Afwacht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
ben ik mee bezig , dus ff geduld, het is laat en zo
Maar het is het wel waard als we opheldering kunnen krijgen over scanmangate.quote:
Hup Linda!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het is het wel waard als we opheldering kunnen krijgen over scanmangate.![]()
Of het is strawberry nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Of ze heeft een goede beheersing van de Nederlandse taal voor iemand van 6 jaar oud.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
Die foto's van Scanman lijken idd jaren 70 foto's
Kom op zeg, je woonde zes jaar geleden toch niet in zo'n jaren 70 woonwagen-interieur?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Of het is strawberry niet![]()
zomaar even een ideetje hoor.
En bedankt hè. Wat een walgelijke opmerking weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, je woonde zes jaar geleden toch niet in zo'n jaren 70 woonwagen-interieur?![]()
Wees gewoon eerlijk en zeg dat die foto's 15 jaar geleden genomen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
En bedankt hè. Wat een walgelijke opmerking weer.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:06 schreef Pinball het volgende:
Als iedereen van die antieke kiekjes gaat plaatsen kan ik natuurlijk niet achterblijven.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wees gewoon eerlijk en zeg dat die foto's 15 jaar geleden genomen zijn.
Als je liegt over dat soort zaken nemen mensen je ook niet serieus als je over andere dingen een uiterst stellige mening hebt.
Maar die foto's zijn dus 6 jaar oud? Ik geloof het wel hoor. Ik meen alleen ergens gelezen te hebben dat je al bijna kaal bent tegenwoordig, da's dan wel ernstig snel gegaan!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..].... En vraag mij eens of me dat ook maar een meter boeit wat je gelooft of niet
![]()
Strawberry is nog lang geen 15 trouwens, maar dat is even niet de discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |