Die valt idd een beetje tegen ja!. Ik was al de hele avond aan het zoeken naar een lege fruitmandquote:Op maandag 12 december 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Ik had eerst deze getekend in Paint, maar ik vond hem maar matig.
Jij stuurde mij die link met een plaatje van die grootte...quote:Op maandag 12 december 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
.
Heb je de grote versie niet meer?
Dat is goed hoorquote:
Hij is zaterdag nieuw geïnstalleerdquote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Ga trouwens je compu eens AdAwaren ofzo!Bij mij draait Fok! nl. prima
Lul je er maar uit.quote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is goed hoor.
"Ik vind MissB veel stommer als zij haar haar opgestoken heeft"
![]()
Ik heb ook Chello en heb nergens last van.quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij is zaterdag nieuw geïnstalleerd
Volgens Yvonne ligt het aan Chello, niks aan te doen dus.
Serieusquote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij stuurde mij die link met een plaatje van die grootte....
Hmm... opzich best netjes.quote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is goed hoor.
"Ik vind MissB veel stommer als zij haar haar opgestoken heeft"
![]()
Altijd weer die stomme pberendsquote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Serieus???
Oh, dat komt omdat pb 'm van .bmp verkleint naar .jpg..
Het is zoquote:
Wel. MissBi is stommer dan twéé MissBabes.quote:Op maandag 12 december 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is zo!
Want MissB is helemaal niet stommer dan iemand anders!
Was te verwachtenquote:Op maandag 12 december 2005 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Altijd weer die stomme pberends!
Whehequote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel. MissBi is stommer dan twéé MissBabes.
Groot.quote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was te verwachten
Hoe ziet ie eruit als je 'm vergroot?
Nee, het is alleen in bepaalde gebieden, dat maakt het zo raar.quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb ook Chello en heb nergens last van.
Ik heb geen moeite met een MissBi hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is ie dan vet onscherp enzoquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is ie dan vet onscherp enzo?
Er is maar 1 MissBi/MissBabe/Whateverquote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in zo'n gat als Zwijndrecht woont.quote:Op maandag 12 december 2005 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, het is alleen in bepaalde gebieden, dat maakt het zo raar.
En het lijkt alleen Fok! te zijn, nu.nl is heel snel bijvoorbeeld.. Maar ik zag bij HW dat Fok! razendsnel is jaalleen niet hier dus
Ik dacht dat het regio Rotterdam was met de problemen..quote:Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in zo'n gat als Zwijndrecht woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |