Ik ken het. Heel a-relaxed als iemand je pre-naäapt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet dat het grappig was ofzo.Maar toch!
Het gaat om het idee.
.
Ja! Jij natuurlijk helemaal blij dat je iets hebt bedacht, had iemand anders het eerder bedacht!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken het. Heel a-relaxed als iemand je pre-naäapt.![]()
!
Blijkt zoiets al meer dan honderd jaar te bestaan!
Het is dan nog altijd met een koppelteken (-)quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken het. Heel a-relaxed als iemand je pre-naäapt.![]()
!
[edit]of is dat gewoon "preäapt"?[/edit]
Je bent gewoon niet up-to-datequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! Jij natuurlijk helemaal blij dat je iets hebt bedacht, had iemand anders het eerder bedacht!![]()
!
Zoiets overkwam me nou ook al met de telefoon! [afbeelding] Blijkt zoiets al meer dan honderd jaar te bestaan!
quote:
Whehequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Deze kwam ook pardoes in me op, toen ik in mijn knusse bedje lag:
"Een stekkerdoos naar zijn geaardheid vragen is nooit grappig".
Ha.Ha.Ha...quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Gaaf, als schijnt het nu wel weer kouder te wordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik wil ook
Maar ik mag donderdag en zondag weer
Je moet ook gaan slapen, wanneer je naar bed gaatquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Hoe subtielquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Je moet ook gaan slapen, wanneer je naar bed gaat
SAPRISTI!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Hoi Airellequote:
Je rechter hand (waarmee je je tennisracket vasthoudt..) die blijft meestal wel warm en zo, maar je linker hand die af en toe de bal heeft... laatst kon ik die amper bewegen van de kouquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gaaf, als schijnt het nu wel weer kouder te worden. Ik doe iig handschoenen aan vanavond (niet dat je daarmee kunt tennissen maar anders houd ik het eerste kwartier niet uit).
Ik dacht in bed nog aan jou (quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
God, van wie zou je dat geleerd hebben?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dan nog altijd met een koppelteken (-)
pre-aapt / na-aapt / etc...
En wat nou als die stopcontact niet geaard is? Dan slaat het helmaal nergens opquote:
Primaquote:
Aaahhh...nu begrijp waarom je niet kon slapenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht in bed nog aan jou ( [afbeelding]):
"eigenlijk zijn mijn grapjes helemaal niks an"
Nou dan!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat heeft met electriciteit te maken enzo.
Pfff, hoor madam dan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef niksan het volgende:
[..]
Aaahhh...nu begrijp +ik waarom je niet kon slapen![]()
Goed, goed. Alleen ben ik wel toe aan vakantie, ik moet echt iets anders doen dan school.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prima. Alleen ik moet me nog helemaal suf leren voor morgen (Economie tentamen). Ben een beetje laat begonnen
. Maar verder alles perfect!
Met jou?
En wat nou als 'ie bi is?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wat nou als die stopcontact niet geaard is? Dan slaat het helmaal nergens op
Huh, die had je toch maandag? Je tentamen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prima. Alleen ik moet me nog helemaal suf leren voor morgen (Economie tentamen). Ben een beetje laat begonnen
. Maar verder alles perfect!
Met jou?
Zijn ze nog steeds lief??quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn lieve klasgenootjes zullen hem wél snappen en er wél om moeten lachen!
Die mensjes uit Zwolle? Reken daar maar niet opquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou dan!
En ik heb ook nog eens eens stekkerdoos-fetish, maar dat snappen jullie toch niet!
Mijn lieve klasgenootjes zullen hem wél snappen en er wél om moeten lachen!
Zo! Heb jij dan wat gedaan voor school?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:18 schreef niksan het volgende:
[..]
Goed, goed. Alleen ben ik wel toe aan vakantie, ik moet echt iets anders doen dan school.
Anders word ik gek
Verder alles oké met mij
Ook ja. Ik heb er soms meer in één week. Jij nooit?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh, die had je toch maandag? Je tentamen?
Dan is het een stopcontact dat alleen geplugt wil worden door buitenlandse stekkersquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
En wat nou als 'ie bi is?. ha-ha-ha.
Nog niet zo lief als jij...maar het komt in de buurt.quote:
Pfff, dat hebben ze al vaker gedaan, hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die mensjes uit Zwolle? Reken daar maar niet op.
Nou dat nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo! Heb jij dan wat gedaan voor school?![]()
![]()
Jawel, alleen dacht ik dat je economie gisteren hadquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ook ja. Ik heb er soms meer in één week. Jij nooit?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan is het een stopcontact dat alleen geplugt wil worden door buitenlandse stekkers![]()
![]()
![]()
Mais non!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jawel, alleen dacht ik dat je economie gisteren had
Sleur.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Nou dat niet
Alleen het wordt een sleurnaar school gaan enzo
Omdat we zondag aan het babbelen waren over Economie en dat ik zei van, ja maar economie is best leuk... en toen zei jij dat het best leuk kan zijn en zo..quote:
whehehequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sleur.. Hoeveel jaar moet je nog? Niet zo veel meer hoop ik dan voor je
.
Ik snap wat je bedoelt...ik leef met je mee.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Nou dat niet
Alleen het wordt een sleurnaar school gaan enzo
Ja toen was ik vragen aan het bekijken over wisselkoeren (krijg ik morgen ook).quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat we zondag aan het babbelen waren over Economie en dat ik zei van, ja maar economie is best leuk... en toen zei jij dat het best leuk kan zijn en zo..
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Och, meneertje wil het weer eens niet erkennen hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh, van wie zou je dat geleerd hebben?
Des te vaker je die grap herhaalt, des te lelijker hij wordtquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik vind hem leuk!
![]()
Alleen ben ik geen voorstander van de "is nooit leuk/grappig" toevoegingen. Maak er dan een "Wat is het toppunt van...?"-grapje van. Of een "komt een mijn bij..."-grapje:
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid? - Een stekkerdoos naar zijn geaardheid vragen!"DDDDD
![]()
Of:
Komt een man bij een stekkerdoos, vraagt 'ie: Hee, wat is jouw geaardheid?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat snap ik.quote:Alleen ben ik geen voorstander van de "is nooit leuk/grappig" toevoegingen. Maak er dan een "Wat is het toppunt van...?"-grapje van. Of een "komt een mijn bij..."-grapje:
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid? - Een stekkerdoos naar zijn geaardheid vragen!"DDDDD
![]()
Of:
Komt een man bij een stekkerdoos, vraagt 'ie: Hee, wat is jouw geaardheid?![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe spelling gaat pas volgend jaar oktober officieel in, HOOR!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dan nog altijd met een koppelteken (-)
pre-aapt / na-aapt / etc...
Ja, dat bedoel ik ook. Maar het slaat gewoon nergens opquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan snap jij mijn post dus niet. Jij vindt haar gezien jouw post leuk. Als jij je aangetrokken voelt tot dergelijke personen lijkt mij jouw leven niet zo spannend. Dat bedoel ik dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |