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik ken het. Heel a-relaxed als iemand je pre-naäapt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet dat het grappig was ofzo.Maar toch!
Het gaat om het idee.
.
Ja! Jij natuurlijk helemaal blij dat je iets hebt bedacht, had iemand anders het eerder bedacht!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken het. Heel a-relaxed als iemand je pre-naäapt.![]()
!
Het is dan nog altijd met een koppelteken (-)quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken het. Heel a-relaxed als iemand je pre-naäapt.![]()
!
[edit]of is dat gewoon "preäapt"?[/edit]
Je bent gewoon niet up-to-datequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! Jij natuurlijk helemaal blij dat je iets hebt bedacht, had iemand anders het eerder bedacht!![]()
!
Zoiets overkwam me nou ook al met de telefoon! [afbeelding] Blijkt zoiets al meer dan honderd jaar te bestaan!
quote:
Whehequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Deze kwam ook pardoes in me op, toen ik in mijn knusse bedje lag:
"Een stekkerdoos naar zijn geaardheid vragen is nooit grappig".
Ha.Ha.Ha...quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Gaaf, als schijnt het nu wel weer kouder te wordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik wil ook
Maar ik mag donderdag en zondag weer
Je moet ook gaan slapen, wanneer je naar bed gaatquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Hoe subtielquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Je moet ook gaan slapen, wanneer je naar bed gaat
SAPRISTI!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Hoi Airellequote:
Je rechter hand (waarmee je je tennisracket vasthoudt..) die blijft meestal wel warm en zo, maar je linker hand die af en toe de bal heeft... laatst kon ik die amper bewegen van de kouquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gaaf, als schijnt het nu wel weer kouder te worden. Ik doe iig handschoenen aan vanavond (niet dat je daarmee kunt tennissen maar anders houd ik het eerste kwartier niet uit).
Ik dacht in bed nog aan jou (quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
God, van wie zou je dat geleerd hebben?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dan nog altijd met een koppelteken (-)
pre-aapt / na-aapt / etc...
En wat nou als die stopcontact niet geaard is? Dan slaat het helmaal nergens opquote:
Primaquote:
Aaahhh...nu begrijp waarom je niet kon slapenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht in bed nog aan jou ( [afbeelding]):
"eigenlijk zijn mijn grapjes helemaal niks an"
Nou dan!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat heeft met electriciteit te maken enzo.
Pfff, hoor madam dan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef niksan het volgende:
[..]
Aaahhh...nu begrijp +ik waarom je niet kon slapen![]()
Goed, goed. Alleen ben ik wel toe aan vakantie, ik moet echt iets anders doen dan school.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prima. Alleen ik moet me nog helemaal suf leren voor morgen (Economie tentamen). Ben een beetje laat begonnen
. Maar verder alles perfect!
Met jou?
En wat nou als 'ie bi is?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wat nou als die stopcontact niet geaard is? Dan slaat het helmaal nergens op
Huh, die had je toch maandag? Je tentamen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prima. Alleen ik moet me nog helemaal suf leren voor morgen (Economie tentamen). Ben een beetje laat begonnen
. Maar verder alles perfect!
Met jou?
Zijn ze nog steeds lief??quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn lieve klasgenootjes zullen hem wél snappen en er wél om moeten lachen!
Die mensjes uit Zwolle? Reken daar maar niet opquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou dan!
En ik heb ook nog eens eens stekkerdoos-fetish, maar dat snappen jullie toch niet!
Mijn lieve klasgenootjes zullen hem wél snappen en er wél om moeten lachen!
Zo! Heb jij dan wat gedaan voor school?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:18 schreef niksan het volgende:
[..]
Goed, goed. Alleen ben ik wel toe aan vakantie, ik moet echt iets anders doen dan school.
Anders word ik gek
Verder alles oké met mij
Ook ja. Ik heb er soms meer in één week. Jij nooit?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh, die had je toch maandag? Je tentamen?
Dan is het een stopcontact dat alleen geplugt wil worden door buitenlandse stekkersquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
En wat nou als 'ie bi is?. ha-ha-ha.
Nog niet zo lief als jij...maar het komt in de buurt.quote:
Pfff, dat hebben ze al vaker gedaan, hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die mensjes uit Zwolle? Reken daar maar niet op.
Nou dat nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo! Heb jij dan wat gedaan voor school?![]()
![]()
Jawel, alleen dacht ik dat je economie gisteren hadquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ook ja. Ik heb er soms meer in één week. Jij nooit?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan is het een stopcontact dat alleen geplugt wil worden door buitenlandse stekkers![]()
![]()
![]()
Mais non!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jawel, alleen dacht ik dat je economie gisteren had
Sleur.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Nou dat niet
Alleen het wordt een sleurnaar school gaan enzo
Omdat we zondag aan het babbelen waren over Economie en dat ik zei van, ja maar economie is best leuk... en toen zei jij dat het best leuk kan zijn en zo..quote:
whehehequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sleur.. Hoeveel jaar moet je nog? Niet zo veel meer hoop ik dan voor je
.
Ik snap wat je bedoelt...ik leef met je mee.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Nou dat niet
Alleen het wordt een sleurnaar school gaan enzo
Ja toen was ik vragen aan het bekijken over wisselkoeren (krijg ik morgen ook).quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat we zondag aan het babbelen waren over Economie en dat ik zei van, ja maar economie is best leuk... en toen zei jij dat het best leuk kan zijn en zo..
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Och, meneertje wil het weer eens niet erkennen hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh, van wie zou je dat geleerd hebben?
Des te vaker je die grap herhaalt, des te lelijker hij wordtquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik vind hem leuk!
![]()
Alleen ben ik geen voorstander van de "is nooit leuk/grappig" toevoegingen. Maak er dan een "Wat is het toppunt van...?"-grapje van. Of een "komt een mijn bij..."-grapje:
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid? - Een stekkerdoos naar zijn geaardheid vragen!"DDDDD
![]()
Of:
Komt een man bij een stekkerdoos, vraagt 'ie: Hee, wat is jouw geaardheid?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat snap ik.quote:Alleen ben ik geen voorstander van de "is nooit leuk/grappig" toevoegingen. Maak er dan een "Wat is het toppunt van...?"-grapje van. Of een "komt een mijn bij..."-grapje:
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid? - Een stekkerdoos naar zijn geaardheid vragen!"DDDDD
![]()
Of:
Komt een man bij een stekkerdoos, vraagt 'ie: Hee, wat is jouw geaardheid?![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe spelling gaat pas volgend jaar oktober officieel in, HOOR!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dan nog altijd met een koppelteken (-)
pre-aapt / na-aapt / etc...
Ja, dat bedoel ik ook. Maar het slaat gewoon nergens opquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan snap jij mijn post dus niet. Jij vindt haar gezien jouw post leuk. Als jij je aangetrokken voelt tot dergelijke personen lijkt mij jouw leven niet zo spannend. Dat bedoel ik dus.
Sorry, Sven.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och, meneertje wil het weer eens niet erkennen hoor..
Zo nieuw is die na-aap-spelling niet, hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nieuwe spelling gaat pas volgend jaar oktober officieel in, HOOR!![]()
Och, die stomme niksan weer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, Sven.Ik had het gelezen en ik wilde ook gaan antwoorden, maar toen verscheen niksan opeens ten tonele
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |