Nee, jouw kennis of die van BVO is betrouwbaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:59 schreef Airelle het volgende:
Wikipedia kunnen mensen zo insturen. Hoe onbetrouwbaar.
Dank u, dank u.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:54 schreef Airelle het volgende:
Bupatih heeft geen altijd gelijk deel 4590879022..
ik vind dat je geen spuit 11 bent als je iets 2 keer zegt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Hmm, zo kunnen we blijven doorgaan.![]()
Iets 2 keer zeggen maakt je geen spuit 11quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Als je iets 2 keer zegt maakt dat .....quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dat doet Bupatih zelf ook altijd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:04 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind dat je geen spuit 11 bent als je iets 2 keer zegt!
De kennis van mij en BVO bij elkaar is encyclopedie-waardig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw kennis of die van BVO is betrouwbaar..
[..]
Dank u, dank u..
Wattes?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:06 schreef Airelle het volgende:
Maar were wrong on this one...
En jij op deze.quote:
Taniaquote:
Hèhè. Eindelijk ben je er, wanneer ik er ook ben.quote:
jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:08 schreef timbob het volgende:
de belangrijkste vraag is natuurlijk:
smaakt een kip (hen) anders dan een kip (haan) ?
Eindelijk ben je na 22.00 uur eens onlinequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hèhè. Eindelijk ben je er, wanneer ik er ook ben.!!!
Ik denk van wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:08 schreef timbob het volgende:
de belangrijkste vraag is natuurlijk:
smaakt een kip (hen) anders dan een kip (haan) ?
Het is weekend, hè.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eindelijk ben je na 22.00 uur eens online![]()
Lach er maar om.quote:
preciesquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
smaakverschil valt toch niet uit te leggen
Nillion? Da's zeker keiveel?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lach er maar om..
There are nine nillion bicycles in Beijing. [afbeelding].
quote:
que?????quote:There are nine nillion bicycles in Beijing. [afbeelding].
Niet te geloven hequote:
Het is nog rustig in IDO.quote:
ZOVEEL KAN JIJ NIET TELLENquote:
Jaja, tikfout en zulksquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:17 schreef babette21 het volgende:
que?????
In IDO dusquote:
Niet te geloven hequote:
Ik ken het pas sinds deze weekquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:20 schreef Airelle het volgende:
Mooi nummer inderdaad. Alleen ik hem het nu te vaak gehoord.
bij de laatste tien zal 't een stuk sneller gaan, dan heeft iedereen ineens echt favorieten enzoquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
dit is geen tvp
Die zou je moeten kennen, ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet joh...
vroeg me af of ik dat lied zou moeten kennen?? [vast wel]
Van MissBliss gejatquote:
De tekst, niet het plaatjequote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
De tekst, niet het plaatje.
Dat zegt zij ook altijd soms.
Er is dus niks gejat, aangezien ik -gezien mijn onuitputtende vocabulaire en enorme algemene kennis- allang op de hoogte was van deze Franse zin en het daarbij behorende schilderij van de schilder Magritte.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dude.
.
Dat is een van de bekendste teksten uit de schilderkunst.
Geen wonder dat meer mensen die zin dan citeren.
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er is dus niks gejat, aangezien ik -gezien mijn onuitputtende vocabulaire en enorme algemene kennis- allang op de hoogte was van deze Franse zin en het daarbij behorende schilderij van de schilder Magritte.
Niet iedereen heeft de tegenwoordigheid van geest om er aan te denken om van "pipe" "tvp" te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dude.
.
Dat is een van de bekendste teksten uit de schilderkunst.
Geen wonder dat meer mensen die zin dan citeren.
Dit heeft er weer niks mee te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de tegenwoordigheid van geest om er aan te denken om van "pipe" "tvp" te maken..
Daar ging het wel om. MissBliss zei vroeger bij wijze van tvp wel eens: Ceci n'est pas une tvp.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit heeft er weer niks mee te maken.
Zeg dat dan meteen, belhamel!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar ging het wel om. MissBliss zei vroeger bij wijze van tvp wel eens: Ceci n'est pas une tvp..
En natuurlijk ken ik dat zinnetje wel..
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:59 schreef timbob het volgende:
het gaat er natuurlijk om dat de schilder de mens aan het denken zette.
men nam maar aan dat het een pijp was. maar het is geen pijp, het is een afbeelding van een pijp.
hiermee maakte de schilder de kunst van het schilderen los van de werkelijkheid.
enzo.
duuudequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik snap jullie ook wel, hoor.
Het is ook moeilijk om goed te kunnen functioneren en mee te kunnen blijven praten op zo'n hoog niveau waar ik al jaren mijn kunsten en gedachtespinsels etaleer.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:00 schreef timbob het volgende:
[..]
duuude
jij hebt echt heel hard sex nodig
Ik had het over het zinnetje op het plaatje dat jij postte. Stond daar pipe of tvp? Nou danquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:00 schreef timbob het volgende:
duuude
jij hebt echt heel hard sex nodig
Dat is altijd je laatste redmiddel he.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
En let vooral op mijn niet-serieuze PI's bij zulke opmerkingen.
En stiekem ben ik dat ook wel, maar ik zal jullie er niet mee vermoeien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het gewoon tof om net te doen alsof ik hartstikke geniaal ben..
.
hij post ze met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
Dat is altijd je laatste redmiddel he..
mja ik ben een beetje van slagquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
Babette, waar heb jij last van? Je gebruikt ook ineens PI's
!
Al vond ik Hem wel wat flauw.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En stiekem ben ik dat ook wel, maar ik zal jullie er niet mee vermoeien.
Jezus werd ook niet begrepen, maar wel gekruisigd.
En dat wil ik mezelf besparen, als je het niet erg vindt.
nee, met je verbale kracht breek je geen brood hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al vond ik Hem wel wat flauw.
Beetje stoer doen met zijn bovenaardse krachten door op het water te lopen en water in wijn te veranderen.Patsnerd.
Nee, ik zal toch de wereld moeten verbeteren met enkel mijn verbale kracht.
En hij negeert mijn belangrijke posts, omdat hij weet dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
Bupa, loop niet zo triest in jezelf te praten joh....
jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
En hij negeert mijn belangrijke posts, omdat hij weet dat ik gelijk heb..
Dát is pas een waardevolle postquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
.
Zeg, doe eens niet zo sarcastisch ja.quote:
ben ik 't een keer met je eens, is het nóg niet goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
Zeg, doe eens niet zo sarcastisch ja..
Je bent toch niet anders van mij gewend?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dát is pas een waardevolle post
Ook dát hoort bij mijn moeilijke taak, die ik hier op aarde heb te vervullen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
Bupa, loop niet zo triest in jezelf te praten joh....
het ligt niet aan jou, maar aan de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook dát hoort bij mijn moeilijke taak, die ik hier op aarde heb te vervullen.
Ik word namelijk niet tot nauwelijks begrepen.
Ja dus.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hij negeert mijn belangrijke posts, omdat hij weet dat ik gelijk heb..
Normaliter wordt zo'n ik-ben-alles-en-de-rest-zuigt-mentaliteit enkel toegekend aan pubers, minderjarigen en ontoerekeningsvatbare, maar in mijn geval -die van de geniale wereldverbeteraar annex verlosser- geldt dat inderdaad zo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:27 schreef timbob het volgende:
[..]
het ligt niet aan jou, maar aan de rest van de wereld.
Neem voor mij ook wat meequote:
En die over die pipe en tvp!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:30 schreef Bupatih het volgende:
Welke post negeer ik, Sven?
Die van de PI's en redmiddel enzo?
Hmm, ik was net wel bezig met een antwoord erop te typen, maar toen kapte ik ermee vanwege persoonlijke bezigheden alhier.
Antwoord:quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die over die pipe en tvp!
Het wordt gehaald voor mequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem voor mij ook wat mee. Tegen de tijd dat je hier bent is het kerst
.
Een soort Guido Weijers-gevoel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb zin om een grapje te maken.
Het wil alleen niet zo lukken.
JULLIE SNAPPEN DEZE TOCH NIET!quote:
Dude.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JULLIE SNAPPEN DEZE TOCH NIET!.
MB hopelijk wel.
Maar die is er niet.
Helaas.
Heb je soms teveel The Matrix gekeken ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:36 schreef timbob het volgende:
want als je er over na gaat denken, wat is dan echt?
cici n'est pas une pipe.... het is een afbeelding...
maar is een pijp zoals wij denken fysiek te zien echt een pijp? of maar een afbeelding van een pijp in onze gedachten.
zoals plato al zei, de wereld die wij zien is een schaduwwereld, alles wat wij zien zijn "schaduwen" uit de echte wereld.
plato vond kunstenaars dan ook een lagere vorm van werk, ze maakten volgens hem een kopie van een kopie van een kopie. en deden dus niks nieuws dan creëren wat al gekopieerd was.
ik heb het hier verdomme over plato jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je soms teveel The Matrix gekeken ofzo.
Die gast had er een voor zijn kop ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:40 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb het hier verdomme over plato ja
Doordenkertje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die gast had er een voor zijn kop ja.
Nee, die andijvie-grol kennen we nu ook welquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb zin om een grapje te maken.
Het wil alleen niet zo lukken.
Kun je ook zelf van zulke mooie dingen verzinnen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
wat de mens direct waarneemt is slechts de veranderlijke schijn der dingen; achter de zintuiglijke wereld ligt de echte realiteit in eeuwige, onveranderlijke, bovenzintuiglijke en zelfstandige "ideeën". Deze wereld waarvan wij slechts een weerspiegeling waarnemen is perfect. (of "vormen")
ik heb er laatst les over gehadquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je ook zelf van zulke mooie dingen verzinnen?![]()
Zoiets dus:quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je ook zelf van zulke mooie dingen verzinnen?![]()
ik had dus een heel stuk getypt over deze theorie. maar ik post 'm toch nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoiets dus:
Het maakt niet uit wat men doet of zegt; de eigenlijke intentie van de boodschap komt toch louter over via de door de mensen vantevoren gegraven kanalen (dat wil zeggen: de vanaf de geboorte geroutineerde en vaak bewandelde paden).
Als zegt men dat men iets niet meent of juist vanwege de achterliggende gedachte van een ander jasje voorziet, dan bedoelt men nog steeds hetgeen men in eerste instantie in zijn/haar hoofd had, alvorens men overging tot het al dan niet genereren van de daarbij behorende woorden en zinsconstructies. Indien dit vooraf gaat door een later toegegeven misstap, zal men minder snel genoodzaakt zijn om zich te goed doen aan dwergaapjes in Namibië.
Whehe.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
Bupatih is eigenlijk een meisje!
Ach, het zal wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had dus een heel stuk getypt over deze theorie. maar ik post 'm toch niet
het was blijkbaar niet mijn kanaal.
en in feite klopt dat ook wel. wat jij dus getypt had was iets van hogeraf en wat in jouw kanaal lag. jouw individu heeft daar geen invloed op waardoor de waarde van een mening of uitspraak in twijfel gebracht kan worden..quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, het zal wel.
Ik weet namelijk toch niet wat ik net heb getypt.
Hmm, misschien heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
en in feite klopt dat ook wel. wat jij dus getypt had was iets van hogeraf en wat in jouw kanaal lag. jouw individu heeft daar geen invloed op waardoor de waarde van een mening of uitspraak in twijfel gebracht kan worden..
is iets wat iemand zegt echt zijn mening? of is het een bericht dat gezegt moest worden omdat het nou eenmaal voorbestemd was.
En nu weer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, misschien heb je wel gelijk.
En in dat geval...wel stoer dat ik onder invloed van cola allemaal rake dingen weet te zeggen.
Maar zijn ze wel raak? Kloppen ze wel?
Is het niet zo dat ik met mijn verbale kracht ieder onzinnig onderwerp zó weet te beschrijven dat jullie aardlingen het vanzelf gaan geloven?
Al een aantal dagen niet meer!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:59 schreef Svensational het volgende:
Hee bob, nog geneukt?
zeker al een week niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:59 schreef Svensational het volgende:
Hee Timbob, nog geneukt?
de vraag is meer, wie geef je gelijk?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu weer.
Ik geef jou eerst gelijk, waardoor ik mijn opmerking over 'rake dingen' kan maken.
Als ik jou geen gelijk had gegeven, was zo'n bruggetje moeilijker te maken. Dus gaf ik jou maar gelijk.
Terwijl je dat niet hebt. Maar toch geloof je dat.
Ja, nu niet meer, omdat ik dat nu hier typ. Maar als ik dat niet had gedaan, had je geloofd dat je gelijk hebt. Maar dat is dus niet zo. En door dit te lezen en te verwerken, denk je dat ik jou onterecht gelijk geef, terwijl ik misschien nu wel, diep van binnen, besloten heb om je toch gelijk te geven, wat jou dus weer op een dwaalspoor zet.
Mezelf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:02 schreef timbob het volgende:
[..]
de vraag is meer, wie geef je gelijk?
mij, of mijn uitspraak?
Dat zei Silvie Meis tegen haar zaakwaarnemer en Victoria Koblenko hoorde datquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:18 schreef BVO het volgende:
"Vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken!"
Gaat ie 't deletenquote:
Dit topic is al een keer langsgekomen hier.quote:
Jij zou al weg zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit topic is al een keer langsgekomen hier.
Gaat eens henen danquote:
Altijd lachen met Haaibaaike.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
alwaysthebestKoppensnellers als tegenhanger van Idols en P. de Leeuw
Ja, krijg je egoboost van d'rquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hou van Haaibaaike,![]()
Ze doet me denken aan dat liedje van Veldhuis en Kemper, Ik vind jou niet zo biezonder,
En toen had ik dat topic nog niet gezienquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei Silvie Meis tegen haar zaakwaarnemer en Victoria Koblenko hoorde dat.
23:44 is niet laat schat.quote:
Ja.quote:
Dan ben je nu zeker wel uitgeput na zo'n lange 'nacht'?quote:
Ik twijfel nog tussen muziek en kurkentrekkers.quote:
lastig...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen muziek en kurkentrekkers.![]()
Jij bent echt een supertwijfelaar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen muziek en kurkentrekkers.![]()
en vergeet de rosé niet!!!!quote:En EXTRA handig is wel dat het voor zowel rode als witte wijn bruikbaar is!!!!!!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef babette21 het volgende:
Zhenarik deel je liefde voor kurkentrekkers
en échte kurkentrekkers lijken ook nog eens op mannetjes aan de landingsbaan
[..]
en vergeet de rosé niet!!!!
ooit hadden we eens grote wijnbehoefte maar géén kurkentrekken, weet je hóe erg dat is?!
moesten we met schroeven en gereedschap aan de slag om die kutkurk eruit te krijgen
bestaat dat dan nog niet???????????????????????quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Weet je wat tof zou zijn?
Een liedje over kurkentrekkers.![]()
krijg je hoe dan ook prut in je wijn, waardoor je weer met koffiefilters aan de slag moetquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef Zhenar het volgende:
En als je geen kurketrekker hebt, wat moet je dan!?!?!? Inderdaad met gaar gereedschap aan de slag, of erger nog...de kurk erin duwen
!
Erg hè. Dat niemand op dat idee komt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
bestaat dat dan nog niet???????????????????????
Ik ben nooit uitgeput.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan ben je nu zeker wel uitgeput na zo'n lange 'nacht'?
Lekkere nacht gehad, Beevje?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:52 schreef BVO het volgende:
Hehe, net wakker.
hij's stuk!quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:49 schreef babette21 het volgende:
ter illustratie.... de enige echte:
[afbeelding]
wie dit bedacht heeft is een ware held![]()
en nu laat ik jullie kwijlend achter om een douchje te gaan plegen....
Was best okay jaquote:
En inquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:37 schreef MissBliss het volgende:
AAAAAAAAAAAARGH
Het koste me gisteren gewoon 4 uur en 10 minuten om van Zwijndrecht naar Amsterdam te komen
Overal storingen, blikseminslagen, zelfmoordenaars etc.
Maar ik ben er
Is dat dat topic waarin scanman weggaat? Dat zocht ik al!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef BVO het volgende:
Briljant dit topic.
Smoelenboek BB-forumers, deel 3
De ruzies die na de foto's volgen dan he.
Geweldig hoe ze ruzie maken als een stel kleine kinderen, ideaal middel tegen een kater kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat dat topic waarin scanman weggaat? Dat zocht ik al!!!![]()
Uhuh. Ik zat er gisteravond al half in te lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef BVO het volgende:
Briljant dit topic.
De ruzies die na de foto's volgen dan he.
Heb het net doorgelezen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldig hoe ze ruzie maken als een stel kleine kinderen, ideaal middel tegen een kater kan ik je vertellen.
En Bupa! Je bent de favoriet van de dochter van scanman! Maar ze is wel wat te jong voor je hoor, bijna 13quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Laatste voyeur.![]()
Ook nieuwsgierig...?
Dan heeft 'ie net na mij gekeken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Laatste voyeur.![]()
Ook nieuwsgierig...?
Uhuh.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Bupa! Je bent de favoriet van de dochter van scanman!
Ja, en?quote:Maar ze is wel wat te jong voor je hoor, bijna 13![]()
Je bent nu 18+ als we jou moeten geloven, maar jij fraterniseert met de familie Scan, dus wie weet wat jij ons voor verzinsels op te mouw hebt gespeld, oh jij lesbische dierenrechtenactiviste!quote:
Ik doe er verder toch niks mee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent nu 18+ als we jou moeten geloven, maar jij fraterniseert met de familie Scan, dus wie weet wat jij ons voor verzinsels op te mouw hebt gespeld, oh jij lesbische dierenrechtenactiviste!Maar ik dwaal af...
Je bent 18+, dus moet je met je tengels van 12jarige meisjes afblijven!
ik voel me ineens weer helemaal bij de jonge garde horen, heerlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef BVO het volgende:
Briljant dit topic.
ik verheug me erop dit moddergevecht te gaan lezen, maar moet nu weg...quote:De ruzies die na de foto's volgen dan he.
Ik heb er zin in.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:24 schreef Zhenar het volgende:
Ben je d'r al klaar voor, Sven? Nog een half uurtje en je eerste echte mod test begint!
Ik ook!quote:
Ik ook!quote:
Ik ook!quote:
Dat komt door de bron, daar bleek geen kut van te kloppenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:43 schreef BVO het volgende:
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/19678
Wat een fouten Sven.
Excuseer mij, BVO, maar je bedoelde volgens mij:quote:
Dat herken ikquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kijk alles tegelijk, Idols, Mooi weer de Leeuw en junior songfestival![]()
Hier ook. Kan mij het schelenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef BVO het volgende:
de rest wordt er altijd gek van als ik de afstandsbediening in me handen heb.
Niet geklikt, maar dat zijn zeker weer je Vliegende Papaya's enzoquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar dat zijn zeker weer je Vliegende Papaya's enzo![]()
quote:
Kon dat niet in 1 post?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:53 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Herman Berkien - Utereg Me Stadje
Nee, tuurlijk niet, vuile flikker!quote:
Idd! Wat een lul hè pberends, die pberends?quote:
Aan de kijkcijfers was dat ook wel te zien, 2x zoveel als vorige week.quote:
Geweldig, die vent in die autoquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Aan de kijkcijfers was dat ook wel te zien, 2x zoveel als vorige week.
"Moet je niet zo vals lachen, Clairy".
En de meningen uit de straat waren hilarisch uit het land van ooit.
Echt een bitch die van de VVD. Peter R. in een andere studio, erg handig praten zo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Geweldig, die vent in die auto.
Ik lag helemaal dubbel. En die Bibi van de VVD.
Helemaal grappig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt een bitch die van de VVD. Peter R. in een andere studio, erg handig praten zo.
En corpsbal Van Aartsen met een aardappel in z'n keel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Helemaal grappig.. Vanavond weer over Wiegel vs. Hirshi Ali
.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:53 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Herman Berkien - Utereg Me Stadje
Jep.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:25 schreef Dada het volgende:
BUUUUUUP!!!!! STRAKS DVP VUILE VIEZE FLIKKER
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:38 schreef pberends het volgende:
Checklijstjes politici.
Buup, verbeter de spelfout aub.
quote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben ik gelukkig niet de enige.
Ik wil het duo-filmpje hebben.
Dat Eric enzo zo leuk meebewegen.
quote:
En die ene gast toen die 'duivels' praatte: "Aargh, katholie kindertjes vellen, aaargh, eet mijn poep!"quote:
Gaat leuk worden, geloof me.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:04 schreef Zhenar het volgende:
Ben wel benieuwd naar dat Droog Brood van je, Bupa.
Het was Pool, een buitenlander.quote:
Dat is geen buitenlander, hapsnorkel!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was Pool, een buitenlander.
ZO NIET, DAN WEET IK JE TE VINDEN!!!!11!!1quote:
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:11 schreef Dada het volgende:
Geen wonder dat Buup deze aflevering van DVP minder vondHij heeft gedurende de hele uitzending zitten Fok!ken
Ik zag net 'Bertje'.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZO NIET, DAN WEET IK JE TE VINDEN!!!!11!!1![]()
! op FOK! dan...
Jij toch ook? Sinds wanneer zit Bupatih in het rijtje van Piet, Klaas en Jan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is geen buitenlander, hapsnorkel!
Was de 1ste scène.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag net 'Bertje'.
Was dat de eerste scène of heb ik al wat gemist?
Ik wel ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij toch ook? Sinds wanneer zit Bupatih in het rijtje van Piet, Klaas en Jan?
quote:
Ik heb nog net een stukje van haar optreden meegekregen, waar kan je dat terugkijken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Schande dat Tess niet gewonnen heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik zou je waarschuwenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:25 schreef Dada het volgende:
BUUUUUUP!!!!! STRAKS DVP VUILE VIEZE FLIKKER
Maakt niet uit.quote:
Dada is een kloon van jequote:Op zondag 27 november 2005 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik heb het zelf onthouden.!!!
Zal morgen wel op uitzendinggemist staan.quote:Op zondag 27 november 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb nog net een stukje van haar optreden meegekregen, waar kan je dat terugkijken?
Nou, dan heb je het ook niet zelf onthouden.quote:
Als KD iets overkomt, zou je zo op der zus springen. Niet waar, mien jong?quote:
Ik heb DIT niet voor niets gepost als een soort van reminder.quote:Op zondag 27 november 2005 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het ook niet zelf onthouden.
Als ze jonger is, niet.quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Als KD iets overkomt, zou je zo op der zus springen. Niet waar, mien jong?
Ze zal vast wel gaan liegen dat ze veel ouder is om jou te krijgen.quote:
Jij leest om het uur het hele showchat-topic terugquote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb DIT niet voor niets gepost als een soort van reminder..
Hmm, ze is niet de eerste.quote:Op zondag 27 november 2005 00:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze zal vast wel gaan liegen dat ze veel ouder is om jou te krijgen.
Ja.quote:Op zondag 27 november 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij leest om het uur het hele showchat-topic terug?
Is Mukie pas 22quote:
Jullie hoeven niet meteen stil te vallen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik verveel me, zoveel moge duidelijk zijn.
Bij de herhaling zegt hij geen "Dames en heren"quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga een beetje nog een keer die zin opdreunen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de herhaling zegt hij geen "Dames en heren"!
Heren klinkt voor geen meter, verder wel leuk gedaan.quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef Bupatih het volgende:
NS omroepstemquote:Op zondag 27 november 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Dames en heren, laat uw eigendommen...
Dit wordt een van mijn typetjes bij mijn nog te schrijven cabaretshow.quote:Op zondag 27 november 2005 00:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heren klinkt voor geen meter, verder wel leuk gedaan.![]()
Als jij een cabaretshow maakt kom ik zeker kijken, helemaal als pberends meeschrijft.quote:Op zondag 27 november 2005 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit wordt een van mijn typetjes bij mijn nog te schrijven cabaretshow. [afbeelding]
Ik zou wel willen dat pb meeschrijftquote:Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als jij een cabaretshow maakt kom ik zeker kijken, helemaal als pberend meeschrijft.![]()
Ja, als ik inspiratie heb.quote:Oh, en zet weer eens een leuk gedichtje op die weblog van je.![]()
Ik was trouwens "Anonymous"quote:Op zondag 27 november 2005 00:33 schreef Bupatih het volgende:
Ja, als ik inspiratie heb.!
Nooit meer dus.
Ik had geen zin om m'n naam te typenquote:
Daar vul je geen show mee.quote:Op zondag 27 november 2005 00:33 schreef Bupatih het volgende:
Ja, als ik inspiratie heb.!
Nooit meer dus.
Ik recycle de grapjes die ik de afgelopen jaren hier heb gemaakt wel.quote:
Doe je dat wel op chronologische volgorde? Dan kan ik na de pauze weg.quote:Op zondag 27 november 2005 00:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik recycle de grapjes die ik de afgelopen jaren hier heb gemaakt wel.!
Whehequote:Op zondag 27 november 2005 00:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Doe je dat wel op chronologische volgorde? Dan kan ik na de pauze weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |